AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hva er deres tanker om å ha samleie med en fra samme klasse? Man skal gå i samme klasse i lang tid frem i tid. Er noe kjemi der, så tror sjansen ligger der for at jeg kan ha med hun- men usikker hvorvidt det er lurt eller ei. Veldig interessert i å bli kjent osv. Anonymkode: bbafe...e13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Spørs på alder. Kan gå bra kan gå dårlig Anonymkode: 891a8...af5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Dere har ikke blitt kjent, men du snakker allerede om muligheten for sex? Hvor gamle er dere? Anonymkode: f30a8...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Litt rart at du går fra å interessert i å bli kjent til å tro at det skal ende med sex. Ta en dag av gangen Anonymkode: 891a8...af5 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Vi har gått lenge i klasse ilag. Kjenner vedkommende- men har lyst bli mere kjent hvis det kan gi mer mening! Er 25. Er mye sexual tension der, er veldig like også som personer Anonymkode: bbafe...e13
Resignert Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Er vel bare å peise på. Du er jo alletede omtrent 1/3 av veien til din egen begravelse . Bedre å eventuelt angre på noe du har gjort, enn å angre på forspilte muligheter. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Husker når jeg begynte på ungdomsskolen når jeg var 13. Da knullet jeg første gang med ei i klassen. Vi gikk i samme klasse i tre år og det gikk greit. Ingen følelser bak. Vi skulle bare prøve begge to hvordan det var å knulle. Anonymkode: f0d9e...d81
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 Go for it! To samtykkende rundt 25 år kan utmerket godt kose seg, uavhengig av om de går i samme klasse, bor i samme gate eller jobber under samme tak! Anonymkode: a3508...eaa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå