Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe? Helst noe som er veldig godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I går kveld brukte jeg noen timer på å rydde, og det var helt strøkent. I dag har en person rotet med vilje for at jeg skal bruke tiden min i kveld også på rydde. Jeg skulle besøke en venninne, men nå må jeg rydde for i morgen formiddag kommer min mor innom. Hvilken type mat bør jeg spise for å få i meg mest næring til alt styret? Jeg må spise noe som gir meg masse energi. Jeg skal på butikken 19:10.

Anonymkode: dc779...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kransekake 

Anonymkode: fda95...530

Skrevet

Du drar selvsagt til venninnen din. Hva slags dysfunksjonell familie har du?

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei. I går kveld brukte jeg noen timer på å rydde, og det var helt strøkent. I dag har en person rotet med vilje for at jeg skal bruke tiden min i kveld også på rydde. Jeg skulle besøke en venninne, men nå må jeg rydde for i morgen formiddag kommer min mor innom. Hvilken type mat bør jeg spise for å få i meg mest næring til alt styret? Jeg må spise noe som gir meg masse energi. Jeg skal på butikken 19:10.

….. 🥱

Anonymkode: 83d6b...602

Skrevet

Noen har rotet med vilje for at du ikke skal dra på besøk...? Håper det er snakk om et lite barn og ikke mannen din 😅

Men drit nå vel i rotet og dra likevel! Er jo ikke kongen som kommer til dere...

Anonymkode: c4895...3d9

• Liker 1
Skrevet

Må også legge til at hvis ikke moren din kan komme på besøk uten at huset skal være strøkent, da er det noe galt med forholdet deres 😐

Anonymkode: c4895...3d9

Skrevet

Butikken klokken 19.10 😂 Høres ut som det er flere ting du kanskje burde rydde opp i.

Anonymkode: 59f4f...8e8

• Liker 1
Skrevet

Kjøp Taco og dra til venninna di :)

Anonymkode: 55625...f60

Skrevet

Takk for svar folkens. Jeg møtte ikke min venninne. Jeg ryddet alt strøkent igjen. Jeg møtte hun i dag formiddag. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar folkens. Jeg møtte ikke min venninne. Jeg ryddet alt strøkent igjen. Jeg møtte hun i dag formiddag. Ts

Huska du psykologtimen din da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...