Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en fyr på Tinder, vi gikk på en date og han virket veldig interessert i meg.  Mye snakk om ting vi skulle gjøre i fremtiden…

I tiden etter har vi snakket mye på Snapchat uten at vi har møttes. Merker også litt mindre bruk av emojis (hvis det har noe å si). Jeg har prøvd å foreslå å møte to ganger - ene gangen nei, andre gangen ble det ikke av pga meg.

Når jeg møtte han sist gang virket det som han ville hjem…og kjapp med å fortelle meg at han ikke kunne bli natten. 

Det har gått over tre uker - ingen forspørsel om ny date. Hva tenker dere? Skal jeg slutte å sende meldinger på snap? Spørre han rett ut? 

Anonymkode: 6ee56...bf2

Videoannonse
Annonse
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Vet ikke. Men det med bruk av emojis osv. er for meg ikke-eksisterende. Damer tror ofte jeg er sur eller ikke interessert da jeg sjelden bruker det fordi jeg synes det er unødvendig. Sålenge gramatikk og slikt praktiseres tenker jeg det bør holde.

Vi har tendenser til å henge oss opp i småting som egentlig bare er forstyrrende elementer. Det er liksom som at vi må finne noe å reagere på for at følelsesregisteret skal agere.

Skrevet

Nei. Eller, jeg ville tatt det som et nei. Jeg gidder ikke menn om jeg må lure på om de er interessert eller ikke, da går jeg videre. 

Heldigvis ikke noe jeg trenger å tenke på lengre etter jeg møtte nåværende kjæreste, der det virkelig aldri var tvil om at han var interessert fra første møte. 

Anonymkode: 4ca2d...fd8

• Liker 2
Skrevet

Hvis han er interessert, så vil han være med deg så mye som mulig.

Anonymkode: 256b7...2c1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei. Eller, jeg ville tatt det som et nei. Jeg gidder ikke menn om jeg må lure på om de er interessert eller ikke, da går jeg videre. 

Heldigvis ikke noe jeg trenger å tenke på lengre etter jeg møtte nåværende kjæreste, der det virkelig aldri var tvil om at han var interessert fra første møte. 

Anonymkode: 4ca2d...fd8

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nettopp…magefølelsen sier han ikke er det. Jeg får bare gå videre så tar han kontakt hvis han er interessert.

Anonymkode: 6ee56...bf2

• Liker 1
Skrevet

Han hadde nok tatt litt mere insj om han er interessert. Kanskje vil han kun ha ligg

• Liker 1
Gjest Vitalogy
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke alltid så enkelt.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørre han rett ut?

Ja.

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Han virker ikke særlig interessert. 

Skrevet
2 hours ago, Maatte_ha_konto said:

Vet ikke. Men det med bruk av emojis osv. er for meg ikke-eksisterende. Damer tror ofte jeg er sur eller ikke interessert da jeg sjelden bruker det fordi jeg synes det er unødvendig. Sålenge gramatikk og slikt praktiseres tenker jeg det bør holde.

Vi har tendenser til å henge oss opp i småting som egentlig bare er forstyrrende elementer. Det er liksom som at vi må finne noe å reagere på for at følelsesregisteret skal agere.

Enig. Men det essensielle her er endringen. Bruker ikke så mange emojis lengre, positivt i din forstand, men her er det nok negativt. 

TS: Nei, dette er ikke oppførselen til en mann som er interessert. Ikke jag han uansett. La han få puste og vent å se om han "kommer" til deg

Anonymkode: c5ad6...e68

Skrevet

Han virker interessert. Jeg hadde lagt ballen død og slettet han fra snap om to uker om han fortsatt ikke tar initiativ til en ny date. Ikke skriv til han i mellomtiden 

Anonymkode: 790e5...ce3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han virker interessert. Jeg hadde lagt ballen død og slettet han fra snap om to uker om han fortsatt ikke tar initiativ til en ny date. Ikke skriv til han i mellomtiden 

Jeg mente han virker IKKE interessert. Vet ikke hvorfor det ordet forsvant,  beklager! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...