Gå til innhold

Lønn i Frelsesarmeen eller Kirkens bymisjon. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber innenfor Frelsesarmeen eller Kirkens bymisjon her? Vet dere hva man vil tjene som spesialsykepleier med maks ansiennitet? Finner ikke særlig info om dette på nettet.

Har to videreutdanninger hvis det er av betydning. Det er da 5 års høyere utdanning totalt. 

Anonymkode: d83f7...04a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det frivillige organisasjoner?

Anonymkode: 46d5a...256

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste frivillige organisasjoner har ansatte. Man får ikke bemannet sykehjem med frivillige.

De betaler sikkert i henhold til tariff  og er antakelig ikke lønnsledende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som jobber innenfor Frelsesarmeen eller Kirkens bymisjon her? Vet dere hva man vil tjene som spesialsykepleier med maks ansiennitet? Finner ikke særlig info om dette på nettet.

Har to videreutdanninger hvis det er av betydning. Det er da 5 års høyere utdanning totalt. 

Vet ikke hvordan det er i Kirkens Bymisjon, men i Frelsesarmeen ligger nok lønnsnivået under gjennomsnittet for yrkesgruppene det gjelder.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og du mener at i frivillige organisasjoner skal ansette fagfolk som jobber gratis? Da tror jeg ikke det hadde vært mange søkere. Alle må ha noe å leve av, også de som jobber fulltid i frivillige organisasjoner.

Anonymkode: 8a35f...932

• Liker 1
Skrevet

Jo, mange frivillige som jobber for disse organisasjonene, men også en del i lønnet arbeid på ordinære vilkår. Men det er jo privat og ikke offentlig virksomhet.

Skrevet

Og du mener at i frivillige organisasjoner skal ansette fagfolk som jobber gratis? Da tror jeg ikke det hadde vært mange søkere. Alle må ha noe å leve av, også de som jobber fulltid i frivillige organisasjoner.

Anonymkode: 8a35f...932

Jeg mener ikke det nei, jeg stilte et spørsmål. Jeg trodde det var helt frivillige organisasjoner, altså drevet kun av frivillige. Har ingenting med min mening å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Er stillingen din utlyst til en sykepleier?

Anonymkode: a06cd...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...