AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Forstår ikke helt det.. hvordan kan man være kåt hele tida? er ikke det slitsomt?? Treffer en fyr på 29, selv er jeg 35. Føler jeg er normalt kåt, men han sier nesten hver dag på snap eller melding at han er kåt. Kåt hele tida.... Blir nesten litt turn off for meg.. Flere som er borti sånne? Anonymkode: 429e5...a72 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår ikke helt det.. hvordan kan man være kåt hele tida? er ikke det slitsomt?? Treffer en fyr på 29, selv er jeg 35. Føler jeg er normalt kåt, men han sier nesten hver dag på snap eller melding at han er kåt. Kåt hele tida.... Blir nesten litt turn off for meg.. Flere som er borti sånne? Anonymkode: 429e5...a72 Du mener musa di får kjørt seg for mye? Anonymkode: d4d7a...03b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Nei, sånn er det ikke for meg i alle fall. Jeg har riktignok runda 40, men kan ikke huske at jeg noen gang har gått rundt og vært konstant kåt. Anonymkode: 41d6f...a02 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 De fleste bare sier det, og er det når de ikke har tilgang på sex. Så er det fyr og flamme hos begge to når man er nyforelsket, og så synker behovet til det som er naturlig behov for begge. Da er det virkelig ikke mennene som har mest lyst alltid. Det kan like gjerne være kvinnen. Er man heldige har man et normalbehov som er noenlunde likt. Jeg har vært sammen med en eneste mann som har større sexbehov enn meg, og jeg er ikke nymfoman. 2-3 ganger i uka er jeg fornøyd med. PS! Mennene som hadde lavere behov enn det skrøt også på seg kåthet i tide og utide. Det betydde egentlig bare at de tenkte litt på sex. Å faktisk ha sex en gang i uka var tilstrekkelig. Anonymkode: ccf44...e67 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du mener musa di får kjørt seg for mye? Anonymkode: d4d7a...03b hehe, akkurat passe vil jeg si. Vi møtes en 3-4 ggr i uka og ikke alltid det blir sex. Men han pleier ikke pushe på, så det er jo bra. Men har vært borti andre som sier det samme, og har undret meg over det Anonymkode: 429e5...a72
mannemannen Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Forstår ikke helt det.. hvordan kan man være kåt hele tida? er ikke det slitsomt?? Treffer en fyr på 29, selv er jeg 35. Føler jeg er normalt kåt, men han sier nesten hver dag på snap eller melding at han er kåt. Kåt hele tida.... Blir nesten litt turn off for meg.. Flere som er borti sånne? Anonymkode: 429e5...a72 Ta en titt på kommentarer fra kvinner som konverterer til mann og se på hva de sier om sexlysten. Mange sier de endelig forstår menn etter at de begynner å få testosteron. For meg, mann på 30, er jeg ikke konstant kåt. Men jeg kan bli det på sekunder fra seksuelle hint fra en attraktiv dame. Det høres litt rart ut å skulle drive og tekste at man er kåt. Jeg setter opp et treff eller holder stilt. Men om fyren liker deg er det naturlig å bli kåt av å tenke på deg. Endret 5. desember 2022 av mannemannen 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Han ser ikke noe seriøst med deg. Menn som skriver sånt vil bare ha litt runkehjelp og sender samme meldingen til hele snaplisten og bryr seg ikke om hvem som svarer Anonymkode: 54fa6...daf 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår ikke helt det.. hvordan kan man være kåt hele tida? er ikke det slitsomt?? Treffer en fyr på 29, selv er jeg 35. Føler jeg er normalt kåt, men han sier nesten hver dag på snap eller melding at han er kåt. Kåt hele tida.... Blir nesten litt turn off for meg.. Flere som er borti sånne? Anonymkode: 429e5...a72 Selvfølgelig turn off med nymfomane om man ikke er nymfoman selv. Anonymkode: 05e8a...bb8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forstår ikke helt det.. hvordan kan man være kåt hele tida? er ikke det slitsomt?? Treffer en fyr på 29, selv er jeg 35. Føler jeg er normalt kåt, men han sier nesten hver dag på snap eller melding at han er kåt. Kåt hele tida.... Blir nesten litt turn off for meg.. Flere som er borti sånne? Anonymkode: 429e5...a72 Om det er temaet han hele tiden tar opp, så sier det mye om hva han ser på deg som. Anonymkode: 26ddd...13c 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 sånt får jeg avsmak fra, fortelle hver dag at man er kåt. Får lyst til å spy, han vil bare ha ligg.... om en mann hadde skrevet hver eneste dag jeg er kåt, så hadde jeg trodd at han er crazy. Forståelig at han blir tent av deg,men at en 35 åring skal fortelle til deg hver dag at han er kåt, det er for meg rødt flagg. Heller fortelle deg liker deg eller tenker på deg hver dag, istedet for jeg er kåt, han tenker kun med med p***, ikke hodet sitt. Han kommer til å ende opp som "lokkemann" i Oslo som ser på barn når han er mellom 40-50 år. De blir verre med alderen, de metter seg aldri med sex og kåthet. Anonymkode: c36ec...82e 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Og ja har møtt 2 sånne menn, han ene var kåt, og til og med på offentlig sted var han sånn: du gjør meg hard. Æsj sa jeg slutt å vær som en gris, jeg dro fra daten. Han ene ville hele tiden at jeg skulle berøre han der nede hver gang vi var sammen. Og begge i 30-årene. Modenheten deres var så lav atte Anonymkode: c36ec...82e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå