AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Vi har mange år strevd med å bli gravide. Nå har vi endelig hatt innsett og det kan se ut som om det har gått vegen denne gangen (holder litt tilbake da vi har mistet mange ganger) Vi har av gode grunner kuttet all kontakt med min manns far og stemor da det har vært turbulent siden mannen min var liten. Uten å gå inn i detalj startet det da de laget en "ny" familie. De gjør ekstrem forskjell på de tre barna (de har bare en sammen) og har aldri vist interesse av de to barna han hadde fra før + ett barnebarn . Eneste gangen de har hjulpet med det barnebarnet de har nå er da hun virkelig trengte hjelp og de gikk med på å avlaste en gang i mnd men kun så lenge de fikk betalt for det.. Da de ikke fikk penger lengre sluttet de og har ikke hatt barnebarnet side... det er 5 år siden nå. Vi har kuttet all kontakt da det ikke kommer til å endre seg (vi har prøvd alt for å få det til å funke) men vi ønsker ikke at vårt evt barn skal føle på det samme som min mann har gjennom oppveksten og det vår nevø opplever nå. Ville dere bare latt være å si noe til dem? de kommer jo til å finne ut av det når det blir offentlig og resten av familien får vite det.. burde vi bare fortsette og la ting være som det er? Anonymkode: 0688c...0c2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Jeg for min del ville aldri frarøvet mitt barn en bestefar med mindre det er vold eller rus inni bildet. Anonymkode: c323c...e74
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg for min del ville aldri frarøvet mitt barn en bestefar med mindre det er vold eller rus inni bildet. Anonymkode: c323c...e74 det jeg også tenker, men det har vært ekstremt vondt for min mann og hans søster å bli behandlet så dårlig gjennom oppveksten + barnebarnet de har nå (16 år) har alltid ønsket kontakt med de bryr seg ikke om han.. alt handler om datteren de har sammen, nå hennes mann og deres liv. sponset hus, bryllup osv.. vi fikk alle nei til hjelp og som sagt tar de betaling for å være med barnebarnet.. Tenker bare at vi ikke vil at vårt barn skal kjenne på samme avvisning.. etter hvert vil deres barn få barn og da fortsetter mest sannsynlig forskjellsbehandlingen... Anonymkode: 0688c...0c2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 barnet kommer til å ha en fantastisk farmor + begge mine foreldre stiller også enormt opp og vi har ett veldig nært forhold.. La oss si at da vi unnlot å ringe for å se om de tok kontakt tok det 2,5 år før de ringte... vi er ikke akuratt en stort savn i det perfekte livet dere. Er ikke uvanlig at vi har møtt venner av dem som ikke visste de hadde to barn til.. da bodde mannen min der til han begynte på vgs Anonymkode: 0688c...0c2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): det jeg også tenker, men det har vært ekstremt vondt for min mann og hans søster å bli behandlet så dårlig gjennom oppveksten + barnebarnet de har nå (16 år) har alltid ønsket kontakt med de bryr seg ikke om han.. alt handler om datteren de har sammen, nå hennes mann og deres liv. sponset hus, bryllup osv.. vi fikk alle nei til hjelp og som sagt tar de betaling for å være med barnebarnet.. Tenker bare at vi ikke vil at vårt barn skal kjenne på samme avvisning.. etter hvert vil deres barn få barn og da fortsetter mest sannsynlig forskjellsbehandlingen... Anonymkode: 0688c...0c2 Slik du fremlegger dette høres det helt innafor ut. Noen fremhever rus og vold, vel - selv mange foreldre som er rusavhengige er mer empatiske enn dette her. Ikke si noe, tar de kontakt er dere helt ærlige på hvorfor kontakt ikke er ønskelig. Anonymkode: 46bf0...bd2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå