Gjest MissWoodville Skrevet 20. desember 2022 #201 Del Skrevet 20. desember 2022 Ænema skrev (På 17.12.2022 den 23.18): smålig? folk må få lov å forsvare seg selv når andre lyver om dem. jeg tror mye heller på en seriøst utdannet person enn en skuespiller som inviterer halve hollywood i bryllupet sitt, men kun 1 person fra sin familie fra begge sider. TRAGISK Men altså det var jo Samantha som startet det hele. Hun begynte å uttale seg til pressen om Meghan, svært negativt. Ganske tidlig i forholdet. Meghan har aldri sagt noenting om henne, bortsett fra under dette intervjuet (og det var nesten ingenting) så hun hadde opprinnelig ingenting hun trengte å forsvare seg mot, denne Samantha. Hun ville bare spre mest mulig dritt om Meghan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 21. desember 2022 #202 Del Skrevet 21. desember 2022 Lill skrev (8 timer siden): Virker Toxic og ikke minst bitter. Aner ikke hva man skal kalle det. Men sinnsykt er det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 21. desember 2022 #203 Del Skrevet 21. desember 2022 Nå har jeg sett de siste episodene, og man kan jo ikke få annet enn medfølelse med dem. Tabloidpressen og paparazziene har virkelig behandlet dem dårlig, fryktelig dårlig. Det samme gjelder flere i Meghans familie. Meghan har virkelig fått gjennomgå. Og det er forferdelig å høre at de ikke fikk støtte fra kongehuset når det gjaldt offentliggjøringen av det private brevet. Jeg tror absolutt at det britiske kongehuset er knallharde, samtidig virker det som Harry og Meghan ikke helt forstår rollen som kongelig, og at man ikke kan blande private næringsinteresser med en kongelig rolle. Det utvanner kongehuset. Det er ikke rart at amerikanske Meghan ikke forstår det, men Harry burde kanskje forstått det? Hadde de hatt mer is i magen og ventet litt med offentliggjøringen, latt tanken modne lenger hos andre, ville kanskje mer blitt ordnet på bakrommet i stedet for i offentligheten. Det hadde også vært interessant å vite hva som ble sagt i møtene. Hvorfor ropte William til Harry? Hva sa han? Hvordan oppførte Harry seg? Jeg synes også det er paradoksalt at de deler såpass mange private bilder av barna og seg selv samtidig som de vil ha fullt privatliv. Folk blir dessverre ikke mindre nysgjerrige av å få se litt. Jeg skjønner at de gjør det som en del av historiefortellingen og for å få medfølelse, men det er like fullt et paradoks. I tillegg tenker jeg det er unødvendig å overdrive og fortelle ting som ikke er sant. Det er så utrolig mye kritikkverdig i utgangspunktet og å smøre på ødelegger kritikken i stedet for å styrke den. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 21. desember 2022 #204 Del Skrevet 21. desember 2022 Grønt blad skrev (55 minutter siden): Nå har jeg sett de siste episodene, og man kan jo ikke få annet enn medfølelse med dem. Tabloidpressen og paparazziene har virkelig behandlet dem dårlig, fryktelig dårlig. Det samme gjelder flere i Meghans familie. Meghan har virkelig fått gjennomgå. Og det er forferdelig å høre at de ikke fikk støtte fra kongehuset når det gjaldt offentliggjøringen av det private brevet. Jeg tror absolutt at det britiske kongehuset er knallharde, samtidig virker det som Harry og Meghan ikke helt forstår rollen som kongelig, og at man ikke kan blande private næringsinteresser med en kongelig rolle. Det utvanner kongehuset. Det er ikke rart at amerikanske Meghan ikke forstår det, men Harry burde kanskje forstått det? Hadde de hatt mer is i magen og ventet litt med offentliggjøringen, latt tanken modne lenger hos andre, ville kanskje mer blitt ordnet på bakrommet i stedet for i offentligheten. Det hadde også vært interessant å vite hva som ble sagt i møtene. Hvorfor ropte William til Harry? Hva sa han? Hvordan oppførte Harry seg? Jeg synes også det er paradoksalt at de deler såpass mange private bilder av barna og seg selv samtidig som de vil ha fullt privatliv. Folk blir dessverre ikke mindre nysgjerrige av å få se litt. Jeg skjønner at de gjør det som en del av historiefortellingen og for å få medfølelse, men det er like fullt et paradoks. I tillegg tenker jeg det er unødvendig å overdrive og fortelle ting som ikke er sant. Det er så utrolig mye kritikkverdig i utgangspunktet og å smøre på ødelegger kritikken i stedet for å styrke den. Tabloid-pressen var vel MINST like forferdelige mot Catherine Middleton når hun var forlovet med prins William. De befant seg vel utenfor leilighetsbygget hvor hun bodde nærmest døgnet rundt, så hun måtte gå gjennom en vegg av bliz-lamper bare hun gikk inn eller ut en eller annen plass. Tok de ikke mer eller mindre naken-bilder av hennes på ferie også? Men hun begynte aldri å sutre og klage over hvor forferdelig hun hadde det sånn som Meghan Markle gjør så ofte hun kan. I stedet fortsatte Middleton livet sitt, og oppgavene hun var med på sammen med William og resten av kongefamilien. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 21. desember 2022 #205 Del Skrevet 21. desember 2022 StinkySocks skrev (1 time siden): Tabloid-pressen var vel MINST like forferdelige mot Catherine Middleton når hun var forlovet med prins William. De befant seg vel utenfor leilighetsbygget hvor hun bodde nærmest døgnet rundt, så hun måtte gå gjennom en vegg av bliz-lamper bare hun gikk inn eller ut en eller annen plass. Tok de ikke mer eller mindre naken-bilder av hennes på ferie også? Men hun begynte aldri å sutre og klage over hvor forferdelig hun hadde det sånn som Meghan Markle gjør så ofte hun kan. I stedet fortsatte Middleton livet sitt, og oppgavene hun var med på sammen med William og resten av kongefamilien. Det at pressen trakasserte Kate (og andre kvinner som har vært i forhold med kongelige), legitimerer ikke trakassering av Meghan eller andre som i fremtiden er kjæreste, forlovet eller gift med en kongelig. Jeg tror de tok toppløsbilder av Kate med telelinse da hun var på bryllupsreise eller en annen ferie, og det tok de vel til retten og vant. Veldig bra at de tok det til retten, mener jeg, for paparazzienes og tabloidenes oppførsel er over alle grenser. Jeg synes faktisk det er bra at det kommer fram, og at Harry og Meghan snakker om det. Det er ikke sutring og klaging. Jeg synes riktignok de på enkelte punkter overdramatiserer for å skape spenning i "dokumentaren", og at det er skittent spill å trekke paralleller til Diana og dødsulykken. Paparazzienes og tabloidenes oppførsel er kritikkverdig i seg selv, og det er ikke behov for å smøre på. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 23. desember 2022 #206 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Endret 23. desember 2022 av Ænema 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. desember 2022 #207 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Er det mulig at Kongehuset i UK er toxic? Og at Meghan er litt gæren? Jeg tror begge deler stemmer. Jeg liker Harry og håper han finner til fornuften. Tviler, men lov å håpe. Endret 23. desember 2022 av totti_1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 24. desember 2022 #208 Del Skrevet 24. desember 2022 (endret) totti_1 skrev (12 timer siden): Er det mulig at Kongehuset i UK er toxic? Og at Meghan er litt gæren? Jeg tror begge deler stemmer. Jeg liker Harry og håper han finner til fornuften. Tviler, men lov å håpe. Tenker det samme. Meghan får mye negativ oppmerksomhet (med rette) mens kritikken av kongehuset er mye mildere enn jeg hadde forventet. Jeg tror Meghan er egosentrisk og en type som vrir mye på sannheten, men samtidig at spesielt mye av det Harry påstår om kongehuset er sant. Det engeldke kongehuset er et system som på mange måter må oppleves ganske restriktivt. Bet meg i merke det Harry sa om at kongelige i England ikke er helt fri til å velge karriere, religion og på flere vis kjærlighet. Selv om The Crown er delvis fiksjon, er det sjokkerende mye i serien som er basert på troverdige kilder og insideinfo. Jeg hadde aldri greid å leve slik. ps, snakker om det engelske kongehuset her, det norske er veldig annerledes. Endret 24. desember 2022 av miss spjåk 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 26. desember 2022 #209 Del Skrevet 26. desember 2022 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 26. desember 2022 #210 Del Skrevet 26. desember 2022 Gir ekteskapet max 10 år. Nå er Harry blendet og forelsket og ser sin kjære mor i sin kone med lyserøde briller. Med årene så vil kulturforskjellen bli tydeligere og konfliktene dertil! 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 28. desember 2022 #211 Del Skrevet 28. desember 2022 miss spjåk skrev (På 24.12.2022 den 5.25): Tenker det samme. Meghan får mye negativ oppmerksomhet (med rette) mens kritikken av kongehuset er mye mildere enn jeg hadde forventet. Jeg tror Meghan er egosentrisk og en type som vrir mye på sannheten, men samtidig at spesielt mye av det Harry påstår om kongehuset er sant. Det engeldke kongehuset er et system som på mange måter må oppleves ganske restriktivt. Bet meg i merke det Harry sa om at kongelige i England ikke er helt fri til å velge karriere, religion og på flere vis kjærlighet. Selv om The Crown er delvis fiksjon, er det sjokkerende mye i serien som er basert på troverdige kilder og insideinfo. Jeg hadde aldri greid å leve slik. ps, snakker om det engelske kongehuset her, det norske er veldig annerledes. Enig i det som sies her, har nå sett 5 av 6 episoder og er overraskende for meg selv mindre kritisk til M & H enn det jeg trodde jeg skulle være. Å gifte seg inn i den engelske kongefamilien er mitt verste mareritt, samtidig merkelig at Harry ikke forutså dette og forberedte sin forlovede bedre, og hun mer ydmyk. Må også ha med meg at denne serien er produsert for paret selv og de har valgt ut personer som taler deres sak. Også litt uklart hvem «de» som jobber mot paret er, familien, staben, mediene…? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. desember 2022 #212 Del Skrevet 30. desember 2022 (endret) i https://www.dagbladet.no/kjendis/sostera-tatt-pa-fersken/78079154 Den damen er ikke helt i vater. Endret 30. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. januar 2023 #213 Del Skrevet 2. januar 2023 Meghan passer ikke inn i kongehuset fordi hun klarer å tenke selv og har egne meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltopp1 Skrevet 5. januar 2023 #214 Del Skrevet 5. januar 2023 https://www.nrk.no/urix/prins-harry-hevdar-broren-prins-william-gjekk-til-fysisk-angrep-pa-han-1.16244300 Harry er så ekstremt egoistisk… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltopp1 Skrevet 5. januar 2023 #215 Del Skrevet 5. januar 2023 Agent smith skrev (På 2.1.2023 den 16.48): Meghan passer ikke inn i kongehuset fordi hun klarer å tenke selv og har egne meninger. Synes det virker mer som at hun er grenseløs. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. januar 2023 #216 Del Skrevet 5. januar 2023 Krølltopp1 skrev (2 timer siden): https://www.nrk.no/urix/prins-harry-hevdar-broren-prins-william-gjekk-til-fysisk-angrep-pa-han-1.16244300 Harry er så ekstremt egoistisk… Harry skriver om den konfrontasjonen for å sverte broren. Men han burde jo se at det er et tveegget sverd. For den viser jo hvordan andre oppfatter kona hans. «Konfrontasjonen skal ha skjedd heime hos prins Harry i London i 2019. Han seier prins William kalla hertuginne Meghan, Harrys kone, for «vanskeleg, uhøfleg og ufølsam».» Boka beskriver neppe hva Megan har gjort som førte til at William ble så rasende. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 5. januar 2023 #217 Del Skrevet 5. januar 2023 Krølltopp1 skrev (4 timer siden): https://www.nrk.no/urix/prins-harry-hevdar-broren-prins-william-gjekk-til-fysisk-angrep-pa-han-1.16244300 Harry er så ekstremt egoistisk… Syns det mer og mer virker som det er Harry som er mer utfordrende enn Meghan. Jeg syns de får ufortjent mye hets og hat. Men det Harry nå kommer med gjør jo bare vondt verre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 5. januar 2023 #218 Del Skrevet 5. januar 2023 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om de nye opplysningene som har kommet frem. Det et ganske drøyt, hvis det er sant. Ingen tvil om at Meghan har satt sinnene i kok hos veldig mange folk. Men til syvende og sist så er det Harrys valg hvem han vil være sammen med. Og de er voksne mennesker som må få leve sine liv. Jeg kan forstå at William og Kate og resten reagerte på henne, og hun er sikkert typen som mange kan bli provosert over. Men likevel, man må kunne takle det som voksne personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 5. januar 2023 #219 Del Skrevet 5. januar 2023 2 hours ago, MissWoodville said: Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tenke om de nye opplysningene som har kommet frem. Det et ganske drøyt, hvis det er sant. Ingen tvil om at Meghan har satt sinnene i kok hos veldig mange folk. Men til syvende og sist så er det Harrys valg hvem han vil være sammen med. Og de er voksne mennesker som må få leve sine liv. Jeg kan forstå at William og Kate og resten reagerte på henne, og hun er sikkert typen som mange kan bli provosert over. Men likevel, man må kunne takle det som voksne personer. Det virker som det hagler med beskyldinger fra boken til Harry som kommer ut neste uke. Begynner å bli litt vell forutsigbart. De har absolutt ingenting annent å tilby enn å utlevere Harrys familie, og kjører hardere på for hvert nye intervju, dokumentar og nå boken hans. Skjønner de virkelig ikke selv at den konstante offermentaliteten ikke kommer til å hjelpe dem i lengden? Virker som den amerikanske pressen allerede begynner å gå lei. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 5. januar 2023 #220 Del Skrevet 5. januar 2023 (endret) Hvor mye kan man stole på det som står i den boken? Harry og Meghan er tatt i løgn flere ganger. Tenker man skal ta alt som står der med en stor klype salt. Endret 5. januar 2023 av Purple Basil 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå