Ænema Skrevet 17. desember 2022 #181 Del Skrevet 17. desember 2022 MissWoodville skrev (5 timer siden): Jeg har stor medfølelse med dem etter å ha sett de siste episodene. Synes det er helt utrolig at flere her ikke har det. Det er rett og slett veldig skremmende. Jeg synes de virker veldig lykkelige sammen og at Harry definitivt er en person som ikke lar noen andre bestemme over han. Samtidig så er det problematisk at vi bare hører deres side av alt som har hendt. Broren og faren hans blir jo fremstilt ganske så dårlig, mildt sagt. Jeg kan ikke forstå at de ikke vil kommentere alle påstandene. For meg så virker de mer skyldige, når de ikke kommenterer. Men det er sikkert komplisert, og mange følelser involvert. Jeg tror og Harry har rett i det han sier at de hører hjemme i California, det var ikke plass til dem i det engelske kongehuset, helt tydelig. Han har vokst ut av den rollen han hadde der, og trengte noe annet. broren kommer snart med en dokumentar ifra sin og farens side. så jo de snakker ut, men de får ikke like stort mikrofonstativ som meghan og co. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 17. desember 2022 #182 Del Skrevet 17. desember 2022 Ænema skrev (32 minutter siden): broren kommer snart med en dokumentar ifra sin og farens side. så jo de snakker ut, men de får ikke like stort mikrofonstativ som meghan og co. Jeg tenkte på William og Charles .. Og de kan snakke hvis de vil. Det var dronningen som praktiserte never explain, never complain. Men nå er hun død, og Kong Charles kan lage nye regler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 17. desember 2022 #183 Del Skrevet 17. desember 2022 MissWoodville skrev (58 minutter siden): Jeg tenkte på William og Charles .. Og de kan snakke hvis de vil. Det var dronningen som praktiserte never explain, never complain. Men nå er hun død, og Kong Charles kan lage nye regler. tror ikke de har interesse av å synke ned på dette nivået. 20 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 17. desember 2022 #184 Del Skrevet 17. desember 2022 Flott serie om hertug paret av Sussex 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 17. desember 2022 #185 Del Skrevet 17. desember 2022 Ænema skrev (17 timer siden): tror mere på søsteren en fangirls på kg Tenk å være så smålig som Samantha. Det faktum at hun gidder å være så ekkel sier veldig mye om henne. Tror hun er besatt av å sverte søsteren sin. Uansett hva slags problemer de har så er det ikke riktig å spy eder og galle for hele verden. Usj. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 17. desember 2022 #186 Del Skrevet 17. desember 2022 lysestake skrev (16 minutter siden): Tenk å være så smålig som Samantha. Det faktum at hun gidder å være så ekkel sier veldig mye om henne. Tror hun er besatt av å sverte søsteren sin. Uansett hva slags problemer de har så er det ikke riktig å spy eder og galle for hele verden. Usj. smålig? folk må få lov å forsvare seg selv når andre lyver om dem. jeg tror mye heller på en seriøst utdannet person enn en skuespiller som inviterer halve hollywood i bryllupet sitt, men kun 1 person fra sin familie fra begge sider. TRAGISK 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 17. desember 2022 #187 Del Skrevet 17. desember 2022 Ænema skrev (2 minutter siden): smålig? folk må få lov å forsvare seg selv når andre lyver om dem. jeg tror mye heller på en seriøst utdannet person enn en skuespiller som inviterer halve hollywood i bryllupet sitt, men kun 1 person fra sin familie fra begge sider. TRAGISK Riktig, folk må forsvare seg når andre lyver om dem. Derfor er det fint at M&H kom med denne dokumentaren, nettopp for å forsvare seg selv 🥰 "Seriøst utdannet" hva betyr det? 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 18. desember 2022 #188 Del Skrevet 18. desember 2022 Ænema skrev (21 timer siden): smålig? folk må få lov å forsvare seg selv når andre lyver om dem. jeg tror mye heller på en seriøst utdannet person enn en skuespiller som inviterer halve hollywood i bryllupet sitt, men kun 1 person fra sin familie fra begge sider. TRAGISK Du er helt ukjent med at familieforhold og dynamikk ofte kan være ganske vanskelig? Som ansatt i en institusjon og jobbet med mange mennesker, vet jeg at familie forhold kan være ganske vanskelig. Ikke alle er gode venner. Og føler man seg allerede sårbar samtidig som det forholdet ikke er trygt og godt i utgangspunktet, så vil det nok forverre seg i en slik situasjon. Om man mangler forståelse for det og fortsatt ikke forstår hvor komplisert familier kan være, så er det ikke rart man ikke har helt empati med Meghan, eller Harry for den saks skyld. De er ivertfall i en slik stand at de kan stå i mot istedenfor å finne seg i dritt. Kan tenke med det var tøft for den kongelige familie å omgåes prins Andrew. Men der har de måtte omgåes med han. Vil heller hatt friheten til M og H. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 19. desember 2022 #189 Del Skrevet 19. desember 2022 Leonaen skrev (6 timer siden): Du er helt ukjent med at familieforhold og dynamikk ofte kan være ganske vanskelig? neida. men i dette tilfellet så ser jeg på ord og handling. jeg har fulgt med i mange kanaler på yt og på nett. først fordi jeg ikke trodde på det som ble sagt om hun. men jeg ble overbevist etterhvert om at det IKKE var meghan som snakket sant. handlingene hennes matcher ikke ordene hun sier. og om man har fulgt med upartisk så har man fått med sg at mange har motbevist anklagene hennes. jeg nekter å tro på at alle andre lyver, og at hele kongehuset er rasister. dette er woke BS fra ei som tjente nesten100 mill på en doku hos netflix. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 19. desember 2022 #190 Del Skrevet 19. desember 2022 Etter å ha sett serien på Netflix sitter jeg igjen med inntrykket av at hun bruker hans redsel for at det som skjedde hans mor skal skje henne også. At paparazziene var helt på styr i begynnelsen kan jeg tro på, men at det er en så voldsom interesse fra særlig mange nå tviler jeg på. 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 20. desember 2022 #191 Del Skrevet 20. desember 2022 Marleah skrev (17 timer siden): Etter å ha sett serien på Netflix sitter jeg igjen med inntrykket av at hun bruker hans redsel for at det som skjedde hans mor skal skje henne også. At paparazziene var helt på styr i begynnelsen kan jeg tro på, men at det er en så voldsom interesse fra særlig mange nå tviler jeg på. Eh det ser vi bare her 🤔 og alle andre steder. I media og SOME. Interessen er voldsom alle steder. Særlig hatet. Harry er en del av kongehuset og vil alltid være av interesse for media, spesielt britisk media. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 20. desember 2022 #192 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg vil så gjerne tro på dem, men når det stadig avsløres løgner så er det vanskelig. Det er noe som skurrer, selv om jeg ønsker dem alt godt og det virker som om de er glade i hverandre og har det bra. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. desember 2022 #193 Del Skrevet 20. desember 2022 Lizard skrev (4 minutter siden): Jeg vil så gjerne tro på dem, men når det stadig avsløres løgner så er det vanskelig. Det er noe som skurrer, selv om jeg ønsker dem alt godt og det virker som om de er glade i hverandre og har det bra. Enig! https://www.dagbladet.no/kjendis/tatt-i-logn/78110533 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 20. desember 2022 #194 Del Skrevet 20. desember 2022 Leonaen skrev (2 timer siden): Eh det ser vi bare her 🤔 og alle andre steder. I media og SOME. Interessen er voldsom alle steder. Særlig hatet. Harry er en del av kongehuset og vil alltid være av interesse for media, spesielt britisk media. Det var vel snakk om at de hadde brukt fotografier fra premieren på en Harry Potter-film også til deres egen "dokumentar" for å påstå at de haugesvis med folkene som tok bilder under en film-premiere visstnok skal ha vært interesserte i Harry og kona hans liksom. Så dette paret forsøker vel å "hause opp" stemningen også, og påstår at situasjonen deres i Storbritannia var langt verre enn den egentlig var. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. desember 2022 #195 Del Skrevet 20. desember 2022 Ænema skrev (På 17.12.2022 den 23.18): smålig? folk må få lov å forsvare seg selv når andre lyver om dem. jeg tror mye heller på en seriøst utdannet person enn en skuespiller som inviterer halve hollywood i bryllupet sitt, men kun 1 person fra sin familie fra begge sider. TRAGISK Hun kan da ikke være helt i vater, ungene vokste opp hos besteforeldrene og vil ikke ha noe med moren å gjøre. Hun virker bare toxic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. desember 2022 #196 Del Skrevet 20. desember 2022 Lill skrev (4 timer siden): Hun kan da ikke være helt i vater, ungene vokste opp hos besteforeldrene og vil ikke ha noe med moren å gjøre. Hun virker bare toxic. forsi hun sitter i rullestol og har ms. derfor var det bedre at noen andre tok seg av datteren. but hey. dette burde du visst hvis du gadd å se på intervjuene med hun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. desember 2022 #197 Del Skrevet 20. desember 2022 (endret) Ænema skrev (3 timer siden): forsi hun sitter i rullestol og har ms. derfor var det bedre at noen andre tok seg av datteren. but hey. dette burde du visst hvis du gadd å se på intervjuene med hun. At hun selv kommer med en så tullete forklaring, mens datteren mener noe annet sier jo sitt. Er ikke hovedproblemet i den familien alkoholisme? At denne halvsøsteren også mener at Meghan bør være minibanken til faren fordi hun har giftet seg med en kongelig er rimelig dysfunksjonelt. Endret 20. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. desember 2022 #198 Del Skrevet 20. desember 2022 lysestake skrev (På 17.12.2022 den 22.57): Tenk å være så smålig som Samantha. Det faktum at hun gidder å være så ekkel sier veldig mye om henne. Tror hun er besatt av å sverte søsteren sin. Uansett hva slags problemer de har så er det ikke riktig å spy eder og galle for hele verden. Usj. Hørte en podcast der hun var med i en hargruppe mot meghn, med intet mindre enn 17 profiler. Hun ble utestengt fra noen sosiale medier, men fortsatte da med de andre profilene. Litt av en søster må jeg si. Håper meghan saksøker henne på et tidspunkt. Men det gjør hun nok ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. desember 2022 #199 Del Skrevet 20. desember 2022 Krokenguri skrev (4 minutter siden): Hørte en podcast der hun var med i en hargruppe mot meghn, med intet mindre enn 17 profiler. Hun ble utestengt fra noen sosiale medier, men fortsatte da med de andre profilene. Litt av en søster må jeg si. Håper meghan saksøker henne på et tidspunkt. Men det gjør hun nok ikke Virker Toxic og ikke minst bitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 20. desember 2022 #200 Del Skrevet 20. desember 2022 Ænema skrev (5 timer siden): forsi hun sitter i rullestol og har ms. derfor var det bedre at noen andre tok seg av datteren. but hey. dette burde du visst hvis du gadd å se på intervjuene med hun. Jeg tror ikke hun satt i rullestol da barna var så små. MS er en sykdom hvor symptomene kommer gradvis. Og det å sitte i rullestol er ingen grunn for at andre skal overta omsorgen av barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå