Anonym-bruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg og samboer prøver å få barn. Prøver å tenke hvordan type oppdragelse vi ønsker. Jeg kunne tenkt meg ikke gi barnet ipad, ingen av oss har det. Og heller lese bøker for eksempel. Vise gamle disney filmer fra min barndom. Er dette mulig i dag? Eller er det slik at man forventer alle barn skal ha ipad?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Du kan klare det ei viss stund.. helt til barnet sosialiseres med andre barn og vokser til. Anonymkode: 681a2...e38
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Ja, det er mulig opp til en viss alder. Når de begynner å få venner, barnehage-/skolealder, blir det vanskeligere. Men det finnes jo skoler og barnehager som fokuserer på dette, f.eks Steinerskolen. Anonymkode: 74782...bde
Mezzosoprena Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Anonym-bruker skrev (20 minutter siden): Jeg og samboer prøver å få barn. Prøver å tenke hvordan type oppdragelse vi ønsker. Jeg kunne tenkt meg ikke gi barnet ipad, ingen av oss har det. Og heller lese bøker for eksempel. Vise gamle disney filmer fra min barndom. Er dette mulig i dag? Eller er det slik at man forventer alle barn skal ha ipad? Du kan gi det et forsøk - men hvorfor bestemme seg for at tekniske nyvinninger bare er negativt? Uansett, du kommer til et punkt der barnet uansett får sine inntrykk utenfra familien, og da vil også nysgjerrigheten og ønske komme.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Aldri? I såfall vil barnet ditt slite Anonymkode: 9f522...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå