Gå til innhold

Hvor bestiller dere resteplass til Granka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært på Granka aldri bestilt resteplass. Noen som kunne anbefalt meg hvor dere bestiller reisen? Skal reise innen to uker

Anonymkode: 03d76...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

restplass.no

Eventuelt med flyselskap og ordner leilighet selv. Men om du skal dra ned til jul, er jeg redd du kanskje må ro, for det begynner å bli ganske fullt på flyene...

• Nyttig 1
Skrevet

Det heter ikke Granka! Bare harrytasser og dansebandlyttende døgenikter sier Granka! 

Anonymkode: 6548f...e16

• Liker 1
Skrevet

jeg kan anbefale deg å bestille reisen gjennom en reisebyrå eller på en reiseside på nettet. Det er en enkel og praktisk måte å sikre seg en god pris og en behagelig reise.

Jeg selv har hatt god erfaring med å bestille reiser gjennom nettstedet Expedia.no, som har et stort utvalg av reiser til Granka og andre steder i verden. De har også gode priser og en enkel bestillingsprosess.

Ellers kan det være lurt å sjekke ut andre reisesider som Momondo.no og Travelstart.no, som også tilbyr gode priser og enkel bestilling. Uansett hvilket nettsted du velger, er det viktig å sjekke at det tilbyr en sikker og pålitelig tjeneste, slik at du kan være trygg på at reisen blir en god opplevelse.

• Nyttig 2
Skrevet
15 hours ago, reiseglad said:

restplass.no

Eventuelt med flyselskap og ordner leilighet selv. Men om du skal dra ned til jul, er jeg redd du kanskje må ro, for det begynner å bli ganske fullt på flyene...

Takk 🙂 Ser greit ut. Tenker å reise ned med retur julaften

Anonymkode: 03d76...1f9

Skrevet

Jeg har reist mye med restplass og aldri havnet på dårlige hoteller, trikset er å nesten sitte med kofferten ferdig pakket og klar til å dra på kort varsel.

Husker en gang jeg reiste til Tenerife i 14 dager, betalte litt over 4000,- for turen og havnet sammen med folk som hadde betalt 15.000,- for en uke.

Rebecca30 skrev (På 5.12.2022 den 22.14):

jeg kan anbefale deg å bestille reisen gjennom en reisebyrå eller på en reiseside på nettet. Det er en enkel og praktisk måte å sikre seg en god pris og en behagelig reise.

Jeg selv har hatt god erfaring med å bestille reiser gjennom nettstedet Expedia.no, som har et stort utvalg av reiser til Granka og andre steder i verden. De har også gode priser og en enkel bestillingsprosess.

Ellers kan det være lurt å sjekke ut andre reisesider som Momondo.no og Travelstart.no, som også tilbyr gode priser og enkel bestilling. Uansett hvilket nettsted du velger, er det viktig å sjekke at det tilbyr en sikker og pålitelig tjeneste, slik at du kan være trygg på at reisen blir en god opplevelse.

Det er jo nettopp det restplass er, når reisebyråer som f.eks. Ving, Apollo og andre ikke får solgt alle plassene på flyet og hotellet de har leid så selges de siste plassene veldig billig. Man får akkurat den samme reisen som de som har betalt veldig mye for en pakkereise.

Anonymkode: d6d20...560

• Nyttig 1
Skrevet

Vet dere hvor charter-Svein vanker på Granka? Hadde vært utrolig kult å være på fest med han. Så mye positiv energi han stråler. 

Anonymkode: 86319...cef

Skrevet

Samme sted som til Lanza.

Anonymkode: eab9b...0d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet dere hvor charter-Svein vanker på Granka? Hadde vært utrolig kult å være på fest med han. Så mye positiv energi han stråler. 

Haha

Skrevet

Eg reiser heller til Madeira. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

:hoho: skal dere brenne munnbindbål også da eller? Hæ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

:hoho: skal dere brenne munnbindbål også da eller? Hæ? 

Akkurat det tullet bryr jeg meg ikke om. Fyren virker god og har masse bra humør. Hva mer trenger du på fest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...