Gå til innhold

Den verste, sykeste, morsomste, rareste tråden i 2022 her inne på kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tråd husker du mest? som virkelig satt seg fast på minnet ditt 🤔 

Kan være gamle tråder også, trenger ikke å bare være fra dette året 😊 

Anonymkode: 8b7db...1d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Rune Øygard uskuldig? 

Anonymkode: 020af...31c

• Liker 7
Skrevet

Mannen som blandet maten han ikke skulle spise med ting kona var allergisk mot så hun ikke kunne spise 

Anonymkode: f2322...e10

• Liker 3
Skrevet

Venninne vil ikke dele godtesnopet sitt

• Hjerte 1
Skrevet

"Mannen skrev hore på hobbytingene mine."

Jeg fikk aldri med meg hvordan det endte eller om hele greia var tull, men tråden ble om jeg ikke husker feil over femti sider med spenning og absurde ting. En kone som oppdaget at mannen gjorde helt sprø ting på natta og nektet for det dagen etter, siste jeg leste var at han hadde fått diagnose som splitted personality. Om historien var sann må det vært helt forferdelig stressende å leve med for kona! Når saken om Laila Bertheussen kom opp så tenkte jeg med en gang på den tråden som en slags mannlig variant av Bertheussen

Anonymkode: afbff...b25

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Er Rune Øygard uskuldig? 

Anonymkode: 020af...31c

Det morosame er rett nok at ingen forstod at rettsstaten kan taka feil og at han har rett til å få prøva saka si på nytt om Gjenopptakingskommisjonen samtykkjer. 

Skrevet

Verste? Det må være hetsen mot ts i en tråd der hun er gravid med et barn med Downs og ikke ville ta abort....

Skrevet

Husker ikke konkrete tråder, men husker å ha lært at:

*Tøymykner er white trash (alt er egentlig white trash) 

*Babyer liker ikke å bysses, de blir bare stille fordi de traumatiseres av det

Anonymkode: af1a4...00f

• Liker 3
Skrevet
Embla Othea skrev (45 minutter siden):

Venninne vil ikke dele godtesnopet sitt

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

"Mannen skrev hore på hobbytingene mine."

Jeg fikk aldri med meg hvordan det endte eller om hele greia var tull, men tråden ble om jeg ikke husker feil over femti sider med spenning og absurde ting. En kone som oppdaget at mannen gjorde helt sprø ting på natta og nektet for det dagen etter, siste jeg leste var at han hadde fått diagnose som splitted personality. Om historien var sann må det vært helt forferdelig stressende å leve med for kona! Når saken om Laila Bertheussen kom opp så tenkte jeg med en gang på den tråden som en slags mannlig variant av Bertheussen

I 2022, står det. De der er jo gamle.

Anonymkode: 34d84...a47

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I 2022, står det. De der er jo gamle.

Les:

• Liker 1
Skrevet

Det var en tråd her for noen dager siden hvor ei dame skrev at hun frøs fordi hun ikke kunne lukke døra. Den tråden klarer jeg ikke å glemme. Jeg skjønte ikke hvorfor hun ikke kunne lukke døra. 

Anonymkode: 4b998...725

• Liker 7
Skrevet

De beste trådene ble slettet. 

Anonymkode: a9f7b...74c

• Liker 6
Skrevet
Embla Othea skrev (6 minutter siden):

Les:

Æsj men den samletråden finnes jo fra før. Hva er gøy med å dra frem de samme 10 trådene igjen?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Topsi skrev (22 minutter siden):

Verste? Det må være hetsen mot ts i en tråd der hun er gravid med et barn med Downs og ikke ville ta abort....

Hvilken tråd var dette?

Anonymkode: 3f6e2...8e4

Skrevet

Hun som ble så skuffa over daten fordi han snakket dialekt. De hadde jo kommunisert via meldinger på bokmål.:fnise:

Anonymkode: e4dc1...993

• Liker 7
Skrevet

En av de verste er den om henne som var desperat etter å få mann og barn, og som hadde store psykiske og økonomiske problemer, samt manglet tenner. 
Håper det går bra med henne. Tror den er 2 år gammel da. 

Anonymkode: 83f2b...52b

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte godt engasjementet i tråden om hun som ble forferdet over daten som tydeligvis ikke brukte våtservietter etter bæsjing. 

Hun med søskenbarnet som "fant en mann med en mørk historie" (hadde voldtatt TS i fortiden) og alt det syke så ble fortalt ila den tråden, er noe jeg sent vil glemme... :(

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvilken tråd var dette?

Anonymkode: 3f6e2...8e4

jeg fulgte den i sommer, tror mye av det verste ble fjernet. Den var stadig til moderasjon ihvertfall

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hun som ble så skuffa over daten fordi han snakket dialekt. De hadde jo kommunisert via meldinger på bokmål.:fnise:

Anonymkode: e4dc1...993

Link? 😂

Ellers synes jeg den tråden om den fortvilte kvinnen, som hadde en mann som ville kjøpe struts for at ungene skulle ri til skolen, var ganske gøy. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De beste trådene ble slettet. 

Anonymkode: a9f7b...74c

Sannsynligvis for å skjerme psykisk syke trådstartere

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...