AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Del Skrevet 5. desember 2022 Hei… litt merkelig, kanskje? Men hvordan er deres utflod dagen etter sex? Anonymkode: 9e44c...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Del Skrevet 5. desember 2022 Uhm.....det vet jeg ikke, for det er stort sett bare sædrester som kommer ut da.... Anonymkode: 6e3dc...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Del Skrevet 5. desember 2022 Helt som alle andre dager. Personen som sier sædrestene kommer ut tar feil. De går ut med en gang du går på do etterpå å du kjenner jo sæden renner med en gang du reiser deg Anonymkode: 038f0...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Varierer. Spørs hvor mye av sæden som renner ut når jeg går på do etter sex Anonymkode: a4072...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt som alle andre dager. Personen som sier sædrestene kommer ut tar feil. De går ut med en gang du går på do etterpå å du kjenner jo sæden renner med en gang du reiser deg Anonymkode: 038f0...6c2 Det stemmer ikke. Det meste renner ut med en gang, ja. Men det tar jo en del timer for sæden å komme der den skal for å befrukte egget, så ren logikk tilsier jo at noe blir liggende igjen og kommer ut senere. Uansett er det ikke tegn på graviditet dagen etterpå samleie. Anonymkode: d21e9...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg hadde ubeskyttet sex på fredag. Gjorde det jeg kunne for å «rense» ut etter sexen. Vanligvis har jeg pleid å ha veldig seigt og hvitt utflod, men på lørdag var den helt blank oh minnet veldig om el-slim. Kan det ha vært el-slim? Dette var dag 12 i syklus. Sist syklus var første etter fødsel, og varte i 55 dager. Derfor jeg er litt forvirret Anonymkode: 9e44c...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt som alle andre dager. Personen som sier sædrestene kommer ut tar feil. De går ut med en gang du går på do etterpå å du kjenner jo sæden renner med en gang du reiser deg Anonymkode: 038f0...6c2 Jeg går sjeldent på do etter sex på kveld 🤷♀️ så her er det stort sett sædrester jo.. og ja, det renner store deler av dagen. Blankt, noe vannaktig 🤷♀️ Anonymkode: 6e3dc...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå