AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 K42 som trenger råd her. Har vært sammen med M45 i ett og ett halvt år, særboere enda grunnet barn og skole i to ulike byer. Ønsker ikke å flytte på noen av barna før de er ferdige med U-skolen. Problemet er at jeg tror ikke han bryr seg. Leser her tråder fra kvinner og menn som sjekker og overtenker FB venner til partner. Som legger merke til mobilbruk, undrer over hvem partner snakker med. Dette gjør ikke denne mannen her. Han sier selv at han ikke bryr seg. Spurte han om han ville at jeg skulle finne meg en på si for noen uker siden. Han sa nei det ville han ikke. Ikke om jeg ikke ville han skulle finne seg ei annen på si. Men likevel bryr han seg ikke hva jeg gjør på med på mobilen og når vi ikke er sammen. Spør aldri om å få se at jeg er med barna for eksempel for alt han vet kan jeg jo være utro. Forrige forhold var mannen veldig sjalu av seg og vi har også vært sammen mange år så jeg er ikke veldig erfaren med nye forhold tross for min alder. Er det slik forhold skal være? Setter pris på ordentlige svar da jeg på alvor har begynt å undre. Ellers er alt i forholdet fint. Møtes fast hverandre helg og en dag midt i uken, hender også vi tar en lunsj sammen da han har kontor i byen jeg bor og jobber i. Barna våre har møttes flere ganger og er blitt venner også. Anonymkode: f695e...f63
mellowyellow Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): K42 som trenger råd her. Har vært sammen med M45 i ett og ett halvt år, særboere enda grunnet barn og skole i to ulike byer. Ønsker ikke å flytte på noen av barna før de er ferdige med U-skolen. Problemet er at jeg tror ikke han bryr seg. Leser her tråder fra kvinner og menn som sjekker og overtenker FB venner til partner. Som legger merke til mobilbruk, undrer over hvem partner snakker med. Dette gjør ikke denne mannen her. Han sier selv at han ikke bryr seg. Spurte han om han ville at jeg skulle finne meg en på si for noen uker siden. Han sa nei det ville han ikke. Ikke om jeg ikke ville han skulle finne seg ei annen på si. Men likevel bryr han seg ikke hva jeg gjør på med på mobilen og når vi ikke er sammen. Spør aldri om å få se at jeg er med barna for eksempel for alt han vet kan jeg jo være utro. Forrige forhold var mannen veldig sjalu av seg og vi har også vært sammen mange år så jeg er ikke veldig erfaren med nye forhold tross for min alder. Er det slik forhold skal være? Setter pris på ordentlige svar da jeg på alvor har begynt å undre. Ellers er alt i forholdet fint. Møtes fast hverandre helg og en dag midt i uken, hender også vi tar en lunsj sammen da han har kontor i byen jeg bor og jobber i. Barna våre har møttes flere ganger og er blitt venner også. Anonymkode: f695e...f63 Min mann er er heller ikke interessert i hva som foregår på mobilen min, haha. Jeg tenker det er helt normalt, og jeg er ikke interessert i hva han gjør på mobilen sin heller. Tror ikke dette er noe du trenger å tenke på, det er ikke alle som er kontrollerende og sjalu av seg, det er vel heller en fin ting at man gir hverandre privatliv og stoler på hverandre 7 1
Pås Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Hehe, mannen min gjennom over 30 år har heller aldri spurt om å få sjekke mobilen min, tillit til hverandre er svært viktig for et godt forhold. 5
Blåjojo Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Det er jo sånn det skal være. Du har en kjæreste som stoler på deg. Vi har aldri spurt hverandre ut, sjekket mobil eller bedt om bevis for at vi var der vi sa vi var gjennom 5 år nå.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Det er sånn det skal være, og det er ikke likegyldighet. Det er bare det at i et forhold velger man hverandre, og da stoler man på at den andre også velger deg. Hvis du hadde villet, kunne du ha vært utro, men han hadde ikke kunnet forhindre det uansett. Men han stoler på deg og at det er ham du vil ha, så han har ikke noe behov for å kontrollere sånne ting. Anonymkode: 47b31...583 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Du må ikke blande tillit og respekt med likegyldighet. Du har nok vært i et usunt forhold angående tillit og sjalusi. Det er bra at ny mann stoler på deg. Det er slik det bør være. Anonymkode: 7977b...552 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Det er ikke normalt å ha behov for å kontrollere hva en partner gjør. I et normalt og godt forhold så stoler man på hverandre. Altså er det forholdet du har hatt tidligere det som er unormalt. Anonymkode: 2841f...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Virker han likegyldig ellers eller er det bare dette som plager deg? Hvis siste er tilfelle, har du det fint! Anonymkode: d6bf1...85c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): K42 som trenger råd her. Har vært sammen med M45 i ett og ett halvt år, særboere enda grunnet barn og skole i to ulike byer. Ønsker ikke å flytte på noen av barna før de er ferdige med U-skolen. Problemet er at jeg tror ikke han bryr seg. Leser her tråder fra kvinner og menn som sjekker og overtenker FB venner til partner. Som legger merke til mobilbruk, undrer over hvem partner snakker med. Dette gjør ikke denne mannen her. Han sier selv at han ikke bryr seg. Spurte han om han ville at jeg skulle finne meg en på si for noen uker siden. Han sa nei det ville han ikke. Ikke om jeg ikke ville han skulle finne seg ei annen på si. Men likevel bryr han seg ikke hva jeg gjør på med på mobilen og når vi ikke er sammen. Spør aldri om å få se at jeg er med barna for eksempel for alt han vet kan jeg jo være utro. Forrige forhold var mannen veldig sjalu av seg og vi har også vært sammen mange år så jeg er ikke veldig erfaren med nye forhold tross for min alder. Er det slik forhold skal være? Setter pris på ordentlige svar da jeg på alvor har begynt å undre. Ellers er alt i forholdet fint. Møtes fast hverandre helg og en dag midt i uken, hender også vi tar en lunsj sammen da han har kontor i byen jeg bor og jobber i. Barna våre har møttes flere ganger og er blitt venner også. Anonymkode: f695e...f63 Hæ? Tror du har misforstått? De som skriver her inne rundt mobilbruk hos partner, og FB - er kvinner som mistenker utroskap. Hvorfor mener du at kjæresten din skal snoke i dine saker, og mistenke utroskap? Høres ikke særlig sunt ut. Hvorfor sier du til kjæresten din at du skal finne en på si? Er du virkelig så usikker på deg selv, at du må søke etter bekreftelse på slike negative måter? Dette høres absolutt ikke sunt ut. Anonymkode: e957a...6a3 2 1
Gjest CamillaCollett Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 Hva er det han ikke bryr seg om? Deg og forholdet deres? Eller hva du gjør på mobilen? Jeg synes det er en feilslutning av dimensjoner om det er slik at han ikke er sjalu og mistenksom, og du tolker det som likegyldighet. Tvert i mot er det bare å gratulere, du har funnet deg en mann med selvtillit som er trygg på deg. Om du derimot tenker at du kunne vært utro uten at han hadde brydd seg filla, er det noe helt helt annet.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Gratulerer ts, du har funnet en sunn, normal og trygg mann. Hold fast, ikke lag problemer av noe som ikke er ett problem. Han stoler på deg slik en partner skal. Anonymkode: e9b26...cd7 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): K42 som trenger råd her. Har vært sammen med M45 i ett og ett halvt år, særboere enda grunnet barn og skole i to ulike byer. Ønsker ikke å flytte på noen av barna før de er ferdige med U-skolen. Problemet er at jeg tror ikke han bryr seg. Leser her tråder fra kvinner og menn som sjekker og overtenker FB venner til partner. Som legger merke til mobilbruk, undrer over hvem partner snakker med. Dette gjør ikke denne mannen her. Han sier selv at han ikke bryr seg. Spurte han om han ville at jeg skulle finne meg en på si for noen uker siden. Han sa nei det ville han ikke. Ikke om jeg ikke ville han skulle finne seg ei annen på si. Men likevel bryr han seg ikke hva jeg gjør på med på mobilen og når vi ikke er sammen. Spør aldri om å få se at jeg er med barna for eksempel for alt han vet kan jeg jo være utro. Forrige forhold var mannen veldig sjalu av seg og vi har også vært sammen mange år så jeg er ikke veldig erfaren med nye forhold tross for min alder. Er det slik forhold skal være? Setter pris på ordentlige svar da jeg på alvor har begynt å undre. Ellers er alt i forholdet fint. Møtes fast hverandre helg og en dag midt i uken, hender også vi tar en lunsj sammen da han har kontor i byen jeg bor og jobber i. Barna våre har møttes flere ganger og er blitt venner også. Anonymkode: f695e...f63 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva kjæresten gjør på mobilnr. Er ikke mistenksom eller sjalu. Har aldri vært det i forhold, og jeg er likevel dramatisk i kjærlighet og elsker kjærester høyt. Jeg bare lager ikke ytre drama. Og driver ikke med overvåking, eller "sjekker" om han gjør ufine ting. Han gjør det innimellom med meg og i starten slo jeg nesten opp pga hans sjalusi fordi jeg ble helt gal av den. Han har heldigvis roet seg 14 hakk. Anonymkode: 3d79d...279
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Virker han likegyldig ellers eller er det bare dette som plager deg? Hvis siste er tilfelle, har du det fint! Anonymkode: d6bf1...85c Ikke ellers nei, han bryr seg om meg og jeg om han. Er bare at han ikke bryr seg hva jeg gjør når vi ikke er sammen og hva jeg driver med på min mobil. Anonymkode: f695e...f63
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke ellers nei, han bryr seg om meg og jeg om han. Er bare at han ikke bryr seg hva jeg gjør når vi ikke er sammen og hva jeg driver med på min mobil. Anonymkode: f695e...f63 Men er han uinteressert i dine interesser, fritid og ditt nettverk? Eller er det bare fravær av at han kartlegger og overvåker deg? Anonymkode: 3d79d...279 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #15 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke ellers nei, han bryr seg om meg og jeg om han. Er bare at han ikke bryr seg hva jeg gjør når vi ikke er sammen og hva jeg driver med på min mobil. Anonymkode: f695e...f63 Men hvorfor tolker du mistenksomhet og sjalusi, som å bry seg? Det er ene og alene svært destruktive følelser som ødelegger en selv og nære relasjoner. Meget spesiell tankegang av en kvinne på over 40-år må jeg si. Anonymkode: e957a...6a3 1 2
kraftwerk Skrevet 5. desember 2022 #16 Skrevet 5. desember 2022 Heldigvis bryr ikke samboeren min seg om min telefon eller hva jeg driver med der. Han vet som regel hva jeg driver med tho, og det er altfor mye tid på kvinneguiden 🤣.. Tråder her inne som handler om par, hvor den ene snoker på mobil eller pc, og mistenker utroskap - handler om utroskap. Jeg klarer ikke forstå at det kan tolkes som positivt å ha et slikt parforhold, og å oppføre seg sånn. Syntes det er veldig spesielt TS, at du tolker slike tråder som at partneren bryr seg? Og du sier du er 40-år med barn? 🤔. Nesten så jeg mistenker trolling. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #17 Skrevet 5. desember 2022 kraftwerk skrev (3 timer siden): Syntes det er veldig spesielt TS, at du tolker slike tråder som at partneren bryr seg? Og du sier du er 40-år med barn? 🤔. Nesten så jeg mistenker trolling. Jeg har ingen problemer med å tro at dette er sant, og det har i hele mitt voksne liv hjulpet å fortelle meg selv, at inni enhver voksen kvinne, bor det en usikker 17årig jente. Hvis hun kun har vært i usunne relasjoner, og er vant til å få denne typen negativ bekreftelse, så vil hun selvsagt forbinde det med normalen. M54 Anonymkode: ac1ed...639
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Skrevet 5. desember 2022 Du har funnet deg en normal og oppegående mann. Vær glad for det i stede for å overtolke det. Folk flest har nok slike forhold, det er bare ikke det som skrives mye om. Anonymkode: ca5ee...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #20 Skrevet 5. desember 2022 Øh… hva er problemet her? At fyren stoler på deg? Er det også et problem for dere kvinner? Det er altså ingen grense for hva dere klarer å surre hodene deres fast i Anonymkode: 41c7c...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå