Gå til innhold

Venninne vil ikke vite hva kjæresten hennes har sagt til meg…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontekst: Venninne kom til meg og gråt over forholdet hennes, og han sendte meg melding og var sint fordi hun gjorde dette. Jeg forsøkte å fortelle han at jeg støtter/heier på forholdet deres og at de burde kommunisere ordentlig når de begge er edru og rolige. Da var han bare ufin og stygg tilbake.

Jeg har etter dette ignorert kjæresten hennes helt, da jeg ikke orker mer hånlige blikk, kommentarer og manipulering fra han, og venninnen min spurte meg hvorfor. Jeg fortalte kun kort at han har vært ufin og stygg mot meg på urettferdig grunnlag, og da svarte hun at hun ikke ville vite hva kjæresten har sagt til meg.

Jeg syns dette er litt sykt? Hadde det vært min kjæreste som hadde vært ufin og stygg mot en av mine (spesielt nære) venner, ville jeg absolutt visst hva han har sagt/gjort og hvorfor. Gjelder dette bare meg?

Anonymkode: a8fe7...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har kanskje nok drama i forholdet allerede, og trenger ikke mer? 
Ville derimot sagt til venninnen min neste gang hun kommer skrikende at du ikke vil ha noe med det å gjøre, for du gidder ikke stygge meldinger fra typen henne i etterkant. 

Anonymkode: a4587...62f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

De har kanskje nok drama i forholdet allerede, og trenger ikke mer? 
Ville derimot sagt til venninnen min neste gang hun kommer skrikende at du ikke vil ha noe med det å gjøre, for du gidder ikke stygge meldinger fra typen henne i etterkant. 

Anonymkode: a4587...62f

Jeg vil helt ærlig kutte ut denne «venninnen». Det er så typisk henne å komme til meg for råd og støtte, men aldri gi noe slikt tilbake.

Anonymkode: a8fe7...8dc

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg med å vite nøyaktig hva som var blitt sagt, nei. Ufin og stygg er en beskrivelse som holder for å forstå hvorfor du ikke vil ha noe med ham å gjøre. 

Anonymkode: 7b600...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...