Babushka Skrevet 5. desember 2022 #1 Del Skrevet 5. desember 2022 Ja, hvem bidrar positivt og fortjener flere følgere og hvem kan vi med fordel avfølge? Kanskje vi kan påvirke hverandre til å ta til fornuft og avfølge influencere som påvirker oss negativt. Pilotfrue er vi vel mange enige om at fortjener en liten påminnelse om hvem som sitter med makten. Sophie Elise vinner av gullbarbie sier vel det meste. Noen flere?? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 CBE m/mann er vel selvskreven som avfølge-kandidat 👍 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 Ida Wulff er flink 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 CMHuser skrev (Akkurat nå): Ida Wulff er flink 😊 Ser at jeg kanskje misforsto spørsmålet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg liker Stine Hartmann Humørspreder, masse fine trimvideoer, åpenhet om diverse tema som ikke så mange snakker om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg syns disse influenserne er jordnære og fornuftige, flotte, flittige og artige kvinner som det er vel verdt å følge: Jenny Skavlan Fitfocus Emilie Voe Nereng Dana Mercer Nedenfor er influensere som kun bidrar til kroppspress og kjøpepress, som selger ungene sine for hva som helst og som fortjener å bli cancelled: Julianne Nygaard Ulrik Nygaard Caroline Berg Eriksen Lars Kristian Eriksen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 6. desember 2022 Skal man bake til jul anbefales kremelin, Lasse Matberg kan med fordel avfølges. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah987 Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg setter pris på influensere som er jordnære og har godt humør. Har fulgt en mamma snapp en stund som heter «supermammaene» der liker jeg godt Drammens jentene Andrea Andersen Jeanett Wiig og Helene Michaelsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. desember 2022 #9 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg har aldri fulgt noen etter at de sluttet å blogge. Ville uansett aldri fulgt SE, CBE, IR, Pilotfrue, Stina Bakken med mange flere. Alle disse tanketomme rosa/mammabloggerne som driver uærlig, kynisk og overfladisk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 16. desember 2022 #10 Del Skrevet 16. desember 2022 Følge: Iris Eyfjord Hreidarsdottir Christiana Markhus Emilie Nereng Avfølg: Sara Emilie Tandberg Nyhys family Sofie Elise Caroline Berg Eriksen 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. desember 2022 #11 Del Skrevet 16. desember 2022 Følg: Emilie Voe Nereng Caroline Berg Eriksen Jenny Skavlan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. desember 2022 #12 Del Skrevet 16. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Følg: Caroline Berg Eriksen Seriøst? CBE som bedriver utlevering av barn, fronter thinspo, redigerer seg selv på bilder slik at hun ikke ligner seg selv, ja, det mener du er verdt å følge? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. desember 2022 #13 Del Skrevet 16. desember 2022 Skrottefar skrev (1 time siden): Seriøst? CBE som bedriver utlevering av barn, fronter thinspo, redigerer seg selv på bilder slik at hun ikke ligner seg selv, ja, det mener du er verdt å følge? Veldig enig! Fatter ikke at noen gidder (og har samvittighet) til å følge den kanalen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. desember 2022 #14 Del Skrevet 16. desember 2022 Rastebenk skrev (På 6.12.2022 den 18.42): Jeg syns disse influenserne er jordnære og fornuftige, flotte, flittige og artige kvinner som det er vel verdt å følge: Jenny Skavlan Fitfocus Emilie Voe Nereng Dana Mercer Nedenfor er influensere som kun bidrar til kroppspress og kjøpepress, som selger ungene sine for hva som helst og som fortjener å bli cancelled: Julianne Nygaard Ulrik Nygaard Caroline Berg Eriksen Lars Kristian Eriksen Jeg har faktisk avfulgt Fitfocus. Synes hun virker som ei skikkelig bra dame, men opplever at det kan bli veldig diet culture der inne. Jeg foretrekker - på kosthold altså - The Nutrition Tea, Anette Skarpaas Ramm og …funksjonell ernæring? Husker ikke helt navnet. Og Luna Anette Planteoasen og Plantegutt er og 🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 16. desember 2022 Skrottefar skrev (2 timer siden): Seriøst? CBE som bedriver utlevering av barn, fronter thinspo, redigerer seg selv på bilder slik at hun ikke ligner seg selv, ja, det mener du er verdt å følge? Lenge siden jeg leste bloggen hennes, redigerer hun enda bilder av seg selv? I reklame sammenheng skal vet dette merkes nå. Håper folk melder henne inn isåfall. Det var mye flaue greier der med mannen som utga seg for å være lege i kommentarfeltet🤦♀️ https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 16. desember 2022 En annen som ALLTID bruker filter også i reklame er Magmaloumarthe. Det er kanskje ikke god nok grunn til å avfølge, men hun burde meldes inn. Flaut når en dame over 40 lager sminkevideoer med filter🤷♀️Det burde få konsekvenser når ikke følger reglene, i hennes tilfelle er det så åpenbart at blir flaut. Andre som har lagt merke til henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 16. desember 2022 #17 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg følger: Vlogkollektivet Isabell Ronja Axelsen Mammahjerter Christina Ygre S Hos Christine Marie Bjørnsen Marna Haugen Anna Enerhaugen (Rabben) Nina Sprell levende Tina Svestad Yummymummy Nina M 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 16. desember 2022 #18 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg følger ingen, men har sansen for Linnea Myhre, Funkygine og Jenny Skavlan. Sophie Elise burde bare alle avfølge. Helst igår. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. desember 2022 #19 Del Skrevet 16. desember 2022 Babushka skrev (4 timer siden): Lenge siden jeg leste bloggen hennes, redigerer hun enda bilder av seg selv? I reklame sammenheng skal vet dette merkes nå. Håper folk melder henne inn isåfall. Det var mye flaue greier der med mannen som utga seg for å være lege i kommentarfeltet🤦♀️ https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage Hun har sluttet å blogge, mer eller mindre, det meste foregår på Instagram. Redigerer bilder av seg selv ja, det gjør hun hele tiden, og redigerer seg gjerne helt ugjenkjennelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 16. desember 2022 Skrottefar skrev (2 minutter siden): Hun har sluttet å blogge, mer eller mindre, det meste foregår på Instagram. Redigerer bilder av seg selv ja, det gjør hun hele tiden, og redigerer seg gjerne helt ugjenkjennelig Bryter loven da med andre ord eller merker hun all reklame med retusjert person? Må jo være flaut å bli sett irl når redigerer seg ugjenkjennelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå