Gå til innhold

Plutselig oppstått lilla svær blåflekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men uten å ha slått meg. Jeg vaknet opp sånn. Venstre bein. Jeg skvatt litt da jeg plutselig oppdaget den. Bør den følges med? 

Anonymkode: feda3...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du diabetes? Eneste jeg kom til å tenke på, men er sikkert andre med mer kunnskaper her.

Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Har du diabetes? Eneste jeg kom til å tenke på, men er sikkert andre med mer kunnskaper her.

Nei. Ingen diabetes eller andre sykdommer. 

Skrevet

Det bør du absolutt bestille legetime for. Kan være et tegn på blodkreft. Det er best å bare utelukke det med en gang

Skrevet
Mizzy skrev (Akkurat nå):

Det bør du absolutt bestille legetime for. Kan være et tegn på blodkreft. Det er best å bare utelukke det med en gang

Og få stempelet hypokonder? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og få stempelet hypokonder? 

Greit å ta blodprøver å sjekke tenker jeg. Hvor vanlig eller logisk er det å få et stort blåmerke mens man sover synes du

Skrevet

Jeg finner ofte blåmerker jeg ikke helt husker hvordan jeg fikk. Er aktiv og sånt skjer. Går ikke til lege hver gang… Ikke rart helsevesenet drukner i overarbeid. 

Anonymkode: fa748...23d

• Liker 3
Skrevet

Lav terskel for å pådra seg blåmerker er faktisk et av de første symptomene på skjørbuk. Når tennene begynner å ramle ut vet du sikkert at det er det. Da kan det være lurt å ta C-vitamintilskudd.

Anonymkode: 6e463...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lav terskel for å pådra seg blåmerker er faktisk et av de første symptomene på skjørbuk. Når tennene begynner å ramle ut vet du sikkert at det er det. Da kan det være lurt å ta C-vitamintilskudd.

Anonymkode: 6e463...237

Ops. Får hive innpå ekstra vitaminer. Ikke mistet noen tenner men føre var.

Mizzy skrev (35 minutter siden):

Greit å ta blodprøver å sjekke tenker jeg. Hvor vanlig eller logisk er det å få et stort blåmerke mens man sover synes du

Nei, aldri opplevd det tidligere, og blåflekken ser veldig vond ut men kjenner ingenting. Lengre ned er enda en stor flekk, men mye lysere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 22.26):

Jeg finner ofte blåmerker jeg ikke helt husker hvordan jeg fikk. Er aktiv og sånt skjer. Går ikke til lege hver gang… Ikke rart helsevesenet drukner i overarbeid. 

Anonymkode: fa748...23d

Jo sikkert. Men feber på 40, nye og større mørkelilla blåflekker nå. Vært til lege men ble ikke tatt crp men blodprøve. Også veldig blå/mørk under og rundt øynene.

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 13.04):

Jo sikkert. Men feber på 40, nye og større mørkelilla blåflekker nå. Vært til lege men ble ikke tatt crp men blodprøve. Også veldig blå/mørk under og rundt øynene.

Hvordan gikk det? Hørtes jo veldig leukemi ut når du nevner feber og masse blåmerker.. hørtes skummelt ut! Håper alt går bra med deg!

Anonymkode: 5a0af...39e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...