Gå til innhold

Gi gavekort på botoxprodukter i julegave til min frue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er veldig selvstendig av seg og ønsker å bruke egne penger på slike ting. Men jeg tenkte å overraske henne denne gangen med at jeg betaler for en gangs skyld. Det er jo harde tider om dagen.

Kan jeg bare stikke innom et hudpleiested å spørre om et gavekort? 

Jeg tjener ca 3 ganger så mye som henne, men hun vet ikke at det er så stor forskjell. Forteller ikke alt om hvilke aksjer som gir god avkastning og som jeg selger. 

Hva tenker du?

Anonymkode: 5ba50...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun bruker slike produkter fra før tenker jeg det bare er hyggelig om du vil gi henne et gavekort på det:)

Om hun aldri har tatt botox derimot ville jeg tenkt meg om en ekstra gang, da det kan gi et feil signal om at "du er ikke god nok som du er":)

Anonymkode: e4152...07c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så lenge hun bruker slike produkter fra før tenker jeg det bare er hyggelig om du vil gi henne et gavekort på det:)

Om hun aldri har tatt botox derimot ville jeg tenkt meg om en ekstra gang, da det kan gi et feil signal om at "du er ikke god nok som du er":)

Anonymkode: e4152...07c

Nei selvfølgelig ikke. Hun har drevet med dette en stund og det er hennes valg.

Skrevet

Alle hudpleiesalonger selger gavekort, det er en helt prima og vanlig gave, det :)

Det står ikke på gavekortet at det er øremerket Botox, det er litt av poenget med et gavekort, at mottaker kan bruke det på det den vil.

Anonymkode: a207c...b4d

Skrevet

Hadde heller laget et provisorisk gavekort hvor det står hun kan velge å bruke pengene på hva hun vil. Selvom hun bruker botox fra før så er det litt frekt å gi gavekort på spesifikt det 

On du derimot vet hva skjønnhetssalongen hun pleier å gå til heter kan du kjøpe et gavekort der som ikke er øremerket botox. Da kan hun velge alt fra hudpleie til botox.

Ikke kjøp på en annen klinikk enn den hun bruker fast!

Anonymkode: 5f4f4...d16

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Flott gave det, for de som bruker sånt. 

Skrevet

Dropp botox.

Gå for silikon. 

Presiser i kortet at det må gå til større pupper, ellers dumper du. 

Anonymkode: 6d656...91b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dropp botox.

Gå for silikon. 

Presiser i kortet at det må gå til større pupper, ellers dumper du. 

Litt desperat av deg å vinkle det som om det er TS som ønsker disse behandlingene.

Jeg mener du kan gå for gavekort. Eneste jeg tenker er at OM jeg hadde brukt selv, så er jeg usikker på om jeg ville ha åpnet noe sånt foran hele storfamilien.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er veldig selvstendig av seg og ønsker å bruke egne penger på slike ting. Men jeg tenkte å overraske henne denne gangen med at jeg betaler for en gangs skyld. Det er jo harde tider om dagen.

Kan jeg bare stikke innom et hudpleiested å spørre om et gavekort? 

Jeg tjener ca 3 ganger så mye som henne, men hun vet ikke at det er så stor forskjell. Forteller ikke alt om hvilke aksjer som gir god avkastning og som jeg selger. 

Hva tenker du?

Jeg tenker at du er pliktig til å informere din kone om økonomiske forhold minst årlig. Dere ligner jo sammen. Hun skal få opplyst både gjeld, inntekt og formue om deg og du om henne.

Leser hun ikke ligningspapirene sine da, eller har du hemmelige konti som selv ikke en gang Norge vet om? 

Anonymkode: 8e3eb...6e6

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (9 minutter siden):

Litt desperat av deg å vinkle det som om det er TS som ønsker disse behandlingene.

Jeg mener du kan gå for gavekort. Eneste jeg tenker er at OM jeg hadde brukt selv, så er jeg usikker på om jeg ville ha åpnet noe sånt foran hele storfamilien.

TS ønsker ikke behandlingene akkurat.... 

Men greit, om du ønsker å kalle meg for den "desperate" her 😂

Skrevet
Macro skrev (17 minutter siden):

TS skjuler inntekten fra sin ektefelle, noe han ikke en gang har lov til. Ektefellen har rett på innsyn i alt det økonomiske vedrørende ekteskapet. Han lyver til kjerringa og vil gi henne botox i julegave. En virkelig "keeper", dette.

Anonymkode: 1ad81...b9a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at du er pliktig til å informere din kone om økonomiske forhold minst årlig. Dere ligner jo sammen. Hun skal få opplyst både gjeld, inntekt og formue om deg og du om henne.

Leser hun ikke ligningspapirene sine da, eller har du hemmelige konti som selv ikke en gang Norge vet om? 

Anonymkode: 8e3eb...6e6

Nettopp. Det er veldig rart at hun ikke vet om økonomiske forhold til ektefellen. Enten sjekker hun ikke selvangivelsen før den leveres, eller så oppgir han ikke alle inntekter til skatteetaten. 

• Liker 1
Skrevet

Hva har «dine» aksjer og alt det andre surret å gjøre med om du skal gi et gavekort til konen? 

Anonymkode: 2fb69...662

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde blitt glad om jeg fikk ett sånt gavekort

Anonymkode: 7059d...12f

Skrevet

Hadde opplevd det som litt upersonlig om mannen kjøpte gavekort på noe som jeg allerede brukte penger på selv (frisør, hudpleie osv.) Men det kommer jo litt an på hvilket forhold man har og hva slags kjærlighetsspråk man har. Ville heller hatt gavekort på romantisk spa-dag sammen for eksempel (the well I oslo eller Britannia i Trondheim f.eks.) Eventuelt en annen fin opplevelse, trehytte, overnatting på historisk hotell, ridetur i fjellet, globe-overnatting, teater med finere middag, konsertopplevelse med finere middag osv. 

Anonymkode: 6480b...8d8

Skrevet

TS ønsker ikke behandlingene akkurat.... 

Men greit, om du ønsker å kalle meg for den "desperate" her 😂

Er jo det jeg sier, han ønsker ikke behandlinger. Så hvorfor sitter du å gulper om silikon?

Skrevet

TS skjuler inntekten fra sin ektefelle, noe han ikke en gang har lov til. Ektefellen har rett på innsyn i alt det økonomiske vedrørende ekteskapet. Han lyver til kjerringa og vil gi henne botox i julegave. En virkelig "keeper", dette.

Er nok fordommer dette, men har ikke inntrykk av at Botox damer som ikke evner å sette seg inn i egen økonomiske situasjon lider så veldig av sin egen uvitenhet. Om du vil leve som veskehunden til mannen din så er det din fulle rett tenker jeg. Alle voksne bør sette seg inn i egen økonomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...