norw Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Ganske sikker på at jeg har vært på et par fester med en kjendis som i hvert fall er kjendis nok til å være Lindmo-gjest. Vi har visst vært kolleger også, for lenge siden, og jeg ser at vi har to felles venner på Facebook, begge fra denne arbeidsplassen. Det må være ham. Ikke at det er særlig spesielt å feste med kjendiser, men er det vanlig å bare late som ingenting, behandle dem som om man ikke aner hvem de er, evt spørre dem om hva de driver med, de svarer kanskje at de driver med film eller musikk osv. Noen ønsker kanskje å bli gjenkjent, andre ikke. Det er kanskje mer naturlig å spørre om hva vedkommende driver med når man har vært kolleger tidligere, men samtidig litt teit om vedkommende er kjent nok til at man bør vite det allerede.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Lat som du ikke vet hvem de er og spør hva de heter. Det er best for alle. Anonymkode: 0ee25...dc7
norw Skrevet 5. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lat som du ikke vet hvem de er og spør hva de heter. Det er best for alle. Anonymkode: 0ee25...dc7 Jeg behandlet ham som en hvilken som helst ukjent person sist, mest fordi jeg ikke kjente ham igjen, men jeg bare tenkte at det kan virke rart for noen, i hvert fall hvis jeg spør om hva han driver med etter alle disse årene.
Leeloo Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Forutsatt at jeg faktisk kjente dem igjen ville jeg nok bare anerkjent at jeg husker dem, ev. sagt fra hvor da det er mer sannsynlig at de har glemt meg om de ikke har sett meg på si 15 år, og vet at de nå har kommet seg «opp og frem». Ellers oppført meg normalt. Spurt om jobb, familie, sånt man snakker med andre om (om man da ikke henger for mye på KG, da kan man ikke spørre om noe som helst i frykt for å krenke) 😄
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Oppfør deg normalt, slik du ville gjort ovenfor ikke-kjendiser. Ikke bli idiot og krev bilder og autografer. Anonymkode: 44889...b3f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 norw skrev (5 minutter siden): Jeg behandlet ham som en hvilken som helst ukjent person sist, mest fordi jeg ikke kjente ham igjen, men jeg bare tenkte at det kan virke rart for noen, i hvert fall hvis jeg spør om hva han driver med etter alle disse årene. Eller befriende å slippe maset og bli behandlet som normal. Mange kjendiser ønsker ikke å bli overfalt. Anonymkode: 44889...b3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå