youcancallmejune Skrevet 14. desember 2022 #161 Del Skrevet 14. desember 2022 Paperwall skrev (På 13.12.2022 den 16.49): Nei, søsteren er ikke noe helgen, men Meghan oppfører seg likedan som søsteren sin. De er helt like hva gjelder personlighet. Meghan løper i media og prøver å fremstille seg selv som en helgen og tjener penger ved å henge ut familien til ektemannen sin, hvor kvalmende er ikke det? Hun kuttet kontakten med faren sin fordi han snakket med mediene ÉN gang før bryllupet, det hun og Harry gjør mot kongefamilien er ti ganger verre. Den tanken slo meg også da jeg så de tre første episodene. Måten Meghan hevner seg på søsteren ved å vie masse tid på å fortelle om hvordan hun har utviklet et fantastisk forhold til datteren hennes. Datteren virker lite interessert i kontakt med moren og helt på Team Meghan, så det blir litt "take that, bitch" over det hele, synes jeg. Datteren er med i "dokumentaren" kun for å vise hvem av søstrene som er den edle og misforståtte. Ingenting er noensinne Meghans skyld. Det er alltid, alltid, alltid de andre. Søster, pappa, kongehuset i England, media, det engelske folket. Alle er fæle. Alle unntatt Meghan, for hun er et evig offer. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 14. desember 2022 #162 Del Skrevet 14. desember 2022 Boetica skrev (På 13.12.2022 den 15.10): Engelske tabloider har sikkert vært ufine mot Meghan. Det samme har garantert «The firm». Likevel er de tre første episodene av denne «dokumentaren» noe av det pinligste… Her sitter to overpriviligerte mennesker og sutrer, hjelpe meg så kleint. Jeg tror Harry har mange ubearbeidede følelser. At han nå henger ut familien sin og landet sitt for hele verden er nok kroken på døra for ham, jeg tror døren er lukket, og at det ikke er noen vei tilbake. På samme måte som kong Edward VIII ble frosset ut etter abdikasjonen. Sutrer. Syntes der har vært en oppsummering jeg da. Tydeligvis forskjell på hva folk anser som sutring. Også tenker jeg man har lov til å klage, om man er behandlet med urett. The firm og media oppfører seg som dommere uten rettsak. Rykte elskere, som tjener sykt mye penger på det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 14. desember 2022 #163 Del Skrevet 14. desember 2022 youcancallmejune skrev (42 minutter siden): Den tanken slo meg også da jeg så de tre første episodene. Måten Meghan hevner seg på søsteren ved å vie masse tid på å fortelle om hvordan hun har utviklet et fantastisk forhold til datteren hennes. Datteren virker lite interessert i kontakt med moren og helt på Team Meghan, så det blir litt "take that, bitch" over det hele, synes jeg. Datteren er med i "dokumentaren" kun for å vise hvem av søstrene som er den edle og misforståtte. Ingenting er noensinne Meghans skyld. Det er alltid, alltid, alltid de andre. Søster, pappa, kongehuset i England, media, det engelske folket. Alle er fæle. Alle unntatt Meghan, for hun er et evig offer. Tja skulle hun ikke være ærlig da. Og hvorfor skal det være en herlighet at de har et nært forhold? Det er jo uansett mora som h a sviktet dattera si. Og da har hun da ingenting med å mene noe som helst om deres relasjon. Hun har meldt seg ut der selv, når hun var liten. I tillegg adoptert henne bort. Så da tenker du a hun har noen rett til å mene noe som helst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. desember 2022 #164 Del Skrevet 14. desember 2022 Sjokkert over både rasisme, kynisme og mannsjåvinismen som ser ut til å gå som en rød tråd i det Engelske kongehuset. Ingen tvil om at folk blir kastet under bussen for at andre skal få beholde privilegiene sine. Hele saken er tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøddel Skrevet 15. desember 2022 #165 Del Skrevet 15. desember 2022 Leonaen skrev (21 timer siden): Jeg skal innrømme at jeg ikke har studert de så nøye. Men jeg orker virkelig ikke å stole på verken britisk presse, tiktok eller andre upålitelige urealistiske kilder. Hvis man skal stole på tiktok så sier jo tiktok at Kate er en reptil og at Meghan sikkert er reptil i en blanding av Alien og whatnot 🫣😅 i en tid med woke, alle skal få lov til å være seg selv og skinne, positivisme og slikt, så syns jeg det er veldig rart at det skal gjelde alle andre unntatt Meghan og Harry og andre som det har blitt innmari populært å hate. …???? Eh??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 15. desember 2022 #166 Del Skrevet 15. desember 2022 Syns Piers Morgen sier mye bra i sin sarkastiske analyse av de to (og jada, jeg vet at han ikke er fan av henne i utgangspunktet), 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 15. desember 2022 #167 Del Skrevet 15. desember 2022 Marissa skrev (1 minutt siden): Syns Piers Morgen sier mye bra i sin sarkastiske analyse av de to (og jada, jeg vet at han ikke er fan av henne i utgangspunktet), Piers Morgan har hatet på henne fra starten. Han er litt vel besatt av henne🙈 Han er en negativ,bitter mann. Han sier at de skylder på media,men etter å ha sett episode 4...er det rart de skylder på media? Neeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 15. desember 2022 #168 Del Skrevet 15. desember 2022 Dere som har medfølelse med Meghan og Harry i det her, sjekk ut emiliehrh på Instagram. Hun går gjennom alle påstandene Harry og Meghan (og andre) kommer med og legger frem beviser og kilder på alt. Ligger mye i høydepunkter. Av alle "royal watchers" jeg følger på instagram så vet jeg ikke om noen som var negative til Meghan til å begynne med, men vet heller ikke om noen som fortsatt er positive til oppførselen til hverken Harry eller Meghan. Emiliehrh kan være ganske krass i talemåten, men majoriteten virker som at de synes det er trist det som foregår og det er lite skadefryd å spore. Vet mange kanskje vil diskretitere Instagram som kilde, men dette er den generelle tendensen hos folk som faktisk følger aktivt med, ikke bare ser en dokumentar, leser noen overskfiter og gjør seg opp en mening utfra det. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. desember 2022 #169 Del Skrevet 15. desember 2022 (endret) Satellites skrev (34 minutter siden): Dere som har medfølelse med Meghan og Harry i det her, sjekk ut emiliehrh på Instagram. Hun går gjennom alle påstandene Harry og Meghan (og andre) kommer med og legger frem beviser og kilder på alt. Ligger mye i høydepunkter. Av alle "royal watchers" jeg følger på instagram så vet jeg ikke om noen som var negative til Meghan til å begynne med, men vet heller ikke om noen som fortsatt er positive til oppførselen til hverken Harry eller Meghan. Emiliehrh kan være ganske krass i talemåten, men majoriteten virker som at de synes det er trist det som foregår og det er lite skadefryd å spore. Vet mange kanskje vil diskretitere Instagram som kilde, men dette er den generelle tendensen hos folk som faktisk følger aktivt med, ikke bare ser en dokumentar, leser noen overskfiter og gjør seg opp en mening utfra det. Selv om M skulle lyve om noe så banalt som farge på klær, så viser både historien og behandlingen av Diana at det er noe fundamentalt galt i holdningene» til «the firm». Det er ikke bare M og H som har blitt ofret for at andre skal «skinne». Endret 15. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 15. desember 2022 #170 Del Skrevet 15. desember 2022 (endret) Interessant å klandre mediene for en sponanabort når man blir gravid i en alder av nesten 40. Tenker dette paret muligens burde lese seg opp på temaet biologi&fruktbarhet. Med så mange alternative betraktninger av virkeligheten som dette paret har, forsvinner det som faktisk er verdt å "ta tak i" i konspirasjoner og halvsannheter. De burde holde seg til det de faktisk har bevis for og det det er hold for å hevde, og underbygge dette godt i stedet. Endret 15. desember 2022 av M** 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 15. desember 2022 #171 Del Skrevet 15. desember 2022 M** skrev (56 minutter siden): Interessant å klandre mediene for en sponanabort når man blir gravid i en alder av nesten 40. Tenker dette paret muligens burde lese seg opp på temaet biologi&fruktbarhet. Med så mange alternative betraktninger av virkeligheten som dette paret har, forsvinner det som faktisk er verdt å "ta tak i" i konspirasjoner og halvsannheter. De burde holde seg til det de faktisk har bevis for og det det er hold for å hevde, og underbygge dette godt i stedet. Ja, det er virkelig for dumt. Og fører til at det blir vanskelig å ta reelle ting de klager over alvorlig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 15. desember 2022 #172 Del Skrevet 15. desember 2022 (endret) Mmmwhatever skrev (26 minutter siden): Ja, det er virkelig for dumt. Og fører til at det blir vanskelig å ta reelle ting de klager over alvorlig. Helt enig. De skyter seg selv i foten ved å trekke inn alle hendelser de har "blitt utsatt for/ofre for" som rett og slett kan forklares ut fra kongelig etikette - eller som i dette tilfellet; De har blitt "ofre for pressen" når denne spontanaborten 99 prosent sikkert kan relateres til biologiske årsaker. (Kvinner fullfører graviditeter mens de lever i land med krig, liksom.) De burde heller fokusere på det som faktisk ER noe å fokusere på, og det er nok å ta tak i der. Ved å konsekvent trekke fram "offerkortet" også i saker der de overhodet ikke er ofre, mister de dessverre troverdigheten sin og hvertfall for min del; mye sympati. Det er lett å se at Meghan ikke passer så godt inn i det britiske kongehuset. Absolutt ikke fordi hun er halvt afroamerikansk, men fordi hun lenge hadde vært en godt voksen og selvstendig kvinne med egen karriere, egne meninger, egne preferanser og egne måter å gjøre ting på da hun "entret" rollen. Hun var ikke en ung, "formbar" 25-åring. Det er lett å forstå at det er vanskelig å føye seg og at man kanskje føler man må "viske ut" seg selv i et slikt system, men kongelige tradisjoner og kongelig etikette kan og vil nødvendigvis ikke endres over natten. Å tro at man kan revolusjonere et system på 1-2-3 (til og med et system som til tross for sine svakheter settes pris på av mange både i kongefamilien selv og i folket), det må man nesten bare forstå at ikke vil fungere. Jeg synes de hadde gått ut av dette med æren i behold i mye større grad dersom de hadde latt det bli med at "dette er ikke et liv vi ønsker oss eller greier å tilpasse oss". Det er fair. Men i sitt eget dragsug velger de i stedet å slakte hele systemet, hele kongefamilien og en arv/tradisjon som er høyt verdsatt av mange. Uklokt, egentlig - og de oppnår ingenting annet enn å sverte seg selv og få en mengde motstandere. Endret 15. desember 2022 av M** 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 15. desember 2022 #173 Del Skrevet 15. desember 2022 Lill skrev (3 timer siden): Selv om M skulle lyve om noe så banalt som farge på klær, så viser både historien og behandlingen av Diana at det er noe fundamentalt galt i holdningene» til «the firm». Det er ikke bare M og H som har blitt ofret for at andre skal «skinne». Hun hadde et bryllup som kostet kongefamilien og britiske skattebetalere 30 millioner, og hun brukte vel cirka en million på klær bare det første året hun var gift. Dronningen inviterte henne til å tilbringe jul sammen før hun ble gift. Dette ble ikke tilbudt Catherine Middleton, som måtte vente til etter bryllupet sitt til prins William for å få dette tilbudet. Så Meghan Markle ble jo veldig godt mottatt der i begynnelsen. Problemet er et kongefamilien hadde 1 000 år med tradisjoner, og et veldig trengt hierarki. Charles var jo en prins i over 70 år, før han faktisk ble utnevnt til konge. For medlemmer av familien som er veldig langt bak i arve-rekkefølgen, så skjer det vel ikke særlig mange forandringer hver gang noen dør. Å representere kongefamilien og nasjonen er ikke som Hollywood, hvor det er om gjøre å være mest mulig populær og få mest mulig oppmerksomhet rettet mot seg selv. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 15. desember 2022 #174 Del Skrevet 15. desember 2022 Alle trenger noen å skylde på, så de skyldte på meg, sier Meghan som i sin aldeles egne Netflix-gigaproduksjon får sparke i øst og vest og skylde på alt og alle. Anbefaler denne "dokumentaren". Den er helt utrolig 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 15. desember 2022 #175 Del Skrevet 15. desember 2022 (endret) StinkySocks skrev (3 timer siden): Hun hadde et bryllup som kostet kongefamilien og britiske skattebetalere 30 millioner, og hun brukte vel cirka en million på klær bare det første året hun var gift. Dronningen inviterte henne til å tilbringe jul sammen før hun ble gift. Dette ble ikke tilbudt Catherine Middleton, som måtte vente til etter bryllupet sitt til prins William for å få dette tilbudet. Så Meghan Markle ble jo veldig godt mottatt der i begynnelsen. Problemet er et kongefamilien hadde 1 000 år med tradisjoner, og et veldig trengt hierarki. Charles var jo en prins i over 70 år, før han faktisk ble utnevnt til konge. For medlemmer av familien som er veldig langt bak i arve-rekkefølgen, så skjer det vel ikke særlig mange forandringer hver gang noen dør. Å representere kongefamilien og nasjonen er ikke som Hollywood, hvor det er om gjøre å være mest mulig populær og få mest mulig oppmerksomhet rettet mot seg selv. De har veldig forskjellige posisjoner i kongehuset, med tilhørende etikette. Hvor mye penger som er brukt er irrelevant, med tanke på at både bryllup og representasjon gjør at kongehuset genererer publisitet. Ergo penger ut, for å få publisitet. Det er ganske urimelig å forvente at noen som ikke er født inn i denne galskapen skal kunne mestre denne rollen etter å få år. Kongefamilier var fortidens influensere, de skapte/skaper sitt narrativ de også. Det engelske kongehuset har mange» lik i lasten» for å si det sånn. Endret 15. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 15. desember 2022 #176 Del Skrevet 15. desember 2022 (endret) Satellites skrev (7 timer siden): Dere som har medfølelse med Meghan og Harry i det her, sjekk ut emiliehrh på Instagram. Hun går gjennom alle påstandene Harry og Meghan (og andre) kommer med og legger frem beviser og kilder på alt. Ligger mye i høydepunkter. Av alle "royal watchers" jeg følger på instagram så vet jeg ikke om noen som var negative til Meghan til å begynne med, men vet heller ikke om noen som fortsatt er positive til oppførselen til hverken Harry eller Meghan. Emiliehrh kan være ganske krass i talemåten, men majoriteten virker som at de synes det er trist det som foregår og det er lite skadefryd å spore. Vet mange kanskje vil diskretitere Instagram som kilde, men dette er den generelle tendensen hos folk som faktisk følger aktivt med, ikke bare ser en dokumentar, leser noen overskfiter og gjør seg opp en mening utfra det. Nei ellers takk. Jeg er egentlig ikke intr i slik mobbe og hersketeknikk. Gå med lupe for å finne så mye negativt som er mulig. Snakker hu positivt også, eller er det KUN kritikk og drittslenging. Jeg er ikke intr i å vie tid til kritikere som ikke evner å se nyanser og kun er ute etter gi hat næring. Minner meg litt om den gangen det gikk sport i å hate Brenda i Beverly Hillary 90210. De på ungdomsskolen hadde laget en klubb: vi som ikke liker Brenda. Jeg nektet å være med, så ikke poenget og ønsket ikke være med i mobbegjengen. Endret 15. desember 2022 av Leonaen 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 15. desember 2022 #177 Del Skrevet 15. desember 2022 Marissa skrev (8 timer siden): Syns Piers Morgen sier mye bra i sin sarkastiske analyse av de to (og jada, jeg vet at han ikke er fan av henne i utgangspunktet), Nei, han kan du virkelig ikke ta seriøst. Det var ikke måte på hvor fan han var av henne, helt til hun «ghostet» han. Ærlig talt han kunne vært faren hennes! Han burde være voksen nok til å la være dette bullshitet. Hadde dette vært en hvilken som helst annen dame, så hadde alle hatt sympati med henne, men siden det er meghan så er det ingen sympati. Og det siste stuntet til Piers Morgan var å legge ut masse nakenbilder av konen hans for å vise at han ikke var sjalu på meghan og Harry 😂😂 det blir ikke mer patetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 16. desember 2022 #178 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Så fint at Meghan og Harry tenker på seg selv og sin familie, ikke lar seg styre av gammeldagse, utdaterte og konservative meninger og levesett. Monarkiet liksom..vi lever ikke i 1840. Gjesp. De kom seg vekk fra helvete. Harry har alltid vært lik sin mor, han kunne ikke fortsette å leve som en fange. De er bare to mennesker og de har et liv de har all rett til å leve akkurat slik de ønsker. Et nydelig par❤️ og kudos for at de ikke eksponerer ungene sine. Endret 16. desember 2022 av lysestake 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 16. desember 2022 #179 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg har stor medfølelse med dem etter å ha sett de siste episodene. Synes det er helt utrolig at flere her ikke har det. Det er rett og slett veldig skremmende. Jeg synes de virker veldig lykkelige sammen og at Harry definitivt er en person som ikke lar noen andre bestemme over han. Samtidig så er det problematisk at vi bare hører deres side av alt som har hendt. Broren og faren hans blir jo fremstilt ganske så dårlig, mildt sagt. Jeg kan ikke forstå at de ikke vil kommentere alle påstandene. For meg så virker de mer skyldige, når de ikke kommenterer. Men det er sikkert komplisert, og mange følelser involvert. Jeg tror og Harry har rett i det han sier at de hører hjemme i California, det var ikke plass til dem i det engelske kongehuset, helt tydelig. Han har vokst ut av den rollen han hadde der, og trengte noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 17. desember 2022 #180 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) tror mere på søsteren en fangirls på kg Endret 17. desember 2022 av Ænema 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå