AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Tok nye, ekstra hull i ørene på en frisørsalong. Fikk velge ut øredobber som var på et sånt skilt. Nå har øreflippeneblitt grå der de nye øredobbene er. Skal det ikke være «ekte» eller nikkelfrie øredobber? Virker ikke som om det er det om de farger av…. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 7f3ef...3f0
Taluno Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Flere metaller kan farge av når det oksiderer. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Taluno skrev (37 minutter siden): Flere metaller kan farge av når det oksiderer. Ok, så det er fortsatt nikkelfritt? Anonymkode: 7f3ef...3f0
Taluno Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, så det er fortsatt nikkelfritt? Anonymkode: 7f3ef...3f0 Hvordan skal jeg vite det? Du må sjekke med salongen.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Taluno skrev (11 minutter siden): Hvordan skal jeg vite det? Du må sjekke med salongen. Hvorfor svarer du på ting du ikke har peiling på? Jeg spør om råd fra noen som vet… Anonymkode: 7f3ef...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Aldri vært borti at det har skjedd, bare med dritt smykker jeg fikk som liten på sånne marknader. Anonymkode: 963da...04c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Aldri vært borti at det har skjedd, bare med dritt smykker jeg fikk som liten på sånne marknader. Anonymkode: 963da...04c Ja, derfor jeg syns det er veldig rart… Jeg ringte salongen men vet ikke helt om personen forsto hva jeg sa, men hun påsto at det var av titan… Men, oksiderer titan? Anonymkode: 7f3ef...3f0
Taluno Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor svarer du på ting du ikke har peiling på? Jeg spør om råd fra noen som vet… Anonymkode: 7f3ef...3f0 Men hvordan skal noen vite innholdet i øredobber man verken har sett eller vet hvor er kjøpt? Ut i fra informasjonen du gir, så kan man ikke si noe som helst annet enn at andre metaller også kan oksidere. Jeg er allergisk mot nikkel, og jeg blir fortsatt grå av utallige andre smykker som ikke inneholder nikkel. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Jeg blir svart og noen ganger grønn av noen smykker. Det kan være sølv, fake eller en eller annen blanding. Noen ganger skjer det, andre ganger ikke. Anonymkode: 2de50...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå