Gå til innhold

hadde exphileksamen, ordgrense på 2000 ord +/- 200, og jeg skrev 2238, kan jeg få stryk!!!!?? æææææ jeg følte det gikk kjempebra, kan -

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

greit hvis jeg går ned i karakter, men kan det gi STRYK??!! øæææ er så redd vil gråte 

Anonymkode: 2dbed...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan bli stryk. Du skal forholde deg ril det kravene er, noe du ikke gjorde. Da spiller det ingen rolle hvor god besvarelsen din er.

Hilsen sensor 

Anonymkode: cf0d9...255

• Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det kan bli stryk. Du skal forholde deg ril det kravene er, noe du ikke gjorde. Da spiller det ingen rolle hvor god besvarelsen din er.

Hilsen sensor 

Anonymkode: cf0d9...255

Jeg er også sensor, og jeg ville ikke strøket noen pga. dette. Man må jo også se litt på innholdet - mange kandidater får mange ord fordi de bruker parentes til referanser (Hansen, 2005), f.eks., dette skal jo egentlig ikke telle med i antall ord i besvarelsen, selv om det automatiske ord/tegntellingssystemet teller med alt (i alle fall i Wiseflow, som er det jeg er vant til å bruke).

Det kommer nok an på fag, og på "tradisjonen" på fakultetet og blant både emneansvarlige og sensorer, vil jeg tro. Spør heller emneansvarlig framfor å spørre oss.

Anonymkode: 3cda6...6ce

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til at det jo ikke nødvendigvis er sånn at en besvarelse blir bedre jo lenger den er, så det er ikke sånn at 38 ord ekstra gir deg noen urimelig fordel. Det er gjerne det sensorer vurderer i slike tilfeller.

Svarer her utfra forståelsen av at besvarelsen er en form lengre sammenhengende tekst som svarer på ett spørsmål.

Anonymkode: 3cda6...6ce

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sensur er 27. desember😭😭😭😭

Du får ikke stryk. Neppe nedsatt heller. Slapp helt av og nyt dagene 😍

Anonymkode: 6ab2a...a54

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

Det ordner seg stort sett i Norge, hadde dette vært på Harvard eller sånne type ordentlig skoler-STRYK

(regner jeg med, uten sjekk av kilder for min påstand noe som er litt allright innimello,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får ikke stryk. Neppe nedsatt heller. Slapp helt av og nyt dagene 😍

Anonymkode: 6ab2a...a54

takk gud😭❤️❤️ håper virkelig du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (6 minutter siden):

Det ordner seg stort sett i Norge, hadde dette vært på Harvard eller sånne type ordentlig skoler-STRYK

(regner jeg med, uten sjekk av kilder for min påstand noe som er litt allright innimello,)

❤️❤️❤️😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på sensor. Jeg skrev verdens verste eksamensoppgave i ex.phil. og hadde ihvertfall 200 ord for lite. Det var en eksamen jeg ikke prioriterte ettersom det var et par andre eksamener som var viktigere det halvåret. Skjønte ingenting når jeg bestod😂

Endret av Matas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (6 minutter siden):

Kommer an på sensor. Jeg skrev verdens verste eksamensoppgave i ex.phil. og hadde ihvertfall 200 ord for lite. Det var en eksamen jeg ikke prioriterte ettersom det var et par andre eksamener som var viktigere det halvåret. Skjønte ingenting når jeg bestod😂

😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sensor, og må si det kommer an på oppgaven. Hvis du ikke har fulgt de andre formelle kravene og oppgaven er dårlig så kan det være det som vipper til stryk. hvis alle krav er fulgt og oppgaven er god så kan det være ejg bare hadde gitt deg en E. 

Anonymkode: 1310c...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også sensor på høyskoler/universitet, jeg hadde ikke gitt stryk pga 38 ord for mye😉

Anonymkode: de480...828

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er også sensor på høyskoler/universitet, jeg hadde ikke gitt stryk pga 38 ord for mye😉

Anonymkode: de480...828

hadde du gitt trekk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en foreleser som også var sensor, som han bare stoppet å lese på et punkt, hvis det ble veeeeldig mye lengre enn hva han hadde satt som maks lengde. Han sa han ville stoppe å lese resten på et tidspunkt.  Men ikke gi gi stryk

Anonymkode: b763f...f11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du skriver oppgavesvar på samme måte som du skriver innlegg på kg 😁

Anonymkode: 9564f...da9

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...