AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hun spurte om jeg fortsatt fikk julegaver. Ja jeg får noen fra foreldrene mine og bestemor. Hun svarte at vi var materialistiske og hadde feil verdier og at nå er det trendy og ikke gi gaver, og hun hadde hvertfall ikke tenkt å gi noe. Hun lurte også på om vi hadde tenkt å ødelegge jorda. Jeg ble helt paff. Hva slags teit kommentar er dette… Akkurat som det er min skyld at jeg får gaver. Anonymkode: b4531...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Kjære vene. Hvis det å ikke ødelegge jorda er et argument, så må man huske på at det går an å gi gaver som er forbruksvarer også. Ullsokker feks. Eller matvarer. En kjele til å lage maten i. Jernstekepanne, ikke teflon. Jeg er enig i at folk generelt gir for mye og helt unødvendige ting. Men det går an å bruke hodet også. Går venninnen din i polyesterklær feks? Fleese? Bruker hun syntetisk dritt? Da kan du svare at hun er dobbeltmoraliserende. For DET ødelegger jorda og kroppen vår. Anonymkode: bfeb9...f8e 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Venninnen er sikkert bare gjerrig og vil ikke gi gaver selv, eller sur for å ikke få. Jeg tror det er mest på nettfora det er "trendy" å ikke gi, er i hvert fall travelt i butikkene nå før jul. Anonymkode: 0fb80...e9f 2
PM75 Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Hun høres ut til å være ekstremt opptatt av å være trendy… så ekstremt at hun synes det var greit å tråkke på deg. 3
Firtina Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 😆🤣 god jul. kos deg med familien din og de andre vennene dine og alle de gavene du måtte ønske å gi, og de du får ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Var det kanskje ironi du ikke fikk med deg? Ellers var det en litt rar kommentar, ja. Anonymkode: e6c23...1a3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 neste gang svarer du: Lise, jeg er glad i deg, men jeg orker ikke diskutere politikk med deg. For at vi skal fortsette å være venner trenger jeg at du aksepterer at vi har ulikt syn på ting. Vi kan snakke om alt annet enn poltikk. Anonymkode: cebf0...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 20.50): Hun spurte om jeg fortsatt fikk julegaver. Ja jeg får noen fra foreldrene mine og bestemor. Hun svarte at vi var materialistiske og hadde feil verdier og at nå er det trendy og ikke gi gaver, og hun hadde hvertfall ikke tenkt å gi noe. Hun lurte også på om vi hadde tenkt å ødelegge jorda. Jeg ble helt paff. Hva slags teit kommentar er dette… Akkurat som det er min skyld at jeg får gaver. Anonymkode: b4531...8b8 Minner om min venninne. Skulle konstant være moralsk/etisk overlegen, og kjeftet på andre som gjorde «feile» ting i hennes øyne. Jo mer kjent jeg ble med henne, jo mer kokko viste hun seg å være. Vi er ikke venner lenger! Anonymkode: 65184...c6f 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 Vi snakket sammen igjen og hun begynte igjen å snakke om dette. Da svarte jeg at da regner jeg med at du heller ikke vil ha noen gave av meg i år. Hun ble helt paff 😂 Anonymkode: b4531...8b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå