AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Så på Normal at serien som heter Scalpologist har serum for å øke hårvekst og gi tykkere hår. Men funker det egentlig? Ikke kom med noe vitamin og kostholdsprat takk jeg vet det og. Anonymkode: 34879...5f0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Hvis jeg i det hele tatt trodde det fantes noe slikt, hadde jeg ikke stolt på billigprodukter man finner på normal Anonymkode: 97b46...919
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har faktisk kjøpt noen fra normal, men husker ikke om det var scalpologist... De kom i små oransje ampuller og jeg syntes faktisk at håret føles tykkere etter å ha brukt det en mnds tid, er tykkere i hodebunn.. samt at håret blir mykt og fuktet. Jeg liker det 😅☺️ Anonymkode: b8c0a...46a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Det viktigste du kan gjøre for å få langt og glansfullt hår er å bevare kvaliteten på håret, altså unngå varme og kjemisk endring/hårfarge. Kuttet ut dette for to år siden og har fått langt og tjukt hår, i motsetning til farget og tynt hår som jeg hadde før. Bruker änglamark shampoo og balsam som er billig og uten parfyme og parabener. Grer produktet inn i håret med fingrene. Lufttørker håret. Oljer gir ikke fuktighet, leste jeg et sted - men om noe så virker kanskje håret mer glansfullt. Det er bedre å bruke mye balsam. Anonymkode: a2c88...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå