Gå til innhold

Livet er over når du passerer 40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det verre å være 40 enn 39,5??

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var verre å bli 30

Anonymkode: 2dc99...6dc

• Liker 10
Skrevet

Jeg må si jeg i grunnen alltid har gledet meg til 40 årene. Større/mer selvstendige  barn, bedre økonomi, på karrieretoppen, mer selvtillit, ung nok til at du ikke begynner med fysiske «vondter». Jeg gleder meg! 

Anonymkode: a7307...2a3

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er faktisk litt kjipt å bli førti; oppleve at utseendet forfaller blant annet. Men noen ting blir bedre også. Heldigvis. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du heldig så dør du kanskje tidlig av kreft. Synes du det høres bedre ut enn å bli 40? 

Anonymkode: 8fc33...305

Ja, definitivt. 

Anonymkode: 44e7c...f1f

Skrevet

Slutt å bry deg om menn som mener du er gammel når du er blitt 40. For det er det du gjør vet du. 

Anonymkode: 810a4...19e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tja. Du har bedre råd enn da du var ung, barna begynner å bli store, og du får endelig være i fred fra menn. Er det noe å grue seg til da?

Anonymkode: 0b517...8d4

Det der med å være i fred fra menn stemmer ikke 😄

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det var verre å bli 30

Anonymkode: 2dc99...6dc

Det er også forferdelig å tenke på. Tror du personligheten endres hvor eldre en blir? 

Anonymkode: d2bc6...720

• Liker 1
Skrevet

Skal dævve før 40, så den er jo grei.

• Liker 2
Skrevet

Dere, det er 40 ikke 70. Knakende ledd? Virkelig? 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei livet er ikke over😆 Er du i 40-års krisa Ts? Jeg har mer selvtillit nå enn i 20 årene. 

Anonymkode: 0d55d...154

Samme her!  Gir også litt mer blaffen i hva andre syns og mener,  men gjør ting jeg vet jeg vil selv!!!!  Hilsen ei halvveis til 90!!!😝😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Skal dævve før 40, så den er jo grei.

Huff da. Det mener du ikke? 

Anonymkode: d2bc6...720

Skrevet

Det verste for meg var å bli 31 år. Nå har jeg passert 50, og livet er langt fra over. Ikke har jeg noen helseplager heller.

Anonymkode: 882b9...248

• Liker 6
Skrevet

Syns livet etter 40 er helt fint jeg :)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Livet er meningsløst. Når du er 40 har du 30 år igjen som slave (i arbeidslivet). Og så har du 5-10 år til du slapper av (ofte med dårlig helse) før du dauer. 

Anonymkode: 4c231...c0d

• Nyttig 2
Skrevet

Er 44 år,føler meg som 25😂Snakket med en tidligere lærer jeg hadde,hun sa snart har jeg en sønn på snart 60 år sa hu,jeg føler meg jo som en 40 åring selv sa hu.Man er ikke eldre enn man føler seg sies det,føler det er noe sant i det.👍

Anonymkode: 08f2f...c5d

• Liker 5
Skrevet

Det var da jeg fylte 40 at livet ble til et helvete. Med mensen å alle plager en kvinne har med vekt, overgangsalder og kropp!! Fyller snart 50 år. Forstår ikke at jeg har "overlevd" 40 årene..

Anonymkode: 6c410...3ed

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Min oppfatning av alder er att det er aldri helt slik som man forestilte seg. Og det er ikke akkurat sånn att det flippes en bryter og så endrer alt seg over natta. Det eneste som endrer seg er når du skal fylle ut hvor gammel du er og treffer en ny aldersbolke i ulike skjema. 

For min del var det verste att min mann fylte 40. For fy søren hvor gammel måtte ikke jeg da være som var sammen med en på 40( var 31🙈)!!  Han ble litt fornærmet av den uttalelsen. Nå er jeg førti, og han nesten 50 og det er helt ok og kunne ikke tenkt meg det noe annerledes. Og helt ærlig - jeg gleder meg til vi blir gamle og grå sammen hvor den ene dytter den andre med rullatoren. For så lenge vil jeg att det skal vare. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingen krise ved 30år og ingen ved 40år her. 

Anonymkode: ce21d...d8b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva er det du tenker du ikke kan gjøre som 40 åring? Hva gruer du deg til?

Anonymkode: 07bde...af1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...