AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #61 Skrevet 5. desember 2022 Rynkene kommer først på halsen og henda. Anonymkode: d9504...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #62 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rynkene kommer først på halsen og henda. Anonymkode: d9504...6b8 Hos meg har jeg fått litt rundt øynene, munnvikene (som jeg egentlig er ganske fornøyd med fordi det ser ut som smilehull 😁) og en ganske markert sinnarynke. Ingenting på halsen eller hendene... Anonymkode: c7fb3...1de
Maleficenta Skrevet 5. desember 2022 #63 Skrevet 5. desember 2022 jeg syns det er kjipt å ha blitt 40. Har ikke oppnådd alt jeg ville innen 40 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #64 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hos meg har jeg fått litt rundt øynene, munnvikene (som jeg egentlig er ganske fornøyd med fordi det ser ut som smilehull 😁) og en ganske markert sinnarynke. Ingenting på halsen eller hendene... Anonymkode: c7fb3...1de Rynker på halsen? Er det seriøst noen som har det? Anonymkode: d2bc6...720
Motelvibes Skrevet 5. desember 2022 #65 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rynker på halsen? Er det seriøst noen som har det? Anonymkode: d2bc6...720 🤔 eh ja 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #66 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Livet er meningsløst. Når du er 40 har du 30 år igjen som slave (i arbeidslivet). Og så har du 5-10 år til du slapper av (ofte med dårlig helse) før du dauer. Anonymkode: 4c231...c0d Livet er hva man gjør det til. Hvis man har det traumatisk, og mangler gleder, kan man si opp jobben, kjøpe campingbil, og stikke sørover. Skaffe en hund, en undulat, en elsker. Eller lignende... Anonymkode: adb7a...d56 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #67 Skrevet 5. desember 2022 Livet etter 40 er fantastisk 🙂 Nok selvtillit til å ikke bry seg så mye om hva andre mener, ungene er selvstendige og på vei til å flytte ut, økonomien er ålreit, trygg jobb og har nå nok selvtillit og tid til å studere. Begynte på bachelor når jeg var 40. Knirker og knaker en del i kroppen, men ville ikke byttet det ut med 20 åra likevel. Anonymkode: 27d8d...9e1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #68 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rynker på halsen? Er det seriøst noen som har det? Anonymkode: d2bc6...720 Som et resultat av redusert kollagenproduksjon, vil huden miste en del av sin naturlige fuktighet. Disse aldersrelaterte forandringene kommer ofte til syne på halsen. Fettansamlinger, rynker og posete hud gjør at mange får det som kalles for kyllinghals. Jepp.. kalkundiss under haka er det mange som får😅 https://www.greatskin.no/slik-fikser-du-slapp-hud-pa-halsen/ Anonymkode: d9504...6b8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #69 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som et resultat av redusert kollagenproduksjon, vil huden miste en del av sin naturlige fuktighet. Disse aldersrelaterte forandringene kommer ofte til syne på halsen. Fettansamlinger, rynker og posete hud gjør at mange får det som kalles for kyllinghals. Jepp.. kalkundiss under haka er det mange som får😅 https://www.greatskin.no/slik-fikser-du-slapp-hud-pa-halsen/ Anonymkode: d9504...6b8 Beklager TS.. du ønsket sikkert ikke å vite dette. Anonymkode: d9504...6b8 1
Mardina Skrevet 5. desember 2022 #70 Skrevet 5. desember 2022 Er 43 og har aldri hatt det bedre enn jeg har det nå 😁
Anonymburker Skrevet 5. desember 2022 #71 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff da. Det mener du ikke? Anonymkode: d2bc6...720 Jo, men det er fordi livet er så trasig.
appesin Skrevet 5. desember 2022 #72 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vil med det være halvveis til 80 år som er gjennomsnittlig leve alder i Norge for kvinner. Jeg gruer meg til den dagen og tror jeg pådratt meg en psykisk lidelse for det tallet. Dere som er i den alderen har det gått smertefritt? Anonymkode: d2bc6...720 For noe oppkast
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #73 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Beklager TS.. du ønsket sikkert ikke å vite dette. Anonymkode: d9504...6b8 Nei det hadde jeg aldri trodd var mulig. Kan jeg operere det bort om jeg blir rammet? Anonymkode: d2bc6...720
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #74 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det hadde jeg aldri trodd var mulig. Kan jeg operere det bort om jeg blir rammet? Anonymkode: d2bc6...720 Du kan trene forebyggende, og få bort mye av det ved trening. Når du steller ansiktet, så stell halsen også. Mor fikk sånn, jeg husker hun fikk sjokk, og begynte å trene/gjøre øvelser for å minske. Og det ble veldig veldig mye bedre. Men hun så gal ut mens hun gjorde øvelsene sine😅 I dag kan man vel opperere det meste. I gamle dager så gikk fine eldre damer alltid med hansker og skjerf i halsen, fordi det er der damenes alder avsløres, ble det sagt. Anonymkode: d9504...6b8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #75 Skrevet 5. desember 2022 Å fylle 40 var "pyttsann". Liten endring, annet enn at økonomien var bedre. Etter 45 har jeg merket litt forfall på kroppen. Nå nærmer jeg meg de magiske 50 og livet har aldri vært bedre. Tror det finnes mange gode år igjen for meg enda. Ingen panikk her. Anonymkode: 126f9...d99 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #76 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil aldri bli 40 år det er et skummelt tall og da blir en så gammel med engang. Jeg har enda mange år til det jeg er det heldigvis. Det som kommer når du er 40 er grått hår appelsinhud og vaskebrett panne Anonymkode: d2bc6...720 Hmm...har ikke grått hår, og vaskebrett mage etter fyllte førti jeg så. Men du tar kanskje ikke vare på deg selv. Anonymkode: aaeff...7ec
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #77 Skrevet 5. desember 2022 Jeg synes det var helt greit å fylle 40! Ingen nederlag. Å fylle 30, det var mye mye verre!!!!! 😅😅 Selv om jeg har to små barn,og det er hektisk på den måten, så føler jeg samtidig at 40-årene er mentalt roligere på en måte. Jeg tenker ikke over at jeg eldes lenger, at kroppen og ansiktet siger. Det er liksom det minste problemet nå😅😅 Ingen big deal. Personlig så tror jeg at biologien hjelper til å akseptere det. Fertiliteten faller etter fylte 40, og jeg tror kanskje det påvirker meg som kvinne slik at det ikke er noe big deal å miste sin posisjon på markedet. I tillegg til at jeg har fått barn. Å fylle 30 var krise, da hadde jeg ikke barn. Anonymkode: c4a17...b98
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #78 Skrevet 5. desember 2022 Hvilket tall er du nå,TS? Anonymkode: d9504...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #79 Skrevet 5. desember 2022 Jeg passerte 40 for ti år siden. Jeg må si jeg ikke var klar over at livet mitt var over da. Jeg har levd i uvitenhet i over ti år! Anonymkode: a8b68...9a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #80 Skrevet 5. desember 2022 Visse kvinnfolk tek medisinar for at dei ikkje vil verta gamle og infertile. https://www.rapamycin.news/t/women-taking-rapamycin-for-enhanced-fertility-menopause-prevention/909 Anonymkode: 08d35...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå