AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg er kanskje en sånn person ingen tror har problemer. Jeg er god til å late som. Føler meg ressurssterk og løsningsorientert. Egentlig har jeg mye sosial angst, er redd for ikke å bli likt, for ikke å passe inn og føler at alle andre får livet til på en bedre måte enn meg. Jeg er en sånn som har alt, men føler at jeg har ingenting. Livet mitt er utad perfekt. Mann som gjør alt mulig hjemme, får til alt og er en topp pappa, har to fine barn, prestisjeutdannelse, bra jobb, vi har mye penger. Hele pakka. Men jeg føler meg 100 % mislykket. Denne høsten føler jeg ikke noe mening med noe lenger. Forholdet mitt har vel aldri vært noe bra, og jeg lurer på om det var der ting gikk skeis. Istedenfor å utvikle meg i positiv retning i løpet av forholdet, gikk det i motsatt retning. Han er en prototype av perfeksjon og har kritisert, kjeftet og kommentert ting jeg har gjort. Nærhet og samtaler har vi aldri klart å få til. Vi har ikke noe fundament. Ingen felles venner. Da barna var små hadde han alltid en annen mening om hva som var lurt å gjøre. Jeg lagde maten feil. Gjorde alt feil, egentlig. Samtidig har han alltid vist med praktiske ting at han er glad i meg. Jeg har alltid hatt et håp om at ting kanskje kunne være annerledes. De siste årene har jeg kjent på at det er kanskje forholdet som gjør at jeg ser meg selv på en annen måte enn kanskje alle andre gjør. Jeg har fått følelser for enn annen, noe som har føltes veldig bra. Jeg har følt meg som meg selv, på en måte. Men jeg tør nesten ikke å tro på at det er forholdet som ødelegger alt? Jeg har ingenting til felles med foreldrene mine, trives ikke med samboer, føler at jeg ikke connecter med noen, har bare mye angst. Klarer ikke være en ressurs for barna, er bare sliten. Dette ble så mye at jeg stopper. Får ikke med alt heller. Noen som kan relatere? Anonymkode: bf2c5...38f 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Jeg tenker en fornuftig ende å begynne i er å slå opp med partneren din og begynne hos psykolog. Dyrke gode vennskap. Med tiden kanskje få bedre forhold med familien være singel og dyrke deg selv , bli kvitt angst og dårlig selvfølelse Anonymkode: 27eec...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Får du hjelp for angsten din? Tror jeg hadde startet der. Anonymkode: 9d048...567
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg tenker en fornuftig ende å begynne i er å slå opp med partneren din og begynne hos psykolog. Dyrke gode vennskap. Med tiden kanskje få bedre forhold med familien være singel og dyrke deg selv , bli kvitt angst og dårlig selvfølelse Anonymkode: 27eec...8bd Takk for innspill. Det høres fornuftig ut. Så enkelt, så vanskelig. Anonymkode: bf2c5...38f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Får du hjelp for angsten din? Tror jeg hadde startet der. Anonymkode: 9d048...567 Takk for innspill. Lurer på om kjernen i angsten kommer mye fra forholdet mitt. En dårlig relasjon over tid, rett og slett. Anonymkode: bf2c5...38f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Jeg ble veldig syk av mitt forrige forhold. Det var ikke noe galt med han, men det var noe galt med oss to sammen. Jeg hadde stadig kraftige betennelser i kroppen og gikk på 8-10 antibiotika-kurer i året. Etter at det ble slutt, så har jeg ikke vært skikkelig syk en eneste gang. Og det er nå 10 år siden det ble slutt.. Anonymkode: 5648a...bd3 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg ble veldig syk av mitt forrige forhold. Det var ikke noe galt med han, men det var noe galt med oss to sammen. Jeg hadde stadig kraftige betennelser i kroppen og gikk på 8-10 antibiotika-kurer i året. Etter at det ble slutt, så har jeg ikke vært skikkelig syk en eneste gang. Og det er nå 10 år siden det ble slutt.. Anonymkode: 5648a...bd3 Kan kjenne meg igjen i det. Jeg har også vært mye syk og dårlig på ulike måter. Nå sitter jeg igjen med en nærmest kronisk anspenthet/angst jeg aldri får bort. Har glemt hvordan jeg slapper av. Anonymkode: bf2c5...38f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Ikke så rart om du føler at hele deg er feil når det er det du har fått høre dag ut og dag inn... Uff 😕 Høres ut som om dere ikke burde blitt sammen i utgangspunktet. Anonymkode: 905ad...c22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå