AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Noen som har lastet ned tinder, happn o.l for å finne ut om kjæresten din er på datingapp? Og fant dere ut om hen var det? Anonymkode: c690c...952
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Nei, den tanken har jeg aldri hatt. Anonymkode: ecb11...2a4
Gjest Made4u Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Når jeg er i forhold ser jeg ikke for meg at den jeg er sammen med benytter datingapper og ville heller ikke følt noen behov for å finne ut av det, hadde forholdet vært så dårlig at jeg mistenkte noe slik så tenker jeg at det kunne være grunn til å ende det uten å ha måtte funnet ut av at hun går bak ryggen min. Aldri hatt så lav tillit til noen jeg har hatt, som du åpenbart må ha til den du er sammen med, så kanskje du burde revurdere det forholdet av andre grunner da en usikkerhet som den du har slik skal det ikke være i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Det er interessant at noen er så arrogante og nedlatende og tror at deres kjæreste aldri ville vært det, men sannheten er jo at det er utrolig mange i parforhold som er på Tinder og andre steder. Jeg lastet ned sukker i går og fant min gifte nabo der... Kona han er kanskje en av dere, hva vet jeg, man kan i hvert fall aldri være helt sikker. På Tinder kan man sperre for telefonnummer, så det blir vanskelig å finne vedkommende. Jeg lastet ned noen apper i mitt forrige forhold, og fant han på den ene, men det var en gammel profil som jeg er 99% sikker på at var sant ikke var i bruk. Sjekket hans telefon sammen han på tidsbruk, eller hva det heter der man kan se hvilke apper som har vært i bruk siste tiden. Det er lurt om man har dårlig magefølelse. Anonymkode: 37f77...f51 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Da hadde jeg heller gått gjennom telefonen og installert spionvare der. Anonymkode: 404f0...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå