AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Vi har mange år strevd med å bli gravide. Nå har vi endelig hatt innsett og det kan se ut som om det har gått vegen denne gangen (holder litt tilbake da vi har mistet mange ganger) Vi har av gode grunner kuttet all kontakt med min manns far og stemor da det har vært turbulent siden mannen min var liten. Uten å gå inn i detalj startet det da de laget en "ny" familie. De gjør ekstrem forskjell på de tre barna (de har bare en sammen) og har aldri vist interesse av de to barna han hadde fra før + ett barnebarn . Eneste gangen de har hjulpet med det barnebarnet de har nå er da hun virkelig trengte hjelp og de gikk med på å avlaste en gang i mnd men kun så lenge de fikk betalt for det.. Da de ikke fikk penger lengre sluttet de og har ikke hatt barnebarnet side... det er 5 år siden nå. Vi har kuttet all kontakt da det ikke kommer til å endre seg (vi har prøvd alt for å få det til å funke) men vi ønsker ikke at vårt evt barn skal føle på det samme som min mann har gjennom oppveksten og det vår nevø opplever nå. Ville dere bare latt være å si noe til dem? de kommer jo til å finne ut av det når det blir offentlig og resten av familien får vite det.. burde vi bare fortsette og la ting være som det er? Anonymkode: 6a5e2...378
PM75 Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Bare la ting være som de er. Det virker jo ikke som de ønsker å ha noe kontakt, så jeg klarer ikke se for meg at det blir et problem for dere.
Nymerïa Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Hva skulle poenget være med å si det nå? Du skriver at de kommer til å finne det ut uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Hvis dere har kuttet kontakten med dem så har dere vel ingen kontakt? Hvordan skal dere informere dem om dere ikke har kontakt? Og ser ingen grunn til at de må informeres. Dere skal jo ikke ha kontakt med dem uansett. Anonymkode: d7ee0...290 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå