AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hei. Trenger råd, gjerne noe annet enn «dump ham» Samboeren min tror han er så morsom hele tiden. Jeg snakket om kjøkkenvasken som var så full av gris, da sier han «er det ikke noe bitch advice» for det? Hva? Sa jeg. «Bitch advice. Kjerringråd!» Vi har barn som hører dette. Han synes også det er festlig å si «neger», «japse» Kun for å provosere og fordi «det er helt ute». Kjempegøy. Jeg har kjeftet, jeg har snakket rolig, men nå er jeg så oppgitt. Hva får folk til å slutte med sånn ordbruk? Dette er en godt voksen mann, nærmer seg 50 år. Anonymkode: 33a11...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Om han ikke gir seg med en alvorsprat hadde jeg faktisk vurdert å dumpe. Dette er kommentarer han burde gitt seg med allerede ved første gang du uttrykte at det ikke var greit. Det er ikke bare umodent, det er respektløst og du vil ikke at barna dine skal vokse opp med å tro at det er greit at det er sånn menn behandler damer Anonymkode: e8f83...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Høres ut som han henger en del etter til å være så voksen. Tviler nesten på at det blir bedre, så da må du enten kommunisere tydelig at slik prat høres vannvittig barnslig ut eller finne deg i det. Ha selv erfaring med en mann som er 9 år eldre enn meg, jeg var 23 da jeg møtte han, var sammen i 13 år. Han ble aldri bedre. Han skrøyt av de merkeligste ting, fortalte samme "skrøner" om igjen og om igjen. Spilte mye dataspill, var egenrådig og gjorde som det passet han. Han var riktignok snill og grei og prate med, men var som å leve med en tenåring. Han var bare barnslig. Gikk ikke snakke så mye med han, ting ble ikke bedre, så valgte til slutt å forlate. Traff en mann som er 4 år yngre, han er seriøst mye mer moden enn hva eksen noen gang kan bli. Anonymkode: 60dbb...f44
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 For å være helt ærlig så høres han lettere tilbakestående ut og ikke "umoden", hvorfor gidder du egentlig? Anonymkode: 2ba03...6db 1
mannemannen Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Trenger råd, gjerne noe annet enn «dump ham» Samboeren min tror han er så morsom hele tiden. Jeg snakket om kjøkkenvasken som var så full av gris, da sier han «er det ikke noe bitch advice» for det? Hva? Sa jeg. «Bitch advice. Kjerringråd!» Vi har barn som hører dette. Han synes også det er festlig å si «neger», «japse» Kun for å provosere og fordi «det er helt ute». Kjempegøy. Jeg har kjeftet, jeg har snakket rolig, men nå er jeg så oppgitt. Hva får folk til å slutte med sånn ordbruk? Dette er en godt voksen mann, nærmer seg 50 år. Anonymkode: 33a11...bbb Du har selv valgt å være sammen med en sånn fyr. Det er ikke din oppgave å sensurere hva menn skal si. Velg heller å være sammen med menn som sier ting du tåler eller liker å høre
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #6 Skrevet 24. desember 2022 Når han er såpass gammel, går det nok ikke an å forandre ham så mye. Prøv å finn det gode i ham heller Anonymkode: 73975...f18
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Skrevet 24. desember 2022 Lyset er på, men det er ingen hjemme…hva med en alvorsprat om det å være er godt forbilde for egne barn? Ikke like kult når lille Ole blir kalt inn på rektors kontor for å gå rundt og si bitch og neger.. Anonymkode: db7d2...c05
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #8 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når han er såpass gammel, går det nok ikke an å forandre ham så mye. Prøv å finn det gode i ham heller Anonymkode: 73975...f18 Dette ! + at du må kanskje prøve å være litt mer tolerant selv når det gjelder sånne ting. Anonymkode: c9bbb...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå