Krokenguri Skrevet 13. desember 2022 #141 Del Skrevet 13. desember 2022 Tanuki skrev (36 minutter siden): Men det er jo nettopp hykleriet folk reagerer på. Harry og Meghan preker i vei, og gjør stikk motsatt selv. De gnåler om privatliv, og å "beskytte familien sin" samtidig som de gjør ALT får å være i media. Talkshow, magasiner, realityshow på Netflix, de er så tonedøve og selvhøytidelige at det gjørt vondt å se. Sammenligningen med Diana er latterlig, Harry er nr.5 arverekkefølgen, og med Charles plan for et smidigere og mindre kongefamilie så ville det ikke være store roller å fylle for Harry og Meghan. Og personlig, tror jeg det er nettopp det som er en av grunnene til at de virker så bittre. Harrys biografi har også tittelen "Spare." Begge to virker utrolig sinte og bitre, For det første, det var media som sammenlignet henne med Diana, etter en tur de hadde på oppdrag. Jeg vet ikke hva slags hykleri du mener de utfører. Når media skriver oppslag som at hatten hennes ligner en bæsj, sier det mye mer om media enn meghan. At kvinnene i det kongelige hus skal tie og ikke syntes er også noe Diana tok opp i offentlig lys. Så ingenting nytt iht det. Skal da meghan slutte å snakke om at kvinner bør stå opp for seg selv. Noe hun har jobbet for før hun ble sammen med Harry. Nei det håper jeg da virkelig ikke. De er to offentlig personer, som de var før de møttes. I det har det stor verdi for den jobben de gjør. Skal de måtte godta at familie og venner skal presses av media av den grunn? Evnt dikte opp ting for å selge aviser. Utrolig mye stygt de har skrevet om meghan og dømt henne uten å ha hørt hennes side av saken. Forøvrig ting som er vel langt inn i det private, også for kongelige. Det betyr faktisk mye for mange at hun er en del av kongefamilien blitt. Dette er et fengsel av gull, og på god tid utvikler seg fremover. Dronning Elisabeth har også utviklet kongehuset mye i sin tid. Fra det det var. Og skal kongehuset overleve på lang sikt, er det på tide med litt nytt nå. Finner ingenting negativt å oppfordre kvinner til å bruke stemmen sin, et viktig budskap ute i en verden der de ikke har det. Men er visst ikke kongelig etikette det da. Fy så slem hun er *ironi * 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 13. desember 2022 #142 Del Skrevet 13. desember 2022 Krokenguri skrev (1 time siden): Søstera hennes hadde neimen ikke jeg bedt heller, slik hun løper i media, og med dårlige forsøk, (desverre mange som biter på) , prøver å fremstå selv som en helgen, samtidig som hun henger ut søstera si, som hun ikke kjenner engang Nei, søsteren er ikke noe helgen, men Meghan oppfører seg likedan som søsteren sin. De er helt like hva gjelder personlighet. Meghan løper i media og prøver å fremstille seg selv som en helgen og tjener penger ved å henge ut familien til ektemannen sin, hvor kvalmende er ikke det? Hun kuttet kontakten med faren sin fordi han snakket med mediene ÉN gang før bryllupet, det hun og Harry gjør mot kongefamilien er ti ganger verre. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 13. desember 2022 #143 Del Skrevet 13. desember 2022 Krokenguri skrev (8 timer siden): Jeg forstår faktisk ikke kritikken mot Harry (eller Henry som han faktisk heter) og spesielt Meghan. For det første så er hun ikke vokst opp med kongelig etikette. Og det er sykt mye regler. Samt dette voldsomme presset fra media som kun retter et kritisk blikk mot alt hun gjør feil. Ikke et ord om det hun gjør riktig. Nå har jeg sett igjennom 3 episoder av dokumentaren . Og foreløpig kan jeg ikke si at noe galt er sagt om noen. Det er redegjort for hvordan kongehuset i England fungerer fra innsiden i visse settinger. Og det er da ikke noe nytt. Det kom jo frem også under sykt dårlig behandling Diana fikk. Som praktisk talt ble kastet ut til ulvene. Jeg har vokst opp med mye Diana og gutta hennes i monitor og media generelt, siden tiden før datamaskin. Jeg har sett en gutt, som mistet sin mor u tidlig alder, og som gikk ut på skrå planet en tid med rus og uvøren oppførsel. Jeg vet ikke selv faktisk, hvordan jeg hadde taklet paoarazzier osv iht å samarbeide med de, da oppførsel deres til slutt tok livet av mora hans. Å gi fingern til disse, ble jo Harry rakket ned på, jeg digget det bildet. Fordi jeg støttet den fingeren 100%. Å vokse opp med kronisk kritisk blikk i offentlig lys kan da umulig ha vært lett å leve med. Ut fra dokumentaren så ser jeg en sterk kjærlighets historie dem imellom. Og jeg forstår Harry sin frykt for familien sin, å han ser oppførsel moren hans ble utsatt for gjenoppstå for sin kone. Og seg selv . Jeg digger begge to, som snakker ut, sier fra og har gode holdninger, som begge deler med hverandre. Jeg digger Harry, for å være åpen om å ha utviklet sitt tidligere rasisistisje syn, til å forstå at det var rasistisk. Jeg tenkte wow, du er enda større mann enn jeg tenkte . Det er mye de ikke sier og mye de pynter på. Men det ser jeg som en form for respekt for kongehuset. Dette kunne ha blitt en lykkeligere slutt på historien, om familien og media hadde gitt litt rom for å tilpasse seg. Bagateller som feil kjole, og feil hatt blir jo blåst opp av proporsjoner, og skulle nesten tro noen døde. Så krise er det faktisk ikke å velge feil hatt. Diana ble også hatet av familien for sitt engasjement for bla aids rammede og vinnende vesen. Kan huske overskrifter , som at hun stjal oppmerksomhet fra Charles og øvrig kongelige. Meghan ble nå sammenlignet med Diana. Og like etterpå, startet media hetsen mot henne. Så noen trekker i noen tråder for at ikke England skal få en ny Diana tenker jeg. Her er jeg enig med deg. Jeg har nettopp begynt på serien og ble ferdig med episode i går. Og jeg syns det var koselig. Fikk inntrykk av at de var kjærlige foreldre og gode som ektefolk. Smilte mye, småflørtet og koste. Og så søte barn. Syns de var flotte sammen. Men det er vel noe med hvilke øyer man velger å se det på da. Fikk helt vondt inni meg da de viste klipp hvor Diana ber om fred under skiferie med barna sine og papparaziene ikke respekterte og tok et nei for et nei. Jeg hadde følt det som et overgrep. Det er så ugreit. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 13. desember 2022 #144 Del Skrevet 13. desember 2022 Paperwall skrev (2 timer siden): Nei, søsteren er ikke noe helgen, men Meghan oppfører seg likedan som søsteren sin. De er helt like hva gjelder personlighet. Meghan løper i media og prøver å fremstille seg selv som en helgen og tjener penger ved å henge ut familien til ektemannen sin, hvor kvalmende er ikke det? Hun kuttet kontakten med faren sin fordi han snakket med mediene ÉN gang før bryllupet, det hun og Harry gjør mot kongefamilien er ti ganger verre. Hun er på ingen måte som søsteren sin. Faren kuttet kontakten. Hvilken fra skriver en kort melding om hjerte infarkt og slutter å gi lydfra seg rett før bryllupet. Nei formen fantastisk helgen han er. Hadde kutta hm ut lenge før selv. Å oppføre seg så dårlig mot dattera si, slik han holdt på. Fortjener han ikke mer. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 13. desember 2022 #145 Del Skrevet 13. desember 2022 Krokenguri skrev (1 time siden): Hun er på ingen måte som søsteren sin. Faren kuttet kontakten. Hvilken fra skriver en kort melding om hjerte infarkt og slutter å gi lydfra seg rett før bryllupet. Nei formen fantastisk helgen han er. Hadde kutta hm ut lenge før selv. Å oppføre seg så dårlig mot dattera si, slik han holdt på. Fortjener han ikke mer. Hun er akkurat som halvsøsteren sin. Helt lik i oppførselen. Og nei, det var Meghan som kuttet faren på grunn av ÉN handling, faren har vært i mediene gjentatte ganger for å be om tilgivelse og få muligheten til å se henne og barnebarna sine. Meghan er akkurat som faren og søsteren sin. Offentlig skittentøyvask og baksnakking i mediene, er veien de velger å gå i Markle-familien. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 13. desember 2022 #146 Del Skrevet 13. desember 2022 Paperwall skrev (14 minutter siden): Hun er akkurat som halvsøsteren sin. Helt lik i oppførselen. Og nei, det var Meghan som kuttet faren på grunn av ÉN handling, faren har vært i mediene gjentatte ganger for å be om tilgivelse og få muligheten til å se henne og barnebarna sine. Meghan er akkurat som faren og søsteren sin. Offentlig skittentøyvask og baksnakking i mediene, er veien de velger å gå i Markle-familien. I alle dager! Faren hadde løyet for henne, nektet å ta telefonen, og gikk til media og snakket flere ganger mot Meghans vilje. Og når hun visste at den giftige halvsøsteren Samantha hadde kontroll på han, så skjønner jeg godt at Meghan lenger ikke stolte på sin far. Helt sykt at en far oppfører seg sånn og sin datter, og beklager, da kan man ikke regne med å få tilgivelse helt uten videre. Det er jo helt tydelig at han ikke er til å stole på! Det virker på meg nesten som det er en psykisk sykdom inne i bildet med faren, i hvert fall noe veldig dysfunksjonelt. Jeg tror det er flere grunner til at meghan ikke vil ha faren involvert i sitt liv, enn det som kommer frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. desember 2022 #147 Del Skrevet 13. desember 2022 MissWoodville skrev (3 minutter siden): I alle dager! Faren hadde løyet for henne, nektet å ta telefonen, og gikk til media og snakket flere ganger mot Meghans vilje. Og når hun visste at den giftige halvsøsteren Samantha hadde kontroll på han, så skjønner jeg godt at Meghan lenger ikke stolte på sin far. Helt sykt at en far oppfører seg sånn og sin datter, og beklager, da kan man ikke regne med å få tilgivelse helt uten videre. Det er jo helt tydelig at han ikke er til å stole på! Det virker på meg nesten som det er en psykisk sykdom inne i bildet med faren, i hvert fall noe veldig dysfunksjonelt. Jeg tror det er flere grunner til at meghan ikke vil ha faren involvert i sitt liv, enn det som kommer frem. Han er USAs versjon av Sven O. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 13. desember 2022 #148 Del Skrevet 13. desember 2022 Boetica skrev (1 minutt siden): Han er USAs versjon av Sven O. God sammenligning faktisk, en helt ordinær far som sliter med å balansere den rollen datteren har fått. Men det skal Mette Marit ha, hun slo aldri hånden av faren, han bare var der og så ignorerte folk etterhvert de tingene han kom med. En ting er at Meghan unngikk faren og stesøsteren i bryllupet, men det med niesen mener jeg fremdeles sier alt om at fasade er viktigst og viser hvem hun egentlig er. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 13. desember 2022 #149 Del Skrevet 13. desember 2022 MissWoodville skrev (10 minutter siden): I alle dager! Faren hadde løyet for henne, nektet å ta telefonen, og gikk til media og snakket flere ganger mot Meghans vilje. Og når hun visste at den giftige halvsøsteren Samantha hadde kontroll på han, så skjønner jeg godt at Meghan lenger ikke stolte på sin far. Helt sykt at en far oppfører seg sånn og sin datter, og beklager, da kan man ikke regne med å få tilgivelse helt uten videre. Det er jo helt tydelig at han ikke er til å stole på! Det virker på meg nesten som det er en psykisk sykdom inne i bildet med faren, i hvert fall noe veldig dysfunksjonelt. Jeg tror det er flere grunner til at meghan ikke vil ha faren involvert i sitt liv, enn det som kommer frem. Jeg forsvarer ikke faren, sier bare at Megan er veldig lik faren sin i oppførselen. Eplet faller ikke langt fra stammen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. desember 2022 #150 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Marissa skrev (10 minutter siden): God sammenligning faktisk, en helt ordinær far som sliter med å balansere den rollen datteren har fått. Men det skal Mette Marit ha, hun slo aldri hånden av faren, han bare var der og så ignorerte folk etterhvert de tingene han kom med. En ting er at Meghan unngikk faren og stesøsteren i bryllupet, men det med niesen mener jeg fremdeles sier alt om at fasade er viktigst og viser hvem hun egentlig er. Jeg synes synd i Mette Marit da faren turet på som verst. Ja jeg skjønte ikke logikken i at Meghan ikke kunne invitere niesen selv om halvsøsteren ikke var aktuell. Så sårende for niesen. Det kom godt frem i filmen og. Endret 13. desember 2022 av Boetica 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 13. desember 2022 #151 Del Skrevet 13. desember 2022 Leonaen skrev (3 timer siden): Her er jeg enig med deg. Jeg har nettopp begynt på serien og ble ferdig med episode i går. Og jeg syns det var koselig. Fikk inntrykk av at de var kjærlige foreldre og gode som ektefolk. Smilte mye, småflørtet og koste. Og så søte barn. Syns de var flotte sammen. Men det er vel noe med hvilke øyer man velger å se det på da. Fikk helt vondt inni meg da de viste klipp hvor Diana ber om fred under skiferie med barna sine og papparaziene ikke respekterte og tok et nei for et nei. Jeg hadde følt det som et overgrep. Det er så ugreit. Jeg tror man må ha fulgt med i engelske medier de siste 5-6 årene for å forstå hele bildet. Meghan og Harry var veldig populære i starten. Grunnet deres atferd, så ble de upopulære; mobbing av ansatte, politiske meninger, de ønsket å bli mer kommersielle og tjene penger på titlene sine, lite respekt for kongelige tradisjoner, +++ Så var det intervjuet med Oprah hvor de kom med en rekke påstander på feilaktige premisser. De har en egen journalist, Scobie, som taler for dem og som ved flere anledninger har lekket detaljer fra private telefonsamtaler de har hatt med den kongelige familien. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 14. desember 2022 #152 Del Skrevet 14. desember 2022 Paperwall skrev (10 timer siden): Hun er akkurat som halvsøsteren sin. Helt lik i oppførselen. Og nei, det var Meghan som kuttet faren på grunn av ÉN handling, faren har vært i mediene gjentatte ganger for å be om tilgivelse og få muligheten til å se henne og barnebarna sine. Meghan er akkurat som faren og søsteren sin. Offentlig skittentøyvask og baksnakking i mediene, er veien de velger å gå i Markle-familien. Nå kan jeg ikke akkurat si jeg har sett henne ute i media og komentert faren. Alt som har vært skrevet ang faren og søsteren kommer fra de selv. Resten er jo reinspikka antagelser fra media. Jeg vet ikke jeg, hva ville du selv følt om du var i samme situasjon, at faren og søsteren din selger deg til mediene. Hun har også en mor , som ikke har latt seg lokke av de samme pengene. Så tydelig hvem som faktisk bryr seg om meghan her og ikke. Jeg hadde iallefall slitt med tilitt, etter slik de har oppført seg. Om jeg hadde ønsket kontakt så hadde jeg neimen ikke turt. Siden de løper rett til media med absolutt alt i en forvrengt versjon. Fylt av meninger. Jeg skjønner faktisk ikke at du og mange andre ikke ser hvor sykt mye søstera juger og oppfører seg som om hun ønsker å ødelegge så mye hun kan. Påberoper seg å ha nermest oppdratt meghan, når de knapt har sett hverandre. Hun kutta ut kontakt med egen datter og adopterte henne vekk til mor og stefaren sin. Hun har ikke vært tilstede der heller. Mulig hun inser at når meghan blir superkjendis, kan historien om den jævlige søsteren dykke opp, så hun går til angrep før noen sier noe. Hun er jo en søster fra helvete. En gid søster kaster ikke sin søster under bussen, slik hun har gjort med meghan. Jeg opplever henne som å syde av sykelig sjalusi 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 14. desember 2022 #153 Del Skrevet 14. desember 2022 Krokenguri skrev (33 minutter siden): Nå kan jeg ikke akkurat si jeg har sett henne ute i media og komentert faren. Alt som har vært skrevet ang faren og søsteren kommer fra de selv. Resten er jo reinspikka antagelser fra media. Jeg vet ikke jeg, hva ville du selv følt om du var i samme situasjon, at faren og søsteren din selger deg til mediene. Hun har også en mor , som ikke har latt seg lokke av de samme pengene. Så tydelig hvem som faktisk bryr seg om meghan her og ikke. Jeg hadde iallefall slitt med tilitt, etter slik de har oppført seg. Om jeg hadde ønsket kontakt så hadde jeg neimen ikke turt. Siden de løper rett til media med absolutt alt i en forvrengt versjon. Fylt av meninger. Jeg skjønner faktisk ikke at du og mange andre ikke ser hvor sykt mye søstera juger og oppfører seg som om hun ønsker å ødelegge så mye hun kan. Påberoper seg å ha nermest oppdratt meghan, når de knapt har sett hverandre. Hun kutta ut kontakt med egen datter og adopterte henne vekk til mor og stefaren sin. Hun har ikke vært tilstede der heller. Mulig hun inser at når meghan blir superkjendis, kan historien om den jævlige søsteren dykke opp, så hun går til angrep før noen sier noe. Hun er jo en søster fra helvete. En gid søster kaster ikke sin søster under bussen, slik hun har gjort med meghan. Jeg opplever henne som å syde av sykelig sjalusi Jeg er helt enig. Synes det er utrolig at folk ikke ser den biten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 14. desember 2022 #154 Del Skrevet 14. desember 2022 Paperwall skrev (16 timer siden): Nei, søsteren er ikke noe helgen, men Meghan oppfører seg likedan som søsteren sin. De er helt like hva gjelder personlighet. Meghan løper i media og prøver å fremstille seg selv som en helgen og tjener penger ved å henge ut familien til ektemannen sin, hvor kvalmende er ikke det? Hun kuttet kontakten med faren sin fordi han snakket med mediene ÉN gang før bryllupet, det hun og Harry gjør mot kongefamilien er ti ganger verre. Nei, det faren gjorde var akkurat like utilgivelig, er det en ting Meghan Marklenikke fortjener tyn for er det å kutte kontakten med den fullstendig motbydelige farssiden av familien sin. Men dessverre viser hun jo at hun tilsynelatende er mer lik sin far enn sin mor, med å selv stadig søke media og fortelle detaljer om andre (om svigerfamilien). Paperwall skrev (11 timer siden): Hun er akkurat som halvsøsteren sin. Helt lik i oppførselen. Og nei, det var Meghan som kuttet faren på grunn av ÉN handling, faren har vært i mediene gjentatte ganger for å be om tilgivelse og få muligheten til å se henne og barnebarna sine. Meghan er akkurat som faren og søsteren sin. Offentlig skittentøyvask og baksnakking i mediene, er veien de velger å gå i Markle-familien. Han er jo et avskum av et menneske som ikke fortjener kontakt med barnebarna sine, uansett om Meghan skulle være lik ham. Marissa skrev (11 timer siden): God sammenligning faktisk, en helt ordinær far som sliter med å balansere den rollen datteren har fått. Men det skal Mette Marit ha, hun slo aldri hånden av faren, han bare var der og så ignorerte folk etterhvert de tingene han kom med. En ting er at Meghan unngikk faren og stesøsteren i bryllupet, men det med niesen mener jeg fremdeles sier alt om at fasade er viktigst og viser hvem hun egentlig er. Ærlig talt, hverken Sven O eller Meghans far et «helt ordinære fedre», de har begge tydelig massive problemer med psyken, og jeg kan forsikre om at min far f.eks. aldri kunne oppført seg så grusomt som disse to. At Mette Marit ikke slo hånden av faren sier vel mer om mangel på ryggrad enn at hun er et bra menneske. Tenker du at folk som blir i et ekteskap med psykisk mishandling ellers også er bedre mennesker enn de som kommer seg ut av det? Eller er det kun ved psykisk mishandling fra foreldre man skal tilgi alt? Det eneste eneste jeg heier på Meghan for er at hun kuttet ut det pakket fra livet sitt. Harry virker som en dott med store psykiske problemer etter å ha mistet moren sin. Veldig trist at han ikke har fått bedre hjelp til å bearbeide det traumet. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 14. desember 2022 #155 Del Skrevet 14. desember 2022 Det kom nye episoder i dag gjorde det ikke. Jeg har ikke sett serien enda men er det noen som har sett dagens nye spioner og vet om det er kommet frem noe nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. desember 2022 #156 Del Skrevet 14. desember 2022 FruR skrev (16 minutter siden): Det kom nye episoder i dag gjorde det ikke. Jeg har ikke sett serien enda men er det noen som har sett dagens nye spioner og vet om det er kommet frem noe nytt ? Tror de kommer på torsdag, altså i morgen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 14. desember 2022 #157 Del Skrevet 14. desember 2022 Grønt blad skrev (54 minutter siden): Tror de kommer på torsdag, altså i morgen... Ah ok . Sorry min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 14. desember 2022 #158 Del Skrevet 14. desember 2022 lille pille skrev (15 timer siden): Jeg tror man må ha fulgt med i engelske medier de siste 5-6 årene for å forstå hele bildet. Meghan og Harry var veldig populære i starten. Grunnet deres atferd, så ble de upopulære; mobbing av ansatte, politiske meninger, de ønsket å bli mer kommersielle og tjene penger på titlene sine, lite respekt for kongelige tradisjoner, +++ Så var det intervjuet med Oprah hvor de kom med en rekke påstander på feilaktige premisser. De har en egen journalist, Scobie, som taler for dem og som ved flere anledninger har lekket detaljer fra private telefonsamtaler de har hatt med den kongelige familien. Jeg skal innrømme at jeg ikke har studert de så nøye. Men jeg orker virkelig ikke å stole på verken britisk presse, tiktok eller andre upålitelige urealistiske kilder. Hvis man skal stole på tiktok så sier jo tiktok at Kate er en reptil og at Meghan sikkert er reptil i en blanding av Alien og whatnot 🫣😅 i en tid med woke, alle skal få lov til å være seg selv og skinne, positivisme og slikt, så syns jeg det er veldig rart at det skal gjelde alle andre unntatt Meghan og Harry og andre som det har blitt innmari populært å hate. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 14. desember 2022 #159 Del Skrevet 14. desember 2022 Leonaen skrev (23 minutter siden): Jeg skal innrømme at jeg ikke har studert de så nøye. Men jeg orker virkelig ikke å stole på verken britisk presse, tiktok eller andre upålitelige urealistiske kilder. Hvis man skal stole på tiktok så sier jo tiktok at Kate er en reptil og at Meghan sikkert er reptil i en blanding av Alien og whatnot 🫣😅 i en tid med woke, alle skal få lov til å være seg selv og skinne, positivisme og slikt, så syns jeg det er veldig rart at det skal gjelde alle andre unntatt Meghan og Harry og andre som det har blitt innmari populært å hate. Jeg mener seriøse, britiske nyhetsformidlere. Hadde du fulgt med der de siste 5-6 årene hadde du kanskje hatt et annet inntrykk. Du må også huske på at Harry og Meghan kan si akkurat hva de vil, for kongefamilien vil ikke være med på skittkastingen. Dronningen begravde også mobbeanklagene mot Meghan fordi hun ikke ville lage oppstyr. Du må også huske at dokumentaren er manipulert. Blant annet har de brukt bilder fra Harry Potter premieren med det formål å gi inntrykk av å bli jaget av fotografer. I USA blir dokumentaren omtalt som et PR-stunt for å gjøre seg relevante i USA. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 14. desember 2022 #160 Del Skrevet 14. desember 2022 velociraptor skrev (9 timer siden): Nei, det faren gjorde var akkurat like utilgivelig, er det en ting Meghan Marklenikke fortjener tyn for er det å kutte kontakten med den fullstendig motbydelige farssiden av familien sin. Men dessverre viser hun jo at hun tilsynelatende er mer lik sin far enn sin mor, med å selv stadig søke media og fortelle detaljer om andre (om svigerfamilien). Han er jo et avskum av et menneske som ikke fortjener kontakt med barnebarna sine, uansett om Meghan skulle være lik ham. Ærlig talt, hverken Sven O eller Meghans far et «helt ordinære fedre», de har begge tydelig massive problemer med psyken, og jeg kan forsikre om at min far f.eks. aldri kunne oppført seg så grusomt som disse to. At Mette Marit ikke slo hånden av faren sier vel mer om mangel på ryggrad enn at hun er et bra menneske. Tenker du at folk som blir i et ekteskap med psykisk mishandling ellers også er bedre mennesker enn de som kommer seg ut av det? Eller er det kun ved psykisk mishandling fra foreldre man skal tilgi alt? Det eneste eneste jeg heier på Meghan for er at hun kuttet ut det pakket fra livet sitt. Harry virker som en dott med store psykiske problemer etter å ha mistet moren sin. Veldig trist at han ikke har fått bedre hjelp til å bearbeide det traumet. Helt enig i dette. Man kan si hva man vil om Meghan, men jeg skjønner veldig godt at hun ikke ønsker å ha kontakt med faren sin. Og Sven O var ikke akkurat en «vanlig pappa som strevde med sin nye rolle»… Forholdet var anstrengt i utgangspunktet, og det var det gode grunner til. Og det ble enda flere grunner til det da han lot seg kjøpe av Se&Hør, som i praksis utnyttet en fattig mann med store problemer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå