ellen123 Skrevet 5. desember 2022 #41 Skrevet 5. desember 2022 Jeg syns veldig syn på deg, som tror at livet er over etter å ha fylt 50 år, jeg ser veldig bra ut i min alder, muligens at jeg burde tatt livet av meg for at jeg er for gammel til å ha ett godt liv, skjønner veldig at du sliter med at du tror at du har blitt for gammel, du er ikke det, det er jo nå livet begynner, nyt livet ditt. 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #42 Skrevet 5. desember 2022 Vi må slutte å tilbe ungdommelighet som det er svaret på evig lykke. De fleste syntes livet blir bedre med tiden. Alt i naturen skapes og dør. Ingenting er statisk og uten utvikling . Når man er 40 er man ca halvveis i livet . Alternativet er å bli et ungt lik. Anonymkode: 96c18...ed1 9 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #43 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det du tenker du ikke kan gjøre som 40 åring? Hva gruer du deg til? Anonymkode: 07bde...af1 Jeg gruer meg til appelsinhud grått hår og vaskebrettpanne Anonymkode: d2bc6...720
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #44 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi må slutte å tilbe ungdommelighet som det er svaret på evig lykke. De fleste syntes livet blir bedre med tiden. Alt i naturen skapes og dør. Ingenting er statisk og uten utvikling . Når man er 40 er man ca halvveis i livet . Alternativet er å bli et ungt lik. Anonymkode: 96c18...ed1 Da finnes det Botox Anonymkode: d2bc6...720
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #45 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du vil med det være halvveis til 80 år som er gjennomsnittlig leve alder i Norge for kvinner. Jeg gruer meg til den dagen og tror jeg pådratt meg en psykisk lidelse for det tallet. Dere som er i den alderen har det gått smertefritt? Anonymkode: d2bc6...720 Jeg ble ikke glad i livet før etter at jeg fylte 44 år. Jeg gråt når jeg ble 25, men etter at jeg ble 44 har livet vært supert😁 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg vil aldri bli 40 år det er et skummelt tall og da blir en så gammel med engang. Jeg har enda mange år til det jeg er det heldigvis. Det som kommer når du er 40 er grått hår appelsinhud og vaskebrett panne Anonymkode: d2bc6...720 Men kjære, livet er da mer enn noen grå hår og vaskebrett i panna. Appelsinhud har jeg ikke fått. Helsa mi er bedre nå enn da jeg var 20 år. Menn er fortsatt plagsomt pågående og syns at jeg er fin🤔 Alder er bare et tall med rynker. Ansiktet forfaller når du er 25 år. Bare bøy deg over og se på deg selv opp ned i speilet. Kinnene dine begynner å henge over øynene. Ikke gjør det når du blir 40+, så sant du ikke har utviklet god humor😂 Anonymkode: d9504...6b8 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #46 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg gruer meg til appelsinhud grått hår og vaskebrettpanne Anonymkode: d2bc6...720 Men hvorfor bruker du tid på å grue deg? Nyt livet ditt. Anonymkode: d9504...6b8 4 1
Peanut Skrevet 5. desember 2022 #47 Skrevet 5. desember 2022 Synes det er rart at folk synes akkurat 40 er så ille Det er jo bare et tall, som de fleste andre. Hvis man hadde vært et tre, er 40 år ingen alder 2 1
Blått Skrevet 5. desember 2022 #48 Skrevet 5. desember 2022 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker said: Livet etter 40 er minst 20 ganger bedre enn livet i 20-åra. Joda litt grå hår, rynker og knakende ledd, men jeg har aldri hatt mer selvtillit, bedre selvfølelse og mer trygghet i meg selv enn jeg har nå. Anonymkode: 77756...693 Nå er jeg bare i 30-årene ennå, men det passer bra for meg! Fra å være en usikker umoden fjomp i 20-årene så er 30-årene er helt fantastiske😄 Så må si meg helt enig! Ja, litt rynker og sånn.. but who cares?😁 Endret 5. desember 2022 av Blått 1 1 2
Peanut Skrevet 5. desember 2022 #49 Skrevet 5. desember 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gruer meg til appelsinhud grått hår og vaskebrettpanne Anonymkode: d2bc6...720 Det kan man få som mye yngre og 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #50 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble ikke glad i livet før etter at jeg fylte 44 år. Jeg gråt når jeg ble 25, men etter at jeg ble 44 har livet vært supert😁 Men kjære, livet er da mer enn noen grå hår og vaskebrett i panna. Appelsinhud har jeg ikke fått. Helsa mi er bedre nå enn da jeg var 20 år. Menn er fortsatt plagsomt pågående og syns at jeg er fin🤔 Alder er bare et tall med rynker. Ansiktet forfaller når du er 25 år. Bare bøy deg over og se på deg selv opp ned i speilet. Kinnene dine begynner å henge over øynene. Ikke gjør det når du blir 40+, så sant du ikke har utviklet god humor😂 Anonymkode: d9504...6b8 Jeg vil ikke komme til 40 åra for det er et skummelt tall og heller ikke jeg vil bli syk. Jeg vi sove over 10 år og våkne når jeg er 50 blitt dement og glemt halve livet. Nei øya mine henger ikke enda men den dagen de gjør det må jeg innta øyelokk operasjon. Anonymkode: d2bc6...720
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #51 Skrevet 5. desember 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Det kan man få som mye yngre og Jeg har ikke fått det Anonymkode: d2bc6...720
Blått Skrevet 5. desember 2022 #52 Skrevet 5. desember 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gruer meg til appelsinhud grått hår og vaskebrettpanne Anonymkode: d2bc6...720 Jeg kjenner mange over 40. Ingen har appelsinhud, grått hår og vaskebrettpanne. 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #53 Skrevet 5. desember 2022 Neida. Livet er godt når du passerer 40 år. Økonomien ble veldig god her, ungene større, mer fri, flere reiser, mye mer harmonisk med mannen. Jeg kjenner meg eldre, men på en god voksen måte. Jeg synes nesten 20 årene var verst, og 30 årene var beinhard jobbing. 40 årene, der flyter jeg liksom litt på alt det jeg har bygget opp, ser resultater på barna som nå er mine beste venner, og nyter at de er 20 år og vakker. Hus, hytte, ferier, flotte modne ungdom, ingen stress...jeg kan ta meg et glass vin, reise på ferie... ha fred og ro. Mannen er blitt utrolig moden og galant, og han kler 40 årene. Det eneste er at jeg kjenner at jeg er ikke så tøff som før. Jeg er rundere i kantene, og kanskje hakket mer sårbar og bekymret. Egentlig greit at det er mindre å bekymre seg for, men disse ungdommene... det er jo alltid noe der. Men ja...alt i alt. 40 årene er der du høster det du har sådd. Anonymkode: 0f5d9...ce7 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #54 Skrevet 5. desember 2022 Jeg ble 40 i høst og har aldri hatt det så bra og eller fælt meg bedre. Jeg føler meg tryggere, klokere, vakrere, mer sexy, mer kontrollert, psykisk sterkere +++ Det gjør ingenting at jeg er halvveis til 80 - det er jo lenge til, om jeg i det hele tatt kommer så langt. Nei, ungene er snart voksne, og jeg gleder meg til framtiden, friheten og forhåpentligvis barnebarn etter hvert. Anonymkode: c7fb3...1de 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #55 Skrevet 5. desember 2022 Livet er absolutt ikke over, faktisk er det bare halvveis! Jeg er 42, og livet er fantastisk. Jeg har ikke vaskebrettpanne, men vaskebrettmage. Ikke et grått hår, og du må klemme veldig hardt sammen på huden bak på lårene for å klare å klemme frem noe appelsinhud - de fleste 20-åringer som ikke trener veldig mye har betraktelig mer. Spis sunt, tren intelligent og hardt, få nok restitusjon. Man trenger mer restitusjon når man er 40 eller når man er 20. Restitusjon = slappe av, kose seg. Bedre selvtillit, bedre økonomi, bedre forhold, bedre og flere sterke nære vennskap, mer sosialt uten noe press og drama, fin familie. Anonymkode: 5294e...3d8 1
Peanut Skrevet 5. desember 2022 #56 Skrevet 5. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ikke fått det Anonymkode: d2bc6...720 Nei, ikke alle får det selvfølgelig. Kommer selvfølgelig an på gener og litt ymse annet. (Jeg har riktignok sett at en del yngre får ringer/rynker på halsen som følge av å se ned mobilen og nettbrett- det så man ikke så mye før). 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #57 Skrevet 5. desember 2022 Tuller du? Etter 40 blir livet bare bedre. Plutselig har man både tid og penger til å gjøre ting man har drømt om, enten det er motorsykkel, spabehandlinger eller kvalitetsklær. Barna er mer selvstendige og det går an å være borte en kveld uten barnevakt. Karrieremessig har de fleste fortsatt de beste årene foran seg, det snur vel først rundt femti. Anonymkode: cba5e...04c 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #58 Skrevet 5. desember 2022 Når jeg blir 40 så er jeg fremdeles en småbarnsmor, så jeg gruer meg ikke til å bli 40. Tror ikke livet blir så forskjellig fra det er nå hvor jeg enda er i 30-årene. Har mange slektninger som døde i alderen 50-60 så jeg er ikke så naiv at jeg tar det for gitt at jeg skal leve til 80 pluss. Derfor lever jeg nå da jeg kan, og aner ikke om jeg er langt over halveis i livet eller om jeg har 40-50 år igjen å leve. Heldigvis vet veldig få hvor mange år en får på denne jorden🤷♀️ Anonymkode: c3465...f98 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #59 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil ikke komme til 40 åra for det er et skummelt tall og heller ikke jeg vil bli syk. Jeg vi sove over 10 år og våkne når jeg er 50 blitt dement og glemt halve livet. Nei øya mine henger ikke enda men den dagen de gjør det må jeg innta øyelokk operasjon. Anonymkode: d2bc6...720 Jeg skrev ingenting om øyelokk. Kinnene skrev jeg, når du står opp ned/ bøyer deg frem og ned😂 Anonymkode: d9504...6b8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #60 Skrevet 5. desember 2022 always skrev (49 minutter siden): Det der med å være i fred fra menn stemmer ikke 😄 Det er min erfaring også 😁 Motelvibes skrev (41 minutter siden): Dere, det er 40 ikke 70. Knakende ledd? Virkelig? Det fikk jeg i 20-årene 😆 har leddgikt da... Anonymkode: c7fb3...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå