Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 10. desember 2005 #1 Skrevet 10. desember 2005 Hadde første pillefriedag på mandag, har ikke fått mensen ENDA. Og er absolutt ikke gravid, bare så det er sagt. Har pleid å få mensen mellom 4-5 pillefrie dag på disse pillene. Er ikke det veldig seint, egentlig???! I bruksanvisningen står det at mensen skal komme etter 2-4 dager uten pilla og det er det den har pleid å gjort hos meg når jeg har brukt andre p-pillemerker. Andre Diane-brukere som har sein menstruasjon?
Jane How Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 Tror jeg fikk en dag senere. Om du vet sikkert at du ikke er gravid er det bare å vente egentlig, går seg sikkert til etterhvert!
Jane How Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 Det som står i bruksanvisningen er nok generelt, statistisk sikkert. 4 dager etter siste pille ville jo hvert igår, så i såfall er du jo bare 1 dag over tiden i forhold til hva som er normalt for deg.
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 11. desember 2005 #4 Skrevet 11. desember 2005 Jeg fikk mensen i dag, 7 dager etter siste pille Kroppen min er visst helt tullete! Glad jeg fikk den da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå