Gå til innhold

Hvordan finner jeg menn som ikke ønsker barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke få barn av naturlige årsaker og for meg går det fint. Skulle jeg ville hatt barn måtte jeg evt adoptert, men den prosessen orker jeg ikke. 
Jeg er nå 26 år og føler jeg har livet på stell. Eneste som mangler er en mann. Men jeg bare lurer på om finnses det egt menn der ute som ikke vil ha barn etter hvert? Vet at de fleste menn jeg har datet sier at dem ikke ønsker barn nå i 20-årene, men etter hvert når de er oppi 30-årene. 
Er bare så redd for å ende opp ufrivillig singel fordi jeg ikke kan eller vil ha barn. 

Anonymkode: 54a60...9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå litt opp i alder? 😕 Det er ikke alle sin smak, men tenker at det er nok flere blant 40-åringene som har et avklart standpunkt i det spørsmålet der. 

Anonymkode: da282...85a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå litt opp i alder? 😕 Det er ikke alle sin smak, men tenker at det er nok flere blant 40-åringene som har et avklart standpunkt i det spørsmålet der. 

Anonymkode: da282...85a

Vil helst ha menn rundt min alder eller par år eldre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det finnes :) Bare vær åpen om det fra starten av. Jeg har det i tinderteksten min at jeg ikke vil ha barn. 

Anonymkode: 04722...c64

Skrevet

Jeg er 36 og vil ikke ha noen drittunger. 

Anonymkode: 7da72...5ea

Skrevet

Jeg er 27, jeg er hundre prosent sikker på at jeg ikke vil ha barn.. Verken nå, eller i fremtiden.. Så vi finnes!

Anonymkode: 3b6df...06d

• Liker 1
Skrevet
On 12/5/2022 at 5:28 PM, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke få barn av naturlige årsaker og for meg går det fint. Skulle jeg ville hatt barn måtte jeg evt adoptert, men den prosessen orker jeg ikke. 
Jeg er nå 26 år og føler jeg har livet på stell. Eneste som mangler er en mann. Men jeg bare lurer på om finnses det egt menn der ute som ikke vil ha barn etter hvert? Vet at de fleste menn jeg har datet sier at dem ikke ønsker barn nå i 20-årene, men etter hvert når de er oppi 30-årene. 
Er bare så redd for å ende opp ufrivillig singel fordi jeg ikke kan eller vil ha barn. 

Jeg er 34 og vil ikke ha barn. Vi finnes.

Anonymkode: a563c...9a2

Skrevet

Hei! Det er helt forståelig at du er redd for å ende opp alene. Det er mange menn der ute som ikke ønsker å ha barn, selv om de er over 30 år. Det beste er å være åpen om dine ønsker og behov, og å være tydelig på at du ikke ønsker å ha barn. Det er viktig å være ærlig om dette på forhånd, slik at du kan finne en partner som deler de samme ønskene. Det finnes også mange steder du kan gå for å finne en partner som ikke ønsker barn, for eksempel online datingsider og sosiale nettverk. Uansett hvilken metode du velger, så vær ærlig om dine ønsker og behov, og du vil finne en mann som deler de samme ønskene som deg.

Skrevet

Jeg kan ikke få barn og har ikke hatt noe problem med men. Alle har sagt det er greit og at vist ikke det funker er det mange måter vi kan få barn på 😊 har datet en del som allerede har barn også 😊 jeg vill ha barn med tiden da selv om jeg ikke kan føde eller gå gravid kan jeg bli bonusmamma, fostermor eller adoptiv😊 dessuten så finner jo legene ut av så mye så kanskje med tiden. Er 25 og gått på mange dater og hatt en del forhold som har ryke av andre grunner men aldri av den grunnen 

Anonymkode: 33633...afa

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke få barn og har ikke hatt noe problem med men. Alle har sagt det er greit og at vist ikke det funker er det mange måter vi kan få barn på 😊 har datet en del som allerede har barn også 😊 jeg vill ha barn med tiden da selv om jeg ikke kan føde eller gå gravid kan jeg bli bonusmamma, fostermor eller adoptiv😊 dessuten så finner jo legene ut av så mye så kanskje med tiden. Er 25 og gått på mange dater og hatt en del forhold som har ryke av andre grunner men aldri av den grunnen 

Har forresten aldri prøvd å skjule det og alltid sagt det før det har blitt seriøst 😊 

Skrevet

Mann her. Da jeg var på din alder, så hadde jeg ikke spes lyst på barn. Var liksom ikke gira på å "slå meg til ro" og stifte familie og greier. Men jeg tenkte jo at det kommer sikkert å endre seg når jeg kommer opp i 30åra. "alle" har jo familie i den alderen. Da kommer jeg til å forandre meg, og bli roligere, og synes at det er barn og familie som er stas. Nå har jeg blitt 36, og ting har ikke forandra seg det spøtt! Så ja, vi finnes. 

Du finner noen av oss i en tråd på kvinneguiden som heter "Hvordan finner jeg menn som ikke ønsker barn?" Ellers så vet jeg ikke hvor slike typer samles. Må sikkert bare date på alminnelig vis, og være ærlig om saken helt til du finner den rette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 17.28):

Hva er du frykter kan skje hvis du blir ufrivillig singel, da? Du vil vel ikke bli sammen med en type som holder deg for narr og så viser det seg at han vil ha barn alikevel. Da er det bedre å være ærlig på dine ønsker og leve i tråd med dine ønsker og verdier, hvis du spør du meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...