Gå til innhold

Utflod dagen etter sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei… litt merkelig, kanskje? Men hvordan er deres utflod dagen etter sex?

Anonymkode: 9e44c...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhm.....det vet jeg ikke, for det er stort sett bare sædrester som kommer ut da....

Anonymkode: 6e3dc...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt som alle andre dager. Personen som sier sædrestene kommer ut tar feil. De går ut med en gang du går på do etterpå å du kjenner jo sæden renner med en gang du reiser deg

Anonymkode: 038f0...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer. Spørs hvor mye av sæden som renner ut når jeg går på do etter sex 

Anonymkode: a4072...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt som alle andre dager. Personen som sier sædrestene kommer ut tar feil. De går ut med en gang du går på do etterpå å du kjenner jo sæden renner med en gang du reiser deg

Det stemmer ikke. Det meste renner ut med en gang, ja. Men det tar jo en del timer for sæden å komme der den skal for å befrukte egget, så ren logikk tilsier jo at noe blir liggende igjen og kommer ut senere. Uansett er det ikke tegn på graviditet dagen etterpå samleie. 

Anonymkode: d21e9...fce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ubeskyttet sex på fredag. Gjorde det jeg kunne for å «rense» ut etter sexen. Vanligvis har jeg pleid å ha veldig seigt og hvitt utflod, men på lørdag var den helt blank oh minnet veldig om el-slim. Kan det ha vært el-slim? Dette var dag 12 i syklus. Sist syklus var første etter fødsel, og varte i 55 dager. Derfor jeg er litt forvirret

Anonymkode: 9e44c...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg går sjeldent på do etter sex på kveld 🤷‍♀️ så her er det stort sett sædrester jo.. og ja, det renner store deler av dagen. Blankt, noe vannaktig 🤷‍♀️

Anonymkode: 6e3dc...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...