AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Dere som er i mammapermisjon, hvordan gjør dere det med baby når dere har avtaler dere har på dagtid som barnet ikke kan bli med på. Feks tannlege, fysioterapeut/kiropraktor, sykehusavtaler, opptrening etter svangerskap og fødselsskader og plager? Anonymkode: 1c166...c1d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som er i mammapermisjon, hvordan gjør dere det med baby når dere har avtaler dere har på dagtid som barnet ikke kan bli med på. Feks tannlege, fysioterapeut/kiropraktor, sykehusavtaler, opptrening etter svangerskap og fødselsskader og plager? Anonymkode: 1c166...c1d Hadde med babyen i vogn eller la hu på et teppe med leker Anonymkode: 4c5c4...bdd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Pappaen må be seg fri fra jobb eller så må babyen rett og slett bli med (avtaler med behandler på forhånd). Anonymkode: c56d7...50b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 I starten hadde jeg de med sovende i bilstol. Så passet noen babyen, enten mannen var hjemme på fri, eller besteforeldre Anonymkode: 0af86...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pappaen må be seg fri fra jobb eller så må babyen rett og slett bli med (avtaler med behandler på forhånd). Anonymkode: c56d7...50b Mannen nekter å ta seg fri selv om jeg trenger å gå regelmessig til fysioterapeut etter flere svangerskap som har gitt meg kroniske bekkenplager. Spørs om jeg må snakke med fysioterapeut om det er noen mulighet for å ta med barnet. Anonymkode: 1c166...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Har hatt med barnet flere ganger. Gikk helt fint. Anonymkode: 9542f...e79
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Har hatt barnet med. Anonymkode: 445c5...4ab
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen nekter å ta seg fri selv om jeg trenger å gå regelmessig til fysioterapeut etter flere svangerskap som har gitt meg kroniske bekkenplager. Spørs om jeg må snakke med fysioterapeut om det er noen mulighet for å ta med barnet. Anonymkode: 1c166...c1d Her har du stilt kroppen din til disposisjon med de plager og skader det kan medfører ,for at DERE skulle få barn, og så gidder ikke mannen stille opp når du trenger helsehjelp? Da ville jeg levert babyen til mannen på jobben og dratt alene til fysioterapeuten, dersom det ikke er mulig for deg å ta med baby. Sannsynligvis går det fint å ta med babyen altså, men i tilfeller der det ikke er mulig, så må jo mannen stille opp om ikke du har noen andre som kan passe babyen. Anonymkode: 2dc32...8db 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mannen nekter å ta seg fri selv om jeg trenger å gå regelmessig til fysioterapeut etter flere svangerskap som har gitt meg kroniske bekkenplager. Spørs om jeg må snakke med fysioterapeut om det er noen mulighet for å ta med barnet. Anonymkode: 1c166...c1d Jøss. Rimelig egoistisk. Er han alltid sånn, som prioriterer jobb og seg selv før deg og sitt eget barn? Anonymkode: 4c5c4...bdd 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Tok med baby på alt sånt. Så lenge baby kan ligge for seg selv eller tåler at du får fra og til så syns jeg det funker 👍 Kanskje bortsett fra tannlege, det har jeg ikke prøvd. Kanskje ikke så lett når du blir helt "låst" for en stund Anonymkode: 430f7...02b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 Tok med babyen jeg, og han ble dødsfan av fysioterapeuten. 👍🏼 Fysioen likte han og, så mens jeg gjorde øvelsene osv underholdt han babyen 🤣 Hvorfor er mannen din så egoistisk? Anonymkode: 5f5c0...768 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Mannen eller min mor passet. Ingen av mine babyer har vært sånne som kunne vært med noe sted der de måtte ligge for seg selv i våken tilstand. Men du kan jo være heldigere. Og mannen din er en dust. Gi ham igjen med renter når han skal ha pappaperm.. Anonymkode: 88e5c...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 Jeg har ikke vært på mange ting men de 2 jeg måtte på passet min mor baby (trillet tur). Hadde ikke hun kunnet hadde mannen tatt seg fri for å passe, eller jeg hadde tatt med baby. Anonymkode: 4250b...020
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Mannen nekter å ta seg fri selv om jeg trenger å gå regelmessig til fysioterapeut etter flere svangerskap som har gitt meg kroniske bekkenplager. Spørs om jeg må snakke med fysioterapeut om det er noen mulighet for å ta med barnet. Anonymkode: 1c166...c1d Da hadde jeg garantert tatt med barnet. Anonymkode: ee01b...978
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 Håper du er like lite raus med din mann når (om) han skal ha permisjon. Sier om, da slike ego-gutter ofte lurer seg unna permisjonen. Anonymkode: c56d7...50b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå