AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg fikk en VIPPS av en person for en tid tilbake, men nå ønsker jeg ikke lenger at vedkommende skal kunne ha tilgang til mitt navn og nummer. Jeg fant ut at hvis man sletter sin egen VIPPS, så vil vedkommende fremdeles ha tilgang til mitt navn og nummer for alltid. Vipps bare beklaget dette på telefon ved konfrontering. Jeg vurderte å bytte telefonnummer, men jeg tror at siden Vipps bruker informasjon fra banken, så vil nok det bare føre til at vedkommende ser på Vipps at mitt nummer oppdateres til et nytt. Dette synes jeg egentlig er ganske uhørt av Vipps. Det skulle absolutt gått an for meg eller Vipps å slette tilgangen til mitt navn og nummer for denne personen jeg ikke ønsker skal ha tilgang. Nå antar jeg mitt siste valg er at jeg aldri lenger kan ta i bruk VIPPS, noe som jo er veldig ubeleilig. Er det noen av dere som vet om et eventuelt nytt nummer vil oppdateres hos de man har i vipps-historikken med sitt gamle nummer? Anonymkode: 29eed...41e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Blokker vedkommende? Anonymkode: 96649...35e 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Du kan jo blokkere folk på vipps. Anonymkode: a0683...850 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Hvorfor fører det til at du ikke kan bruke Vipps? Du trenger ikke å lese det personen skriver. Og blir personen for pågående selv om du ber om å ikke ha kontakt så har du bevis 🙂 Og blokker personens nr på mob. Anonymkode: 2dddd...cae
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 TS her. Blokkering visste jeg ikke at går an og det tenkte jeg ikke på. Da skal jeg prøve å blokkere når jeg laster ned VIPPS igjen. Takk for tips 😊 Anonymkode: 29eed...41e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Bare en liten avsporing... har du skjult telefonnummer? For de fleste kan jo finne navn og nummer ved å søke på Gulesider...og gjerne også adresse i tillegg. Anonymkode: 00ac8...c44
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Du vet at personen kan skrive ned ditt nr, selv om Vipps sletter det...? Anonymkode: 764ac...767 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Blokkering visste jeg ikke at går an og det tenkte jeg ikke på. Da skal jeg prøve å blokkere når jeg laster ned VIPPS igjen. Takk for tips 😊 Anonymkode: 29eed...41e Bare for å vise. Du går inn på meldingen fra vedkommende og trykker på de tre prikkene oppe til høyre så får du opp valgene Anonymkode: a0683...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå