Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempe forelsket i min kommende svoger. Han er den perfekte mann for meg og jeg lurer på om det under noen omstendighet kan bli oss? Før dere angriper meg så er dette kun et spørsmål. 

Anonymkode: 57de9...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Han er på vei til å bli din svoger. 

Det er ikke deg han er interessert i.

Anonymkode: cc6b1...f04

• Liker 3
Skrevet

Har dere en fortid?

Anonymkode: 5f4a1...b4a

Skrevet

Du vil jo trolig få anledninger til å kurtisere han. Det verste som kan skje er at du får et nei.

Anonymkode: c714d...4a9

Skrevet

For ordens skyld; kommende svoger som i broren til forloveden din? Eller forloveden til søstera di?

Hvis det er nummer en så bør du avslutte forholdet du er i. Du skal selvfølgelig ikke gifte deg med noen når du går rundt og vurderer en fremtid med en annen. Og nei, jeg tror ikke det har noen fremtid, forutsatt at denne mannen har et minimum av anstendighet. Han kommer ikke til å gjøre dette mot sin egen bror.

Hvis det er nummer to så tror jeg du skal tenke deg nøye om. For det første er det ikke så sannsynlig at følelsene er gjensidige. Det er absolutt mulig at han kommer til å se ned på deg når han finner ut at du ikke eier lojalitet til din egen søster. En annen sak er at om det mot formodning skulle bli dere to så skal du være forberedt på ganske mye bråk i familien. Jeg hadde blitt ganske sur hvis et av barna mine ble sammen med partneren til det andre. Til syvende og sist hadde jeg tatt det ut på partneren ettersom jeg er nødt til å forholde meg til barna mine uansett. Stakkars mann.

• Liker 1
Skrevet
Nymerïa skrev (6 minutter siden):

For ordens skyld; kommende svoger som i broren til forloveden din? Eller forloveden til søstera di?

Hvis det er nummer en så bør du avslutte forholdet du er i. Du skal selvfølgelig ikke gifte deg med noen når du går rundt og vurderer en fremtid med en annen. Og nei, jeg tror ikke det har noen fremtid, forutsatt at denne mannen har et minimum av anstendighet. Han kommer ikke til å gjøre dette mot sin egen bror.

Hvis det er nummer to så tror jeg du skal tenke deg nøye om. For det første er det ikke så sannsynlig at følelsene er gjensidige. Det er absolutt mulig at han kommer til å se ned på deg når han finner ut at du ikke eier lojalitet til din egen søster. En annen sak er at om det mot formodning skulle bli dere to så skal du være forberedt på ganske mye bråk i familien. Jeg hadde blitt ganske sur hvis et av barna mine ble sammen med partneren til det andre. Til syvende og sist hadde jeg tatt det ut på partneren ettersom jeg er nødt til å forholde meg til barna mine uansett. Stakkars mann.

Eller så er fyren en ekling som ikke sier neitakk til å rote litt på si med svigerinnen sin. Får håpe han er mer anstendig enn som så.

Anonymkode: 05cf0...276

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller så er fyren en ekling som ikke sier neitakk til å rote litt på si med svigerinnen sin. Får håpe han er mer anstendig enn som så.

Anonymkode: 05cf0...276

TS skriver at han er den perfekte mann for henne. Kanskje du har rett, den perfekte mann for henne er en ekling som ikke holder seg for god for å rote litt med svigerinna. Og det kan være vanskelig å finne en slik mann, så TS får slå til mens hun har muligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...