AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg trenger litt inspirasjon til hva jeg kan kjøpe til sønnen min på 14. hva skal dere andre kjøpe til deres barn?? Anonymkode: 388b6...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Del Skrevet 5. desember 2022 Min gutt på 13 får Playstation 5 av oss. Farmor har kjøpt sengetøy, farfar en hoodie og mormor og morfar har kjøpt en koffert - det er ikke ting han selv virkelig ønsker seg, men som han trenger. Onkel kjøper gavekort på Playstation Store. Han ønsker seg ikke så mye.. han gamer, spiller piano og håndball, så all tid går til det + skole. Anonymkode: 880a3...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skalperud Skrevet 5. desember 2022 #3 Del Skrevet 5. desember 2022 Min sønn på 14 år ønsker seg: Nike sko (air flight 89) fotballsko ( noen dyre Nike sko) Lee bukse, fotballdrakt, caps (Goorin Bros) genser Han har helt konkrete og dyre ønsker 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Vår gutt på 14 år får penger av de fleste i familien i år, han sparer til en spesiell EL sparkesykkel. Utenom det så får han en bra gaming-mus, diverse merkeklær fra Kidsbrandstore, Playstation store gavekort, og noen gavekort som er sentrumsgavekort her i byen, går til veldig mange butikker. Han får også 500 kroner kinogavekort i julestrømpen sin på julemorgenen. Kino er jo alltid en vinner 👍 Dette er gavene fra min side av familien, aner ikke hva farssiden gir. Men én onkel fra den siden gir han en lang rems med flax lodd hvert år, det synes alltid vår sønn er gøy. Kan også foreslå en god parfyme, og led lys til rommet. Dette liker vår gutt ihvertfall. Hvis han ikke har det enda, så anbefales det nye FIFA spillet også. Andre kule opplevelser kan være gavekort for sønnen din og noen venner på bowling, eller noe annet kult gjennom youwish. Også har de jo begynt mange av ungdommene i den alderen å bry seg veldig om utseende,så hva med et kult guttesmykke fra gullsmed? Merke Police har mye kult der og det er heller ikke så dyrt. Anonymkode: 9f20b...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 PS5 Klær Sko Sentrumsgavekort Opplevelser/ reiser Flaxlodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Hvordan skal noen tilfeldige folk på et debatt-forum egentlig vite hva en vilt fremmed tenåring faktisk ønsker seg?? Anonymkode: 8dc62...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan skal noen tilfeldige folk på et debatt-forum egentlig vite hva en vilt fremmed tenåring faktisk ønsker seg?? Anonymkode: 8dc62...a24 90 prosent av ungdommer liker de samme tingene. Lov å spørre på generelt grunnlag. Anonymkode: 9f20b...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peterpan91 Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 - Gavekort til kjøpesenter, spillekonsoll osv. - En litt dyr, fin hoodie. - Penger. - Turklær eller turutstyr om han liker å gå i skogen. Synes også sengetøy, LED-lys, og Nike t-skjorte kan være fine gaver å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 19.42): Jeg trenger litt inspirasjon til hva jeg kan kjøpe til sønnen min på 14. hva skal dere andre kjøpe til deres barn?? Anonymkode: 388b6...f3b gavekort på noe han liker Anonymkode: 29cf7...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Del Skrevet 7. desember 2022 Det han ønsker seg som økonomien din tillater, du vet best. Anonymkode: af9bd...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå