AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg sier alvorlig, men det er kanskje et definisjonsspørsmål. Tenker da på personlighetsforstyrrelser. Hvordan går det med dere? Jeg vil svært gjerne ha svar av dere som er i et forhold her og nå, ikke dere der det endte med brudd. Dette er tungt Anonymkode: 7644e...ddb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Jeg mistet meg selv fordi det alltid er om ham, grensene mine og hva respekt, omtanke, kjærlighet og empati er, er helt visket ut. Hele livet handler om hva han trenger og vil. Det er døden, ikke bare for forhold, men for deg som person. Det finnes ikke nok psykologtimer i verden til å fikse oss, ham og det jeg har blitt pga hans sykdom. Jeg anbefaler ingen dette. Anonymkode: 4b2e1...6c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg mistet meg selv fordi det alltid er om ham, grensene mine og hva respekt, omtanke, kjærlighet og empati er, er helt visket ut. Hele livet handler om hva han trenger og vil. Det er døden, ikke bare for forhold, men for deg som person. Det finnes ikke nok psykologtimer i verden til å fikse oss, ham og det jeg har blitt pga hans sykdom. Jeg anbefaler ingen dette. Anonymkode: 4b2e1...6c7 Jeg vet du har rett dessverre. Jeg bare hører hele tiden at jeg heller ødelegger han, og samvittigheten min er ikke god Anonymkode: 7644e...ddb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg vet du har rett dessverre. Jeg bare hører hele tiden at jeg heller ødelegger han, og samvittigheten min er ikke god Anonymkode: 7644e...ddb Du ødelegger meg, du gjør alt verre, se hva du gjør mot meg, alt er ødelagt... Er ting jeg hører hele tiden, og det tar alt jeg har å si meg selv at det ikke er sant, at jeg ikke ødelegger. Vi blir ødelagt på dette på grunn av noen som holder oss ansvarlig for alt jævlig, og holder oss nede. Anonymkode: 4b2e1...6c7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har en pf og er gift. Min mann kjenner mine reaksjoner og står støtt i seg selv, han sier gjerne ifra når han ser at jeg sliter og reagerer unormalt. Jeg kjenner også igjen når jeg har en måte å reagere på som ikke er frisk og når den er frisk. Det handler rett og slett om å kjenne seg selv og stikke fingeren i jorda før man skylder på alle andre. Anonymkode: 5519a...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Jeg gjorde. Jeg ble veldig syk og nedbrutt av det. Måtte gjøre det slutt for å redde meg selv. Anonymkode: 3995e...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå