AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Men uten å ha slått meg. Jeg vaknet opp sånn. Venstre bein. Jeg skvatt litt da jeg plutselig oppdaget den. Bør den følges med? Anonymkode: feda3...8aa
svartkatt Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Har du diabetes? Eneste jeg kom til å tenke på, men er sikkert andre med mer kunnskaper her.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 svartkatt skrev (Akkurat nå): Har du diabetes? Eneste jeg kom til å tenke på, men er sikkert andre med mer kunnskaper her. Nei. Ingen diabetes eller andre sykdommer. Anonymkode: feda3...8aa
Mizzy Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Det bør du absolutt bestille legetime for. Kan være et tegn på blodkreft. Det er best å bare utelukke det med en gang
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Mizzy skrev (Akkurat nå): Det bør du absolutt bestille legetime for. Kan være et tegn på blodkreft. Det er best å bare utelukke det med en gang Og få stempelet hypokonder? Anonymkode: feda3...8aa 4
Mizzy Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og få stempelet hypokonder? Anonymkode: feda3...8aa Greit å ta blodprøver å sjekke tenker jeg. Hvor vanlig eller logisk er det å få et stort blåmerke mens man sover synes du
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Jeg finner ofte blåmerker jeg ikke helt husker hvordan jeg fikk. Er aktiv og sånt skjer. Går ikke til lege hver gang… Ikke rart helsevesenet drukner i overarbeid. Anonymkode: fa748...23d 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Lav terskel for å pådra seg blåmerker er faktisk et av de første symptomene på skjørbuk. Når tennene begynner å ramle ut vet du sikkert at det er det. Da kan det være lurt å ta C-vitamintilskudd. Anonymkode: 6e463...237
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lav terskel for å pådra seg blåmerker er faktisk et av de første symptomene på skjørbuk. Når tennene begynner å ramle ut vet du sikkert at det er det. Da kan det være lurt å ta C-vitamintilskudd. Anonymkode: 6e463...237 Ops. Får hive innpå ekstra vitaminer. Ikke mistet noen tenner men føre var. Mizzy skrev (35 minutter siden): Greit å ta blodprøver å sjekke tenker jeg. Hvor vanlig eller logisk er det å få et stort blåmerke mens man sover synes du Nei, aldri opplevd det tidligere, og blåflekken ser veldig vond ut men kjenner ingenting. Lengre ned er enda en stor flekk, men mye lysere. Anonymkode: feda3...8aa
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 22.26): Jeg finner ofte blåmerker jeg ikke helt husker hvordan jeg fikk. Er aktiv og sånt skjer. Går ikke til lege hver gang… Ikke rart helsevesenet drukner i overarbeid. Anonymkode: fa748...23d Jo sikkert. Men feber på 40, nye og større mørkelilla blåflekker nå. Vært til lege men ble ikke tatt crp men blodprøve. Også veldig blå/mørk under og rundt øynene. Anonymkode: feda3...8aa
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #11 Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 13.04): Jo sikkert. Men feber på 40, nye og større mørkelilla blåflekker nå. Vært til lege men ble ikke tatt crp men blodprøve. Også veldig blå/mørk under og rundt øynene. Anonymkode: feda3...8aa Hvordan gikk det? Hørtes jo veldig leukemi ut når du nevner feber og masse blåmerker.. hørtes skummelt ut! Håper alt går bra med deg! Anonymkode: 5a0af...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå