AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 ...og jeg gleder meg veldig og er skikkelig spent. Han fridde til meg en gang for lenge siden, men det var for tidlig for meg. Han har derfor ventet tålmodig, og jeg vet at han fortsatt drømmer om at vi skal gifte oss. Jeg har tenkt en stund at jeg også er klar for det nå, blir bare gladere og gladere i ham for hver dag som går, og jeg vil fri til ham selv. Jeg vil at han virkelig skal ha følelsen av at dette er noe jeg virkelig vil, og ikke at jeg går med på det den andre gangen han spør, liksom. Men det er jo litt uvanlig, da, med en ring under juletreet til en mann. Har noen av dere gjort noe lignende? (Vi feirer julaften sammen uten andre, i tilfelle noen lurer.) Anonymkode: ccb3d...9d8 2 5
Silkedyne Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Høres koselig ut med bare dere to og ring under juletreet Lykke til! 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Er det ikke bedre å fri på nyttårsaften? Anonymkode: 0e451...197 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Så koselig ❤️Lykke til, dere får nok en flott julaften😍 Anonymkode: bceb6...077 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Koselig så lenge det bare er dere to. Min eks fridde på julaften, foran hele min familie, og ikke minst foran min bestemor som syntes det var forferdelig at vi bodde sammen uten å være gift, etter at jeg hadde sagt til ham at jeg ikke var klar for ekteskap. Det var ikke noe ok. Høres ut som du har tingene mer i orden, og håper det blir en fantastisk fin overraskelse for ham. 😊 Anonymkode: 7f35f...b46 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Så fint! 🥰 Mannen min fridde til meg på julaften. Det var helt magisk❤️ Anonymkode: 3a90f...faa 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Lykke til:) Anonymkode: 6c785...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå