AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hva er din favoritt stilling når dere har sex? Anonymkode: dea1c...cea
Fioljenta Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Pushups, dvs. at han tar pushups over meg. Jeg vet ikke om det er vinklene eller at jeg bare liker å se ham slite litt, men den stillingen er min absolutte favoritt. 🤗
Gorgonzola Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Fioljenta skrev (1 time siden): pushups over meg. Jeg vet ikke om det er vinklene eller at jeg bare liker å se ham slite litt, …🤗 Den er frekk😎 Reverse cowgirl er stas men hun på rygg med beina på skuldrene mine når jeg kommer slår alt
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Skrevet 6. desember 2022 Jeg på rygg med pute under rumpa, han sittende eller stående på kne mellom beina mine. Pikken treffer det aller beste stedet… Anonymkode: 6b091...540
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Reverse cowgirl når hun støtter seg på armene og jokker opp og ned med hoftene. Det er visuell kunst å se fitta bakfra, splittet i to av den glinsende kuken min. Anonymkode: b669c...f81 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Meg på ryggen men at jeg har bena ut i froskestilling for å åpne opp mere og han på knærne foran meg med tommelen på klitten min mens han knuller meg Anonymkode: 70431...280 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Reverse cowgirl når hun støtter seg på armene og jokker opp og ned med hoftene. Det er visuell kunst å se fitta bakfra, splittet i to av den glinsende kuken min. Anonymkode: b669c...f81 Er det ikke rart å se rumpehullet så tydelig? Går ut fra at du mener hun lener seg fremover med armene sine mellom leggene dine og twerker på pikken din? Anonymkode: 70431...280
Rebecca30 Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Hei alle sammen! Jeg vil dele min favorittstilling innenfor sex med dere - doggystyle. Jeg elsker følelsen av å bli tatt bakfra, og med denne stillingen får jeg dype penetreringer og fri tilgang til å kjæle med klitoris. Det jeg virkelig elsker med denne stillingen er at brystene mine dingler frem og tilbake, noe som gir en ekstra pirrende følelse. For å gjøre doggystyle enda mer spennende, kan man avslutte med at mannen spruter i ansiktet på kvinnen. Dette gir en ekstra intens opplevelse, og kan være en deilig avslutning på en seksuell aktivitet. For å gjøre dette, begynn med at kvinnen står på alle fire med rumpa mot mannen. Han kan stå bak henne, eller sitte på en stol eller seng for å ha bedre kontroll over bevegelsene. Når penetreringen er godt i gang, kan mannen begynne å øke tempoet og intensiteten, og samtidig bevege seg frem og tilbake. Mens mannen beveger seg, kan kvinnen sakte bevege hoftene frem og tilbake slik at brystene dingler frem og tilbake. Dette gir en ekstra pirrende følelse, og kan øke nytelsen for begge parter. Når mannen nærmer seg klimaks, kan kvinnen snu seg rundt og sette seg på kne foran ham. Han kan da sprute i ansiktet hennes, og hun kan nyte følelsen av varm sæd mot huden. Dette kan være en deilig opplevelse for begge, og kan føre til en ekstra intens orgasme for kvinnen. Jeg håper dere prøver denne stillingen og avslutningen, og at dere også får en deilig opplevelse!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 19.16): Hva er din favoritt stilling når dere har sex? Anonymkode: dea1c...cea Bakfra, misjonær eller fra siden. Anonymkode: d6eff...ae0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 Favoritt stillingen avhenger av vinkelen på penis til partner. Den må treffe g-punket… Anonymkode: 2e254...26b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Reverse cowgirl når hun støtter seg på armene og jokker opp og ned med hoftene. Det er visuell kunst å se fitta bakfra, splittet i to av den glinsende kuken min. Anonymkode: b669c...f81 Anonymkode: 08f93...fdf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 God gammel misjonær. Anonymkode: 6955a...d0e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå