AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Mann på 35 her. Jeg har 3 barn fra tidligere forhold som jeg har 50% samt 100% jobb. I tillegg har jeg vært samme med dama i 6 mnd nå, hun er hoss med de ukene barna ikke er her. Nå ønsker jeg ei helg for meg selv, mye stress på jobb og jeg har ikke hadd tid til kun meg selv de siste månedene. Hun føler seg avvist, ber jeg om for mye? Hadde dere kvinner på KG følt dere avvist i hennes situasjon? Anonymkode: febae...34f 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mann på 35 her. Jeg har 3 barn fra tidligere forhold som jeg har 50% samt 100% jobb. I tillegg har jeg vært samme med dama i 6 mnd nå, hun er hoss med de ukene barna ikke er her. Nå ønsker jeg ei helg for meg selv, mye stress på jobb og jeg har ikke hadd tid til kun meg selv de siste månedene. Hun føler seg avvist, ber jeg om for mye? Hadde dere kvinner på KG følt dere avvist i hennes situasjon? Anonymkode: febae...34f Det spørs hva du bruker helgen på. Selvfølgelig trenger alle alenetid, men skal du på byen med kompiser for å sjekke damer, er det ikke innenfor. Du må rett og slett snakke med henne. Personlig hadde jeg ikke klart å være fra kjæresten en hel helg for å sitte alene og glane, helt i begynnelsen av et forhold. Da er man som regel så forferdelig forelsket, at man ønsker å bruke mest mulig tid sammen. Særlig når dere bare ses annenhver uke på kvelden og i helgene. Anonymkode: affd1...d62 4 1
visp Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Hun får heller føle seg avvist. Det sier seg selv at du trenger litt alenetid. Hun har kanskje ikke barn selv og har vanskelig for å sette seg i din situasjon, men skal dette funke så må hun forstå etterhvert. 20 6
Gjest ti10 Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Litt vanskelig, denne. Det er nok lett at man som kjæreste føler seg avvist, samtidig skjønner jeg deg veldig godt som ønsker litt alenetid. Men jeg må innrømme at jeg tenker at hvis du har behov for fred fra kjæresten din en hel helg, er det kanskje ikke så avslappende og behagelig å tilbringe tid med henne ..? Maser hun mye ellers?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Du har absolutt lov med alenetid en hel helg. Jeg skjønner at hun føler seg avvist, men hu er nok veldig forelska i deg som gjør at hun føler det slikt. Fortell henne hvorfor du ønsker en hel helg alene. Anonymkode: 15821...289 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det spørs hva du bruker helgen på. Selvfølgelig trenger alle alenetid, men skal du på byen med kompiser for å sjekke damer, er det ikke innenfor. Du må rett og slett snakke med henne. Personlig hadde jeg ikke klart å være fra kjæresten en hel helg for å sitte alene og glane, helt i begynnelsen av et forhold. Da er man som regel så forferdelig forelsket, at man ønsker å bruke mest mulig tid sammen. Særlig når dere bare ses annenhver uke på kvelden og i helgene. Anonymkode: affd1...d62 Jeg ønsker å bruke helgen på å slappe helt av, helt alene. Kanskje besøke en kompis jeg ikke har settp på lenge den ene kvelden. Ut på byen har jeg ikke vært på flere år. Jeg er forelsket og glad i henne, tenkte at dette ikke skulle bli et problem, mulig jeg tok feil. Anonymkode: febae...34f 4 10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Jeg synes du skal ta en alene helg med god samvittighet, en god partner ville unnet deg det. Det er viktig å tenke på seg selv i et forhold og. Jeg har hatt kjæreste i et år nå, og jeg også har 100% jobb og barn 50/50, og det er så godt å kunne bruke en helg inni mellom på venninner, eller bare være helt alene. Dette forstår heldigvis kjæresten min, og da finner han på noe med gutta. Anonymkode: 23f46...a25 14
DMS Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Heilt innafor meinar no eg, og det meinte eg også då eg var ung, nyforelska og utan barn. 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 ti10 skrev (1 minutt siden): Litt vanskelig, denne. Det er nok lett at man som kjæreste føler seg avvist, samtidig skjønner jeg deg veldig godt som ønsker litt alenetid. Men jeg må innrømme at jeg tenker at hvis du har behov for fred fra kjæresten din en hel helg, er det kanskje ikke så avslappende og behagelig å tilbringe tid med henne ..? Maser hun mye ellers? Hun maser ikke, men jeg har fra første date forklart at jeg setter pris på alenetid i ny og ned. Jeg ønsket meg bare ei helg alene. visp skrev (3 minutter siden): Hun får heller føle seg avvist. Det sier seg selv at du trenger litt alenetid. Hun har kanskje ikke barn selv og har vanskelig for å sette seg i din situasjon, men skal dette funke så må hun forstå etterhvert. Takk for forståelse, nei hun har ikke barn, kanskje det er derfor hun ikke forstår det da. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har absolutt lov med alenetid en hel helg. Jeg skjønner at hun føler seg avvist, men hu er nok veldig forelska i deg som gjør at hun føler det slikt. Fortell henne hvorfor du ønsker en hel helg alene. Anonymkode: 15821...289 Jeg har forklart så godt jeg kan, hun vet at det er mye stress på jobb akkurat nå. Anonymkode: febae...34f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker å bruke helgen på å slappe helt av, helt alene. Kanskje besøke en kompis jeg ikke har settp på lenge den ene kvelden. Ut på byen har jeg ikke vært på flere år. Jeg er forelsket og glad i henne, tenkte at dette ikke skulle bli et problem, mulig jeg tok feil. Anonymkode: febae...34f Hvis du ønsker deg en helg alene, så burde ikke det være et problem. Desverre er det mange som ikke takler det. Jeg er kvinne, og trenger alenetid for å få sentrert meg. Menn har aldri forstått det. Eksen la seg på trappa mi i sovepose, overbevist om at jeg skulle knulle noen andre. Jeg var bare ekstremt sliten. Følte jeg ble kvalt npr jeg oppdaget at han lå der. Du har krav på alenetid. Anonymkode: 97e97...d6c 3 7
visp Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for forståelse, nei hun har ikke barn, kanskje det er derfor hun ikke forstår det da. Husk at det er viktig at du dyrker andre sider av livet ditt; ikke bare sletter venner og andre gjøremål kun fordi du har en kjæreste. Det er ikke farlig om hun blir sur heller. Det går nok over. Mange menn tror det er "farlig" om dama blir sur, men det er jo en måte å bli bedre kjent også; at hun lærer litt om hvem du er. 5 1
mereo Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Tror det kommer an på hvordan man sier at man vil ha alenetid, men i utgangspunktet hadde jeg ikke følt meg avvist av det.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 I starten av et forhold hadde jeg nok følt meg avvist. Nå etter 14 år sammen jubler jeg litt når jeg får alenetid 😁 Hun har jo ingen grunn til å føle seg avvist. Samtidig så kan jeg skjønne at hun føler det slik, det er vel bare den typiske usikkerheten kvinner ofte har når man nylig har startet et forhold sammen. Anonymkode: 843fa...2fa 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 Selvsagt kan du ha ei helg alene uten henne, det er helt normalt å ønske seg litt tid fra hverandre, være med venner og finne på ting utenom kjæresteting. Skjønner deg veldig godt.
Elizia Skrevet 5. desember 2022 #15 Skrevet 5. desember 2022 Klart du kan ta en helg alene. Er selv avhengig av alenetid også når jeg er i forhold. Hadde ikke orket en kjæreste som ikke hadde forståelse for det. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #16 Skrevet 5. desember 2022 Helt greit å trenge alenetid, bare det sies på en ålreit måte. Men sees dere bare de helgene du ikke har barn, eller litt i ukedagene også? For hvis dere bare har avstandsforhold og sees i helgene du ikke har barna, så betyr jo 1 helg alene at det går 1 mnd mellom dere treffes. Og om det er slik, hadde nok jeg også blitt litt lei meg. Prioriterer du at dere da møtes noen ettermiddager i ukedagene, er det helt ok Anonymkode: 790dc...1ce
Snok1 Skrevet 5. desember 2022 #17 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hun føler seg avvist, ber jeg om for mye? Nei. Det er et rimelig ønske fra tid til annen, og det bør hun forstå. 2
Cornix Skrevet 5. desember 2022 #18 Skrevet 5. desember 2022 Nei, hadde ikke følt meg avvist. Hadde vist forståelse. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt greit å trenge alenetid, bare det sies på en ålreit måte. Men sees dere bare de helgene du ikke har barn, eller litt i ukedagene også? For hvis dere bare har avstandsforhold og sees i helgene du ikke har barna, så betyr jo 1 helg alene at det går 1 mnd mellom dere treffes. Og om det er slik, hadde nok jeg også blitt litt lei meg. Prioriterer du at dere da møtes noen ettermiddager i ukedagene, er det helt ok Anonymkode: 790dc...1ce Vi er sammen hverandre uke. Når barna mine ikke er her, er hun og jeg sammen. Anonymkode: febae...34f
mellowyellow Skrevet 5. desember 2022 #20 Skrevet 5. desember 2022 Synes det er helt fair av deg å ønske litt alenetid. Jeg har ikke barn enda, men synes det er veldig deilig (og viktig) med tid for meg selv innimellom, det samme synes heldigvis partneren min Du får eventuelt bare tydeliggjøre at det ikke har noe med hun å gjøre, og at du ikke blir å gjøre noe spessielt denne helga annet enn å koble av og dyrke egne interesser 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå