Gå til innhold

Hjelpe meg å finne julegave til en som har alt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far og jeg er ikke særlig nære. MYE hat mellom han og min mor og de har aldri kunnet snakke sammen eller være i samme rom under min oppvekst. Far bodde mye i utlandet. Han har tjent godt og har det meste. Han interesserer seg for golf, har båt , alltid ting som må gjøres på huset , driver med bolig, hytte tomte kjøp og salg.. Styrer ordner og stresser mye.  Jeg er bedt dit til jul og lurer nå på hva kan jeg gi han? Jeg har tidligere pga mitt ønske om å tilbringe tid med han prøvd å gi typ middag ute men har latt han sette dato og da blir det aldri noe av. 

Anonymkode: aa6bf...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min far og jeg er ikke særlig nære. MYE hat mellom han og min mor og de har aldri kunnet snakke sammen eller være i samme rom under min oppvekst. Far bodde mye i utlandet. Han har tjent godt og har det meste. Han interesserer seg for golf, har båt , alltid ting som må gjøres på huset , driver med bolig, hytte tomte kjøp og salg.. Styrer ordner og stresser mye.  Jeg er bedt dit til jul og lurer nå på hva kan jeg gi han? Jeg har tidligere pga mitt ønske om å tilbringe tid med han prøvd å gi typ middag ute men har latt han sette dato og da blir det aldri noe av. 

Anonymkode: aa6bf...f1e

Et innrammet fotografi av deg og han?

Anonymkode: fc246...1e1

Skrevet

Kurv med lokalmat etc, gave til veldedig formål, gode ullsokker, vin/brennevin?

Anonymkode: 24ad6...0be

• Liker 2
Skrevet

Er du god på å strikke/hekle? De aller fleste blir kjempeglad for ullsokker, votter osv :fryse: (Dette får du sikkert kjøpt ferdig laget også) 

• Liker 1
Skrevet

Bilde av deg? 

Mat som ikke er hverdags for ham?  

Gode ullsokker. Strikket selv?

Anonymkode: 98352...21d

Skrevet

Hva med en opplevelse for deg og ham sammen? Enten bare å spise ute, konsert, teater eller hva som helst du vet han vil sette pris på. Helst med bestemt dato, slik at det ikke bare renner ut i sanden, som det virker som at det har gjort før. 

Skrevet

En god flaske vin, litt spekemat/ostefat i kurv, fine og varme skinnhansker, Lakrids by Bülow, Statoil-koppen, Ulvang-genser etc.

Anonymkode: 929a1...ab8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...