AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Møtte en sexy dame på byen i helga. Spurte om hennes navn. Vi hadde god prat og flørtet masse. Prøvde å kysse henne, men hun sa vi kunne vente med det til vi var alene. Jeg tok det fint og tenkte at det var bra vi heller kunne være intime uten folk til stedet 😊 Hun ble med meg hjem fra byen og drakk vinen opp sammen med meg. Hun var flørterte osv, men ville ikke være med i senga med meg Hun sa vi heller kunne møtes denne uka. Natta gikk og vi ble fulle og jeg blacket ut. Våkner opp rundt 1 på dagen etter dette og da var hun dratt. Tenkte at hun måtte hjem og hadde sagt hadet. Jeg husker ingenting. Heldigvis husket jeg navnet. Sendte henne i går en melding på hennes instagram om ho ville møtes nå på fredag ute på byen eller hjemme hos meg 😊 Har ikke fått noe svar enda. Kanskje hun ikke har fått den, hva vet jeg😊 Jeg blir litt utålmodig. Har sjekket hennes facebook og frister å kontakte henne der. Hva skal jeg si for å få henne til å ville møte meg igjen??? Anonymkode: d7697...7fd
Gjest Hottentått Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Tror ikke det er noe du kan si for å få henne til å ville møte deg igjen hvis hun i utgangspunktet har bestemt seg for at det ikke var noe der. Vanligvis svarer man fort hvis man er interessert, eller at man ikke drar hjem. Hadde i allefall ikke satt pris på mas på flere kanaler☺️
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Hun hadde 1000000000000% mulighet til å gå videre , men valgte ikke. Det sier seg selv. Kjedet seg og thats it hva du skal? Du kan da si hva som helst og det uten respons! Anonymkode: 286fe...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Vel, vi var ikke der, som er et enda dårligere utgangspunkt for å svare på spørsmålet enn blackout. Dette vet du nok best selv, men med tanke på det du forteller, ville jeg ikke holdt pusten. Anonymkode: 1edca...844
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Hottentått skrev (Akkurat nå): Tror ikke det er noe du kan si for å få henne til å ville møte deg igjen hvis hun i utgangspunktet har bestemt seg for at det ikke var noe der. Vanligvis svarer man fort hvis man er interessert, eller at man ikke drar hjem. Hadde i allefall ikke satt pris på mas på flere kanaler☺️ Men hun har ikke sagt hun ikke var interessert i meg😊 Jeg blacket ut og husket ikke om vi sa hadet. Hun virka jo så interessert og var blid og flørta hele kvelden. Kanskje hun ikke har fått min melding. Jeg tenker ho blir å svare fordi hun var interesser i meg - TS Anonymkode: d7697...7fd
Blått Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Ikke send flere meldinger nå! 😁 Men ja, jeg er litt enig med den som sa at det hørtes ut som hun kjedet seg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Ikke send henne flere meldinger nei. Kan godt hende hun vil møtes men trenger noen dager å tenke og hvile på etter et langt nachspiel og svarer deg en annen dag, men kan også godt hende at hun syns du var en ekkel full creep som prøvde å få hun i senga og oppførte deg blackout full. Sørpefulle kåte menn er hvertfall turnoff for meg! Anonymkode: 0d931...692 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hun har ikke sagt hun ikke var interessert i meg😊 Jeg blacket ut og husket ikke om vi sa hadet. Hun virka jo så interessert og var blid og flørta hele kvelden. Kanskje hun ikke har fått min melding. Jeg tenker ho blir å svare fordi hun var interesser i meg - TS Anonymkode: d7697...7fd Vet ikke helt jeg. Når hun hverken ville kysse eller ha sex høres det ikke ut som flørting. Har vært på sikkert 100 nach med gutter bare fordi jeg kjeda meg og ikke ville hjem etter byen. Gratis drikke osv. Morsomt å skravle og kødde og ha en kul kveld og hyggelige samtaler men det betyr ikke at jeg flørter eller vil noe mer med dem just sayin... Anonymkode: 0d931...692 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hun har ikke sagt hun ikke var interessert i meg😊 Jeg blacket ut og husket ikke om vi sa hadet. Hun virka jo så interessert og var blid og flørta hele kvelden. Kanskje hun ikke har fått min melding. Jeg tenker ho blir å svare fordi hun var interesser i meg - TS Anonymkode: d7697...7fd Ikke bli den creepy, desperate fyren som sender masse meldinger. Hun har sett meldingen din og svarer hvis hun vil. Hvis ikke så går du videre ned livet ditt. Anonymkode: 990e9...2cc 1 1
mannemannen Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hun har ikke sagt hun ikke var interessert i meg😊 Jeg blacket ut og husket ikke om vi sa hadet. Hun virka jo så interessert og var blid og flørta hele kvelden. Kanskje hun ikke har fått min melding. Jeg tenker ho blir å svare fordi hun var interesser i meg - TS Anonymkode: d7697...7fd Har hun mange følgere? Type 5000+? Hvis ikke er hun nok bare ikke interessert. At en jente likte deg en dag betyr ikke at hun liker deg neste dag. Kanskje har hun funnet noen andre, kanskje har hun fått av ølbrillene sine. Kanskje var det noe du gjorde som hun synes var ekkelt/creepy, så hun foreslo å møtes neste uke for å unngå farlig situasjon. Det du gjør nå er det veldig mange menn med lite erfaring med damer som gjør. Obsesser om en jente du knapt kjenner. Glem henne, finn deg ny. Du har klart det en gang, du kan klare det igjen. Kan evt sende ny melding igjen om en uke, men sannsynligvis svarer hun ikke der heller. Forøvrig er å få en jente til sengs en type high risk high reward type ting. Hvis hun sier nei til det er det stor sannsynlighet for at hun sier nei til å treffes igjen og. Selv om hun ellers ville vært villig. Når du begynner å prøve må du få henne til sengs, eller si goodbye. Det er litt ulike meninger på dette, men både jeg og kammerater føler det er lettere å få en jente til sengs hvis man ikke har kysset tidligere på byen. Siden det er fortsatt er en helt uløst seksuell spenning mellom dere. Noe du evt kan prøve og se om fungerer for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke send henne flere meldinger nei. Kan godt hende hun vil møtes men trenger noen dager å tenke og hvile på etter et langt nachspiel og svarer deg en annen dag, men kan også godt hende at hun syns du var en ekkel full creep som prøvde å få hun i senga og oppførte deg blackout full. Sørpefulle kåte menn er hvertfall turnoff for meg! Anonymkode: 0d931...692 Hun ville jo kysse meg sa hun på byen. Bare ikke der og da kanskje fordi det var mennesker rundt. Jeg ville ha henne til senga fordi hun var sexy og ga meg de blikkene. Kanskje hun er sjenert, men egt har lyst 😊 Jeg gir meg ikke enda. Jeg vet vi har en kjemi. - TS Anonymkode: d7697...7fd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg gir meg ikke enda. Jeg vet vi har en kjemi. - TS Anonymkode: d7697...7fd Dette er skikkelig stalker-tankegang. Anonymkode: 990e9...2cc 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun ville jo kysse meg sa hun på byen. Bare ikke der og da kanskje fordi det var mennesker rundt. Jeg ville ha henne til senga fordi hun var sexy og ga meg de blikkene. Kanskje hun er sjenert, men egt har lyst 😊 Jeg gir meg ikke enda. Jeg vet vi har en kjemi. - TS Anonymkode: d7697...7fd Og når dere var på tomannshånd ville hun ikke kysse deg da heller. At du ville ha hun til sengs er sånn som ødelegger alt for meg. Da tenker jeg at han er som alle andre og bare ute etter en ting, ser meg som et stykke kjøtt. Jeg smiler og prater noen timer til til jeg har gått lei av rus og er klar for å legge meg, men tenker i det jeg går ut døra at det er godt å endelig slippe unna creepen der inne. Anonymkode: 0d931...692 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ville ha henne til senga fordi hun var sexy. Kanskje hun er sjenert, men egt har lyst 😊 Jeg gir meg ikke enda. Jeg vet vi har en kjemi. - TS Anonymkode: d7697...7fd Jaokei, så nå begynner du å vise voldtektsmanntendenser også. Skjønner at hun stakk for å si det sånn. Respekter at hun ikke svarer! Anonymkode: 0d931...692 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #15 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hun ville jo kysse meg sa hun på byen. Bare ikke der og da kanskje fordi det var mennesker rundt. Jeg ville ha henne til senga fordi hun var sexy og ga meg de blikkene. Kanskje hun er sjenert, men egt har lyst 😊 Jeg gir meg ikke enda. Jeg vet vi har en kjemi. - TS Anonymkode: d7697...7fd Noe sier jeg at ts er…. - 25 år gammel nettop innflytter til storbyen kvinnen kan være 21-22 - 34 år gammel student med lite kvinne kontakt i yngre tider. kvinnen i midten av 20 årene - 40+ norsk mann prøver å score med ei betydelig yngre innvander kvinne er jeg inne på noe TS? Anonymkode: 286fe...ffa
mannemannen Skrevet 5. desember 2022 #16 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hun ville jo kysse meg sa hun på byen. Bare ikke der og da kanskje fordi det var mennesker rundt. Jeg ville ha henne til senga fordi hun var sexy og ga meg de blikkene. Kanskje hun er sjenert, men egt har lyst 😊 Jeg gir meg ikke enda. Jeg vet vi har en kjemi. - TS Anonymkode: d7697...7fd Haha om du bare hadde visst hvor patetisk jenter finner needy menn som deg. Hun kommer til å spy. Kjemi er noe du føler i HODET DITT. At dere holdt samtale og hun var hyggelig betyr ingenting. Hun kan smile på samme måte til bestefaren sin i morgen.
Gjest Hottentått Skrevet 5. desember 2022 #17 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hun har ikke sagt hun ikke var interessert i meg😊 Jeg blacket ut og husket ikke om vi sa hadet. Hun virka jo så interessert og var blid og flørta hele kvelden. Kanskje hun ikke har fått min melding. Jeg tenker ho blir å svare fordi hun var interesser i meg - TS Anonymkode: d7697...7fd Nei, det er nok et forsøk på å gi deg et hint om at hun ikke er interessert. Ikke alle syns det er like lett å si sånt rett ut. Vil uansett anbefale deg å ikke sende flere meldinger. Hun har nok fått den og svarer sikkert hvis hun er interessert ☺️ lykke til!
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. desember 2022 #18 Skrevet 5. desember 2022 Ikke sikkert hun har sett meldingen . Får selv så mange meldinger på insta at jeg ikke rekker å lese dem engang. Du får møte opp på samme uteplass og håpe på å møte henne igjen der
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Skrevet 5. desember 2022 Er dette en parodi på tråden om hun dama som nektet å innse at fyren som sa han ikke hadde tid til å date fordi han var opptatt med å pusse opp, men som likevel datet andre, ikke var interessert i henne?😂 Anonymkode: 3a950...841 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #20 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jaokei, så nå begynner du å vise voldtektsmanntendenser også. Skjønner at hun stakk for å si det sånn. Respekter at hun ikke svarer! Anonymkode: 0d931...692 Voldtekt??? Jeg hadde aldri voldtatt en dame og det har jeg aldri gjort 😊 - TS Anonymkode: d7697...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå