Krissy0901 Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hei! Jeg holdte på med en fyr i noen uker, og rett før vi mistet kontakten så sov han over hos meg fra lørdag til søndag. Samme uke, på onsdagen, sendte han meg melding om at han hadde fått skabb. Jeg tok en behandling fra lørdagen til søndagen rett etterpå. Det er nå 3 uker siden jeg hadde den behandlingen, og jeg merker nå at små røde nupper som klør har begynt å komme rundt lårene og rundt underlivet. Jeg barberte med også med en litt for sløv barberhøvel sist uke. Kan det være at behandlingen ikke fungerte og at jeg må ta på ny?? Jeg vasket også alt av klær og ting på 60 grader eller la de vekk i en uke.. her er ett bilde fra låret mitt etter relativ nylig kløing…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Det på låret ditt har jeg også og det kan se langt verre ut og, det er tørr hud Anonymkode: 72fcf...35e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har hatt skabb. Skabben liker at det er varmt. Det klør mye mer når man ligger under dyna og er god og varm. Jeg klødde meg til blods i søvne... Skabben starter vanligvis der det er aller varmest. Innerst mellom fingrene liker de seg godt. I armhulene, i albuekroken, bak knærne, i skrittet, mellom tærne. Etter hvert vil de bre seg utover. Jeg hadde aldri noe på lårene, men hadde mye på underarmene. Det var også der jeg klødde meg til blods i søvne. Er du i tvil, så går du til legen. Legen stakk en tynn, lang nål inn i noen av gangene til skabben og fisket ut noen skabber. Anonymkode: 70f60...d90
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt skabb. Skabben liker at det er varmt. Det klør mye mer når man ligger under dyna og er god og varm. Jeg klødde meg til blods i søvne... Skabben starter vanligvis der det er aller varmest. Innerst mellom fingrene liker de seg godt. I armhulene, i albuekroken, bak knærne, i skrittet, mellom tærne. Etter hvert vil de bre seg utover. Jeg hadde aldri noe på lårene, men hadde mye på underarmene. Det var også der jeg klødde meg til blods i søvne. Er du i tvil, så går du til legen. Legen stakk en tynn, lang nål inn i noen av gangene til skabben og fisket ut noen skabber. Anonymkode: 70f60...d90 Fy faen skal aldri ha sex igjen Anonymkode: 72fcf...35e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fy faen skal aldri ha sex igjen Anonymkode: 72fcf...35e Det er ingen kjønnssykdom. Jeg fikk skabb åresvis før jeg hadde sex og jeg smittet hele familien også. Anonymkode: 70f60...d90
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Fyren må ha visst at han har skabb før han smitta deg. For det kan ta omtrent to måneder fra man blir smittet til man merker det. For en tosk som driver og sprer det der. Anonymkode: 2a3e7...21f
Krissy0901 Skrevet 10. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 23.20): Det på låret ditt har jeg også og det kan se langt verre ut og, det er tørr hud Anonymkode: 72fcf...35e Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå