AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Denne er til deg kvinne i 40-årene som med hånda på hjertet kan si at du har hatt en førtårskrise. Hva skjedde? Hvordan kom du deg gjennom det? Hva endret du i livet ditt? Mvh kvinne som tror jeg har fått førtiårskrise. Anonymkode: 3a89b...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Fokuserte på det gode jeg har i livet. At jeg har hatt ett godt liv så langt. Sette pris på at jeg hr god familie, at jeg har god helse. Prøver å leve mer i nuet. Ikke bekymre meg for fortiden. Tenke at, hva om jeg blir lam i morgen, da vill jeg satt pris på den jeg er i dag. Snakke om 40-årskrisen. Med venner, mor og far. Tilbringe tid sammen med andre på min alder som ikke har krisen - positiviteten smitter. Ha noe å se frem til, noe som holder en positiv tankegang oppe. Være sosial. Få bekreftelse fra andre. Håper det går fort over for deg. Jeg måtte også aktivt jobbe med meg selv. Hos meg kom den når jeg var 39,5 år, samtidig som det ble slutt med en kjæreste. Var tungt. Håpte på å dø til tider. Akkurat passert 40 nå, og ting går lettere. Anonymkode: 1ae07...0c6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Ikke bekymre meg for fortiden. fremtiden, mente jeg Anonymkode: 1ae07...0c6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Denne er til deg kvinne i 40-årene som med hånda på hjertet kan si at du har hatt en førtårskrise. Hva skjedde? Hvordan kom du deg gjennom det? Hva endret du i livet ditt? Mvh kvinne som tror jeg har fått førtiårskrise. Anonymkode: 3a89b...2ac Føler meg tryggere på meg selv, har bedre økonomi, mer balast og erfaring på jobb, ikke usikker på morsrollen eller samlivet med med mannen. Kunne ikke tenke meg å vært 20 igjen. Men likevel rart å være 40, jeg er jo meg selv som da jeg var 20-30, årene flyr fort. Anonymkode: 94f76...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå