AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #21 Del Skrevet 6. desember 2022 Skal ikke se den av prinsipielle grunner; jeg vil ikke at Netflix skal få seertall fra meg på hennes løgner sånn at de blir fristet til å la henne spre flere. Anonymkode: 07750...f11 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #22 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Syns den filmen var litt fæl, jeg. Kate og Meghan er to forskjellige mennesker. Kate har mest sannsynlig blitt opplært på alle mulige måter om hvordan hun opptrer, hvordan hun snakker osv. Jeg liker de begge, men jeg syns faktisk Meghan er den mest jordnære av de to. Kate er styrt og utenomjordisk perfekt i forhold til Meghan. Litt som Mette Marit, henne liker jeg! Jeg håper Harry og Meghan får et langt og flott liv sammen. Harry fortjener det! Jeg har alltid hatt litt forkjærlighet til Harry og hans liv. Han trenger en som gir han all kjærlighet han trenger, som støtter han og som ser han for den han er. Jeg velger å legge tvilen vekk og tror at Meghan gir han dette. Anonymkode: 3157d...20b Meghan Markle's VERY intense training for her life as a royal revealed, from public speaking lessons to terrorism training | The Sun Hun fikk jo selvfølgelig temmelig mye trening i hvordan man burde håndtere forskjellige situasjoner, og hvordan livet i kongefamilien kom til å være. Men hun gav vel blanke pokker. Hun hadde vel aldri noen som helst "intensjoner" om å tilbringe de neste tretti eller førti livet i offentlig tjeneste på denne måten. Hun fikk prinsen sin, og alle kongelige titler og oppmerksomhet som følger med, og så var det rett tilbake til Hollywood og kapitalisere på sine forbindelser med det kongelige. Anonymkode: a6db9...1a1 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 6. desember 2022 #23 Del Skrevet 6. desember 2022 Jepp, det har jeg lyst til å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #24 Del Skrevet 7. desember 2022 lillemy02 skrev (På 6.12.2022 den 13.50): Vet ikke helt hvor jeg skal begynne en gang. Har du sett bilder av kate før? Hun var og er absolutt ikke perfekt! Flott kvinne på alle måter men perfekt er ingen! De møttes på felles universitet. Så de møttes autentisk, Meghan karret seg til konge familien og ville egentlig ha William men han bare lo av henne. Harry falt for Meghans løgner. Alt er løgn og hun manipulerer han på skremmende hvis. Søk litt rundt på tik tok feks. Og se på alle nedverdigende tingene hun har gjort mot han på presse konferanser feks. I full offentlighet! Dette har jeg ikke hørt om før, har du noen linker til dette? Anonymkode: 9eebc...2a6 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #25 Del Skrevet 7. desember 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Meghan Markle's VERY intense training for her life as a royal revealed, from public speaking lessons to terrorism training | The Sun Hun fikk jo selvfølgelig temmelig mye trening i hvordan man burde håndtere forskjellige situasjoner, og hvordan livet i kongefamilien kom til å være. Men hun gav vel blanke pokker. Hun hadde vel aldri noen som helst "intensjoner" om å tilbringe de neste tretti eller førti livet i offentlig tjeneste på denne måten. Hun fikk prinsen sin, og alle kongelige titler og oppmerksomhet som følger med, og så var det rett tilbake til Hollywood og kapitalisere på sine forbindelser med det kongelige. Anonymkode: a6db9...1a1 Unnskyld at jeg er krass, men du styrker virkelig ikke argumentene dine ved å vise til noe som helst som står i The Sun. Det eneste det sier er at du ikke evner/gidder å kritisk vurdere kilder eller informasjon, og da blir det vanskelig å tro på at du har tenkt særlig gjennom noe av det andre du skriver. Anonymkode: b91a4...c37 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #26 Del Skrevet 7. desember 2022 Det to er kongebransjens svar på Tusvik og Tønne. To mobbere som hele tiden aktiv søker offerrollen. Anonymkode: e322b...903 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #27 Del Skrevet 7. desember 2022 Ja jeg gleder meg.😁 Jeg tar alt de sier med en klype salt, men tenker det blir interessant og glamorøst. Kanskje inspirerende og. Jeg har lest/hørt at Meghan ikke er helt fornøyd med hvordan Netflix har vinklet dem, så det blir litt spennende å se. Anonymkode: 68591...d7f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 7. desember 2022 #28 Del Skrevet 7. desember 2022 (endret) Jeg tror hun er en narsissist. Hvis det blir voldsomt mange reaksjoner, så kanskje jeg må se det selv bare for å forferdes og for sensasjonslysten. Det jeg skal gjøre er å lese kommentarene på dailymail. Interessant å lese britene som raser over disse to. Føler med dem. Britene altså. Tenk; Her sitter britene og fryser, halve landet er i streik. Dronningen er død, og dette paret greier å være så selvsentrert fra sin priviligerte posisjon i USA. Det er jo fascinerende. Endret 8. desember 2022 av Mooza 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #29 Del Skrevet 8. desember 2022 Har sett første episode og jeg likte den! Skal snart på jobb så må vente med å se neste. Anonymkode: 68591...d7f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #30 Del Skrevet 8. desember 2022 Har sett 2 episoder. Liker serien. Meghan og Harry er et fint par ❤️ Anonymkode: 88148...1a1 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #31 Del Skrevet 8. desember 2022 Sitter og ser på 2 episode nå og blir rett og slett kvalm av Meghan. Hun er primus motor i det forholdet og jeg klarer ikke å fatte at Harry ikke ser hvilken stor skade dette vil gjøre for han i fremtiden. Forholdet kommer garantert ikke til å vare og da har ikke Harry noe å falle tilbake til. Meghan kan jo håve inn millioner av dollar på å ødelegge en hel familie. Hun har uansett noe å falle tilbake til når forholdet er slutt. Jeg får ikke sagt hvor kvalm jeg er av Meghan. Jeg klarer heller ikke å skjønner at Harry trur det skal gjenta seg at Meghan dør pga paparazzier. Han må faktisk komme seg over dette en gang for alle. De valgte å forlate monarkiet for å være i fred, så hvorfor i helsike lager de denne serien på Netflix? Jeg skjønner det bare ikke. Anonymkode: a4d13...ef2 39 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #32 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg likte Meghan veldig godt når forholdet deres ble kjent, hun er jo rett og slett bare nydelig🤩 Etterhvert synest jeg at hun har avslørt en personlighet som fremstår som narsissistisk og manipulerende, fint pakket inn. Hva i alle dager er denne dokumentaren egentlig? De vil at hele verden skal se hvor fantastiske DE er, hvor unik DERES kjærlighet er. De vil at verden skal få et innblikk i deres eksklusive liv på førsteklasse, samtidig som vi skal synest synd på de - alt er alle andre sin feil, de er perfekte. Null takknemlighet for allle goder som de har fått, eller Harry som har vokst opp i ubegrenset rikdom. Jeg orker bare ikke, dette er skuffende!! Anonymkode: aa447...b91 25 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 8. desember 2022 #33 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg likte Meghan veldig godt når forholdet deres ble kjent, hun er jo rett og slett bare nydelig🤩 Etterhvert synest jeg at hun har avslørt en personlighet som fremstår som narsissistisk og manipulerende, fint pakket inn. Hva i alle dager er denne dokumentaren egentlig? De vil at hele verden skal se hvor fantastiske DE er, hvor unik DERES kjærlighet er. De vil at verden skal få et innblikk i deres eksklusive liv på førsteklasse, samtidig som vi skal synest synd på de - alt er alle andre sin feil, de er perfekte. Null takknemlighet for allle goder som de har fått, eller Harry som har vokst opp i ubegrenset rikdom. Jeg orker bare ikke, dette er skuffende!! Anonymkode: aa447...b91 Det å vokse opp i ubegrenset rikdom er ikke alltid noe å være takknemelig for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #34 Del Skrevet 8. desember 2022 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Det å vokse opp i ubegrenset rikdom er ikke alltid noe å være takknemelig for. Både og, de vil ikke ha det kongelige livet men vil fortsatt leve på førsteklasse. Harry vet lite eller ingenting om hvordan det er å leve et «vanlig» liv, og Meghan vil jo ikke ha et vanlig liv - men et jetsetliv. De har fått med seg goder og lever bra i dag, hvorfor være bitter? Nå har de snart brukt alle kanaler for å fremme seg selv og snakke ned andre. Anonymkode: aa447...b91 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. desember 2022 #35 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg misliker Piers Morgan så sterkt at jeg liker Harry og Meghan bare på grunn av det. Han er virkelig en grusom mann! Dessuten kan jeg ikke forestille meg livet med paparazzier, må jo være helt jævlig for den yngre garden i kongefamilien i England. Forstår godt at de flyttet og "slo opp" med resten av monarkiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 8. desember 2022 #36 Del Skrevet 8. desember 2022 Dævendøtte skrev (4 minutter siden): Jeg misliker Piers Morgan så sterkt at jeg liker Harry og Meghan bare på grunn av det. Han er virkelig en grusom mann! Dessuten kan jeg ikke forestille meg livet med paparazzier, må jo være helt jævlig for den yngre garden i kongefamilien i England. Forstår godt at de flyttet og "slo opp" med resten av monarkiet. De har jo ikke slått opp! Dette er bare tull de ønsker absolutt ikke å leve i frihet. Kanskje Harry men meghan melker dette for absolutt alt det er verdt! Hallo en Netflix dokumentar om stakkars henne?????? Jeg forstår at alle sine egne problemer er alltid størst men KOM igjen da! Nå har de flyttet allikevel er ikke det nok. Dere r aldri nok for henne. Det eneste hun ønsker er å være berømt men det var ikke bra nok å bare være gift med han. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. desember 2022 #37 Del Skrevet 8. desember 2022 lillemy02 skrev (6 minutter siden): De har jo ikke slått opp! Dette er bare tull de ønsker absolutt ikke å leve i frihet. Kanskje Harry men meghan melker dette for absolutt alt det er verdt! Hallo en Netflix dokumentar om stakkars henne?????? Jeg forstår at alle sine egne problemer er alltid størst men KOM igjen da! Nå har de flyttet allikevel er ikke det nok. Dere r aldri nok for henne. Det eneste hun ønsker er å være berømt men det var ikke bra nok å bare være gift med han. Mulig du har helt rett, men fortsatt, Piers Morgan gjør at jeg støtter Harry og Meghan. Uansett! Har sett to episoder så langt og kommer til å se alt. Hjelper ikke hva noen sier til meg, Piers Morgan er så dust at det faller H&M til gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 Populært innlegg #38 Del Skrevet 8. desember 2022 Dette er SPOT ON!! «Mange av prinsens landsmenn og kvinner har ingen av delene denne vinteren. Levekårene for folk flest i Storbritannia er strammere enn på lenge. Folk fryser i sine egne hjem. Barn går sultne på skolen. Pensjonister har ikke råd til både strøm og telefon. Da kan det være ekstra utfordrende å sympatisere med et velpleid par som på tredje året sutrer over hvor vanskelig det er å være rik, berømt og kongelig. Som må ta til takke med en California-villa til 150 millioner kroner. Hvor urettferdig de blir behandlet. Ikke bare av mediene, men også prinsens egen familie. Ifølge ham selv har de kuttet av ham hånden, finansielt. Så de må klare seg på hans andel av morsarven, beregnet til knappe 120 millioner kroner. Og mediekontrakten med Netflix til en verdi av 100 millioner dollar. Og forlagsavtalen til 425 millioner. Og hertuginnens podkast-deal til 180 millioner.https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/P4vReR/rojal-reality-tv Nei, hva får man for knappe 1,8 milliarder nå om dagen.» Anonymkode: aef57...5f6 50 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #39 Del Skrevet 8. desember 2022 Dævendøtte skrev (19 minutter siden): Jeg misliker Piers Morgan så sterkt at jeg liker Harry og Meghan bare på grunn av det. Han er virkelig en grusom mann! Dessuten kan jeg ikke forestille meg livet med paparazzier, må jo være helt jævlig for den yngre garden i kongefamilien i England. Forstår godt at de flyttet og "slo opp" med resten av monarkiet. Dette paret har vel brukt de siste par årene stort sett på å klage over hvor forferdelig" det var å leve i den britiske kongefamilien, og at de ble forfulgt av folk som tok fotografier og skrev til i avisene nesten uansett hva dem holdt på med. Men så forlater dem alt dette, flytter til ett annet land, ansetter svindyre PR-firmaer som skal holde dem i søkelyset så ofte som mulig. Pluss at dem publiserer bøker / podcaster / filmer eller TV-serier, og ønsker å gjøre så mange offentlige intervjuer som overhodet mulig. Er så mye dobbeltmoral og hykleri der i gården, at man får helt avsmak for hele greia.... Anonymkode: a6db9...1a1 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. desember 2022 #40 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er SPOT ON!! «Mange av prinsens landsmenn og kvinner har ingen av delene denne vinteren. Levekårene for folk flest i Storbritannia er strammere enn på lenge. Folk fryser i sine egne hjem. Barn går sultne på skolen. Pensjonister har ikke råd til både strøm og telefon. Da kan det være ekstra utfordrende å sympatisere med et velpleid par som på tredje året sutrer over hvor vanskelig det er å være rik, berømt og kongelig. Som må ta til takke med en California-villa til 150 millioner kroner. Hvor urettferdig de blir behandlet. Ikke bare av mediene, men også prinsens egen familie. Ifølge ham selv har de kuttet av ham hånden, finansielt. Så de må klare seg på hans andel av morsarven, beregnet til knappe 120 millioner kroner. Og mediekontrakten med Netflix til en verdi av 100 millioner dollar. Og forlagsavtalen til 425 millioner. Og hertuginnens podkast-deal til 180 millioner.https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/P4vReR/rojal-reality-tv Nei, hva får man for knappe 1,8 milliarder nå om dagen.» Anonymkode: aef57...5f6 Ja enig🤢 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå