AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Noen som jobber innenfor Frelsesarmeen eller Kirkens bymisjon her? Vet dere hva man vil tjene som spesialsykepleier med maks ansiennitet? Finner ikke særlig info om dette på nettet. Har to videreutdanninger hvis det er av betydning. Det er da 5 års høyere utdanning totalt. Anonymkode: d83f7...04a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Er ikke det frivillige organisasjoner? Anonymkode: 46d5a...256 1
Brunello Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det frivillige organisasjoner? Anonymkode: 46d5a...256 De fleste frivillige organisasjoner har ansatte. Man får ikke bemannet sykehjem med frivillige. De betaler sikkert i henhold til tariff og er antakelig ikke lønnsledende.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som jobber innenfor Frelsesarmeen eller Kirkens bymisjon her? Vet dere hva man vil tjene som spesialsykepleier med maks ansiennitet? Finner ikke særlig info om dette på nettet. Har to videreutdanninger hvis det er av betydning. Det er da 5 års høyere utdanning totalt. Anonymkode: d83f7...04a Vet ikke hvordan det er i Kirkens Bymisjon, men i Frelsesarmeen ligger nok lønnsnivået under gjennomsnittet for yrkesgruppene det gjelder. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke det frivillige organisasjoner? Anonymkode: 46d5a...256 Og du mener at i frivillige organisasjoner skal ansette fagfolk som jobber gratis? Da tror jeg ikke det hadde vært mange søkere. Alle må ha noe å leve av, også de som jobber fulltid i frivillige organisasjoner. Anonymkode: 8a35f...932 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke det frivillige organisasjoner? Anonymkode: 46d5a...256 Jo, mange frivillige som jobber for disse organisasjonene, men også en del i lønnet arbeid på ordinære vilkår. Men det er jo privat og ikke offentlig virksomhet. Anonymkode: d83f7...04a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og du mener at i frivillige organisasjoner skal ansette fagfolk som jobber gratis? Da tror jeg ikke det hadde vært mange søkere. Alle må ha noe å leve av, også de som jobber fulltid i frivillige organisasjoner. Anonymkode: 8a35f...932 Jeg mener ikke det nei, jeg stilte et spørsmål. Jeg trodde det var helt frivillige organisasjoner, altså drevet kun av frivillige. Har ingenting med min mening å gjøre. Anonymkode: 46d5a...256 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Er stillingen din utlyst til en sykepleier? Anonymkode: a06cd...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå