Gå til innhold

Naboer med irriterende julebelysning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboene være har julelys på rekkverket sitt med blinkende julelys i alle farger og det passer ikke inn med fasaden til andre i nabolaget. Lysene har irritert meg siden naboen hang dette opp. Er det innenfor og be de ta dem ned? 

Anonymkode: cdacf...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær heller uheldig med en saks. Jeg har samme problem. Skal vedde på at de ikke tar driten ned før langt over påske!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi det kan være meg.... ja, heller si det enn å hate meg. Vestlandet?

Anonymkode: 3338c...5ed

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi det kan være meg.... ja, heller si det enn å hate meg. Vestlandet?

Ja… 

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Vær heller uheldig med en saks. Jeg har samme problem. Skal vedde på at de ikke tar driten ned før langt over påske!

Hehe er det bedre mener du? Tihihi

Skrevet

Samme problem her også. Min nabo har blinkende blå lys. Jeg skvetter og tror det er blålys fra brannbil/ ambulanse/ politi hver gang jeg ser mot vinduet. Føler det ikke er greit å klage, men usikker på om jeg holder ut helt til januar.

Anonymkode: 9c63b...da1

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fisefint nabolag på Vestlandet?

Anonymkode: b8c06...43d

• Liker 6
Skrevet

Hva slags folk er det som synes sånt er fint? 

Skrevet

Det der er så tacky og dårlig gjort. Er ikke pent en gang. Inviter broren din over, som ble litt for full på lørdag og snubla i ledningen og ødelagte det hele. Kjøp dem nye lys. rolige lys.

• Liker 1
Skrevet

For det første så er slike lys ufattelig usmakelig og harry, og for det andre så plager det naboene. Jeg kan ikke skjønne hva folk tenker med!!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja… 

Har 12 forskjellige funksjoner på lysene mine, satte de på vanlig lys hvitt nå, er jeg din nabo? 🙈

• Liker 4
Skrevet

Det er da bare for en måneds tid, du overlever nok :fnise:

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fisefint nabolag på Vestlandet?

Anonymkode: b8c06...43d

Ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har 12 forskjellige funksjoner på lysene mine, satte de på vanlig lys hvitt nå, er jeg din nabo? 🙈

Ja nå er det stor forbedring, godt jobbet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men du... siden vi har deg her: hvorfor valgte du det grelle først? :paff: Det er jo ingen av oss som skjønner hvem dere er som syns dette er fint?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hadde vært vanvittig gøy.

Anonymkode: 3f13f...148

• Liker 6
Skrevet

Har samme problem med vår nabo. De har hengt blinkende farger på 3 forskjellige busker foran huset og trampolina full av blåe lys. Røde lys rundt inngangspartiet, noe som får det til å se ut som et horehus.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Turtellure12 skrev (Akkurat nå):

Har samme problem med vår nabo. De har hengt blinkende farger på 3 forskjellige busker foran huset og trampolina full av blåe lys. Røde lys rundt inngangspartiet, noe som får det til å se ut som et horehus.

😂😂😂

Skrevet

Åh ærlig talt, SLUTT å klag?! Lys er lys og det er MØRKETIDEN!! La nå folk få ha fargerike lys ute for Gudsskyld. Det finnes verre ting enn fargelys ute. 

Anonymkode: 31d7c...85b

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Smaken er som baken tydeligvis. Det finnes folk totalt uten smak. Som har misforstått jul og tivoli. Ikke noe system mange steder heller. Ser ut som noe bare kastet fra seg noe lys og gikk. 

Blinkende lys er ekkelt i øynene på folk og dyr. Føl ansvar om en epileptiske faller om ved hagen din. 

Anonymkode: 6d324...0a2

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...