Gå til innhold

Ungdom og tetracykliner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har en 17 åring som har gått på tetracykliner siden 18.11.22. Hun er veldig plaget med kviser i kinnene. Noen dype kviser og mange små og hvite som stadig kommer. Ganske plager. Ingenting i t-sonen. Hun bruker også en krem hun fikk til, begge deler fra hudlege. Hun skal prøve dette i 3 mnd før eventuell isotretinoin. 

Hvor fort hjelper egentlig tetracykliner? Hjelper det alle? Hun har egentlig blitt verre og jeg synes veldig synd på henne. 

Anonymkode: 8af74...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tetracycliner funka på meg da jeg gikk på de. Husker ikke hvor lang tid det tok før det roa seg, da. Men det er ikke noe vits å gå på det hvis man virkelig sliter. Jeg brukte det i flere runder, men kvisene kom alltid tilbake når jeg slutta. Eneste som funka var isotretinoin. 

Anonymkode: 66420...5ef

Skrevet

Jeg vet ikke om dere har prøvd det, men Elixir sine produkter? Datteren min var veldig plaget med masse kviser, slike underjordiske (cystisk akne), fikk beskjed av hudpleier om produktene ikke ga noe effekt burde hun be lege om antibiotika. 

Anonymkode: 40be4...0ee

Skrevet

Tetracykliner funka ikke på meg (flere runder), syns egentlig flere leger bare burde smekke ungdommer på isotretinoin så fort som mulig istedenfor å kjøre på med antibiotika. Å fjerne dype aknearr er dødsdyrt, så takk til idioten av en fastlege jeg hadde i min grønne ungdom. 

Anonymkode: d3482...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...