AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Del Skrevet 5. desember 2022 Tenker på styrketrening først og fremst. Anonymkode: 9a248...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Del Skrevet 5. desember 2022 Nei. Jeg snurper dem sammen i en dekkende sports-bh. De er ikke ute og dingler, og i veien for treningen min. Anonymkode: c1146...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Del Skrevet 5. desember 2022 Når du kjøper deg digre silikonpupper, og må ha på klær for å få vist de ekstra godt frem, så blir de vel litt i veien i noen øvelser..... Anonymkode: ae31e...b7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Del Skrevet 5. desember 2022 Nei Anonymkode: 18755...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Del Skrevet 5. desember 2022 Nei Anonymkode: 9ec0d...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei Anonymkode: 9ec0d...126 Sorry, jeg så ikke at det var en link til treningssenter. Den kom etter at jeg svarte. Jeg trener ikke på senter. Hater treningssenter. Dårlig luftkvalitet der. Jeg trener ute. Anonymkode: 9ec0d...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Del Skrevet 5. desember 2022 Ja. Men verst ved løping/jogging. Hater sports-bh. Anonymkode: cba46...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Del Skrevet 5. desember 2022 Ja. Selv i treningsbh som klemmer de fast. Men ikke i den type øvelser som på videoen. Det er jo kun for å vise de frem. Anonymkode: 1ddfa...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Når du kjøper deg digre silikonpupper, og må ha på klær for å få vist de ekstra godt frem, så blir de vel litt i veien i noen øvelser..... Anonymkode: ae31e...b7b Jeg har pupper som hun i klippet. Je har ikke silikon men naturlig store. Er ellers slank. De er veldig i veien. Har ikke behov for å vise dem fram da. De er faktisk så I veien og gjør så vondt at jeg skal ha en reduksjon om kort tid. Anonymkode: 8ea8f...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 8. desember 2022 #10 Del Skrevet 8. desember 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Del Skrevet 8. desember 2022 Ikke i veien, direkte. Men det plager meg at de beveger seg når jeg løper. Anonymkode: ecd19...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. desember 2022 #12 Del Skrevet 8. desember 2022 Nei. De sitter godt i sportbhen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå